10. leht 16-st

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 15 Apr 2009 17:43
Postitas Niki88
Plaan on mingiaeg auto külili keerata,et põhja puhastada.Kas tuleks sillad maha võtta ja siis keerata kummuli või saab sillad probleemideta maha ka juba külili keeratud autolt????
Ja kas ennem keramist peaks siduri ja piduri vedelikud välja laskma???

Tagumise ukse alumine nurk seisab karbist ja rattakoopast eemal,silmaga vaadates aru ei saa et küljekarp kõver oleks,uks on kaa sirge,millest see võib olla ja kuidas sellist probleemi lahendada???
Pilt uksenurgast:
Pilt

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 15 Apr 2009 18:57
Postitas Niki88
marek kirjutas:Esimene 408 Elite, mida näpuga katsuda sain(läks igaltpoolt läbi) ja mistõttu need jubedalt meeldima hakkasid oli selline:
Pilt
Siiani vaikselt kummitab selline värvikombinatsioon, aga enda oma tuleb kindlasti selline hallikas-tumesinine nagu ta on.

Kui sinise ja militaari vahel valik, siis soovitaks ikka sinist, aga mitte nii sinist kui sellel masinal seal, pigem ajastukohaselt sobiks selline hallikas-tumesinine.

Sarnasus:
Pilt

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 15 Apr 2009 19:44
Postitas Kombimiis
Kuidas palun? :err

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 15 Apr 2009 20:06
Postitas Varblane
Kunagi oli mul desktopi pildiks üks 408 mis oli roosa ja valge kirju.Ei mäleta enam kas oli katus valge või seeliku osa.Sellel olid veel taha suuremad uimed tehtud nagu meerika maa masinatel.Siiski taevasinine seelikuosa ja valge katus oleks sellisele masinale kõige sobilikum IMHO. ;) http://www.autospies.com/images/users/A ... ite-ma.jpg

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 15 Apr 2009 21:30
Postitas MAZ
Niki88 kirjutas:
marek kirjutas:Esimene 408 Elite, mida näpuga katsuda sain(läks igaltpoolt läbi) ja mistõttu need jubedalt meeldima hakkasid oli selline:
Pilt
Siiani vaikselt kummitab selline värvikombinatsioon, aga enda oma tuleb kindlasti selline hallikas-tumesinine nagu ta on.

Kui sinise ja militaari vahel valik, siis soovitaks ikka sinist, aga mitte nii sinist kui sellel masinal seal, pigem ajastukohaselt sobiks selline hallikas-tumesinine.

Kuid tegelt olen ma sellist puht sinist värvi mosse värvilahendusega nagu Niki88 välja pakub näinud!
On muideks originaal toon! Ja see peaks üsna asjalik värv olema mossele, kuigi jätab natuke ameerikaliku :smokin mulje, kuid mulle sellegi poolest meeldiks!
Ise asi kui palju neid Elitesid seda värvi tehti!

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 15 Apr 2009 22:22
Postitas mart
Pilt

kontrolli, kas uks on terves kõrguses väljas või ainult alt.
joonlauaga võid ukse altserva ka kontrollida. peaks olema sirge enam-vähem, kuid kindlasti mitte kaardus.
kasuta oma loogilist mõtlemist (kui vaja siis ka jõudu) . võrdle mõlemat tagaust omavahel.
mul oli sama jama, aga siis tuli välja, et uks jumala kõver! ( kuigi originaal)

edu!

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 15 Apr 2009 22:36
Postitas Niki88
Ainult alumine nurk.Uks ise käib kaa imelikult,lukustus süsteemi juures on sissepeksmisjälg kere küljes ja uks läks kinn vaid kogu jõuga lüües..nagu ukepost oleks tagumise ukse poole kõver,samas esimene uks käis laitmatult...
peab ja kahte poolt võrdlema...

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 17 Apr 2009 17:42
Postitas Niki88
Kas tagumised poolraamid on kah punktkeevitusega kere küljes kinni v kuidagi muudmoodi?
Tagumik tuleb minumeelest kõik uuesti ehitada,viimasel pildil märkisin punasega ära mis osa peab kindlalt välja lõikama ja uue tegema,kuid ma ei tea kust sobivat plekki osta????
ja kui see osa sealt ära lõigata siis tagaots jääb rippuma ja vajub kõveraks,peab kuidagi toestama.Ja keegi võiks lähemalt rääkida poolraamide vahetusest,nt kas seda tehakse külili keeratud autol või mismoodi?
Minu lollusel pole ju piire...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 17 Apr 2009 22:28
Postitas mart
Kõige kindlam oleks sul tagaots risttugedega ära toestada ja üks pool korraga ehitada. poolraam tuleks ikka vähe jämmimast plekist painata, või kavalam oleks sul otsida nelikant toru ja sellest poolraam voolida. muide "kunagi" oli jah see poolraam sinna kontaktiga punktitud. soovitangi ennem sul poolraam ehitada ja siis alles põhjaplekke aretama hakata. vahepeal etappide vahel proovi tagatiiba ka külge veendumaks, et tagumik sellel ära poleks vajunud.
seda ka, et neid nelikant toru mõõdud vaata lehtvedrude kinnituste järgi ja seina paksus võiks olla 2 mm. ( selliseid torusid müüakse ka kusagil) midagi rasket pole ainult lahtist pead, ressursse ja loogilist mõtlemist on vaja.

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 18 Apr 2009 22:43
Postitas Tiit
Jõudu ehitamisel!

Vaadates taastamise plaane, siis otsi kindlasti välja auto diagonaalide mõõdud. Kuna auto juures on varemgi keretöid tehtud, praegused kandevkereta tõstmised veel juurde, siis on auto geomeetria rikutud. Sellest võib tingitud olla ka anomaalia uksega.