7. leht 10-st

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitatud: 30 Dets 2010 17:39
Postitas viirusboy
aga miks kiputakse seda mootorit nii hirmsasti värvima
Algselt on ka mootor värvitud mingise hõbedase värviga. Seda selleks et kaitseb alumiiniumi oksüdeerumise eest. Ma ise eelistaks lakkimist värvimisele. jaab vb ilusam, kuid samas ei tea ka..

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitatud: 30 Dets 2010 17:42
Postitas Jossu
eelista eelista, ega lakk paljale metallile ei jää.

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitatud: 30 Dets 2010 22:59
Postitas SanderV
sel juhul peaks vahatama

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitatud: 30 Dets 2010 23:03
Postitas thahenk
Jajaa, huvitav vestlus on arenenud siin.

See mootor on ju täitsa uus nüüd põhimõtteliselt. Uued hülsid, kolvid, saaled, klapid jne... kogu värk.
Kõik on üle käidud.
Tundub kuidagi üsna loogiline, et kui midagi remontida/taastada/renoveerida, siis tuleks seda teha ikka korralikult. Ja sellepärast on see ka värvitud.
Kuidagi halb oleks tõsta ilusti värvitud mootoriruumi, kus on ainult uued ja/või tsingitud detailid, kulunud või väsinud välimusega mootor.

Mootoriruum ise selline:
Pilt

Nüüd on siis piduritorud ka uuesti veetud, eelmisel pildil olid osad kohad veel valesti. Samuti on paigaldamata piduritorudele kummist võrud, mis on klambrite koha peal.

Mootorist üks parem pilt ka:
Pilt

Sellel pildil ei tundu see karpa nii must midagi... Tegelikult on karbuss ka üle käidud ja puhastatud. Aga ega see värvitud kunagi ei ole olnudki, seega seda värvima ei hakka.

Starter tuleb kuidagi veel töödelda, et hea saaks.
Samuti tuleb välja vahetada klambrit, mis on liiga uuekooli omad hetkel...

Värvimise kohta veel nii palju, et tehasest tulles oleks ka mootor üsna sarnane olnud sellele, mis ta praegu on ja see on ka üks eesmärk.

Olen uurinud natuke musta numbri saamiste lugusid ning seal on väga oluline, et kõik oleks õiget värvi ja samuti näeks välja nagu uus.
Hetkel ei ole muidugi kindel, kas sellisele autole üldse on võimalik saada musta numbrit, kuid see oleks väga mugav ning annaks lihtsama võimaluse liigelda sellega.

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitatud: 30 Dets 2010 23:41
Postitas SanderV
miks musta nriga liigelda lihtsam on? ja imo kui juba sul turvapuur sisse ehitatud on siis mustast nr võid suu puhtaks pühkida

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitatud: 31 Dets 2010 00:35
Postitas thahenk
SanderV kirjutas:miks musta nriga liigelda lihtsam on? ja imo kui juba sul turvapuur sisse ehitatud on siis mustast nr võid suu puhtaks pühkida
Tõenäoliselt on musta numbri saamine puuri tõttu raskendatud, kuid kui sellele autole saab Historicu homologeeringu, siis on see võibolla kuidagi ikkagi võimalik . . . ala asjakohased, ajastukohased ümberehitused?

Mujal maailmas käivad mustad numbrid ja historicu homologeeringud kuidagi ... mitte koos aga saab seostada.

Aga see kõik on oletus... kunagi peab sinna teemasse rohkem süvenema.

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitatud: 31 Dets 2010 11:34
Postitas M410
Musta numbriga ei pea sa nii sagedasti ülevaatusel käima, võrreldes tavanumbriga. Muud eelist sellel pole.

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitatud: 31 Dets 2010 13:04
Postitas stern100
Jah. 3 aastat kestab üks ülevaatus ning ma arvan et siis võib selle puuriga seaduslikult tänaval ka liigelda, kui muidugi saad asjad korda. Ja ega politsei ei tule ju musta numbriga uunikumi kiusama :D

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitatud: 31 Dets 2010 16:09
Postitas ABS
Viimasepeal,super :hail

Re: AZLK 408 1970 henk

Postitatud: 03 Jaan 2011 01:35
Postitas iisak
thahenk kirjutas: Samuti tuleb välja vahetada klambrit, mis on liiga uuekooli omad hetkel...
Kas klambrid on phm samad mis 2101-l kapoti all? Kui kuskilt ei saa, siis mul üks uus komplekt on varutud endale (tahavad uut pinnakatet saada, et ilusad oleks), ja võin loovutada vb, kuna endal läheb kunagi nkn VAG-i mootor vahele.