korrastasin veidi mosset jälle käigukangile sai vahele aretatud vedru, mis teda tagasikäigu sisselülitamisel paigal hoiab. nüüd põlevad tagurdustuled nagu peavad. lisaks sai korrastatud armatuuris olev suunatulede kontroll-lamp. mittepõlemise põhjuseks pärast näidikuploki vahetamist tekkinud halb massiühendus.
järgmiseks oleks tarvis paar auku kinni keevitada ja amordid vahetada (kasvõi esialgu ainult esimesed, kuna kolisevad rsk)
esimest piduritoru sai pingutatud, sealt vedeliku kadumise põhjus.
Kui amordid kolisevad, siis võib asi piirduda ka ainult amordipukside vahetusega. Ma omal vahetasin amordid välja, aga kolinat ja õõtsumist põhjustasid hoopis puksid, mis olid natuke läbi (st ei olnud enam).
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
eks ta ole ja nendega nii. mina maadlesin pidevalt nendega ja neid sai ikka iga kuu vahetatud kuna masin oli pidevalt kasutuses.
ehk teisisõnu, sitt ehitus mis sööb pukse
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kas sa olid eile Iisakus Prowintsi juures oma mossega? Vaatasin tee ääres autos passides, et jumala stiilsed vanad, tulid mossega baari, aga polnud kindel kas keegi klubist või mitte.
Number oli ka xxx PAE igatahes.