1. leht 2-st

AZLK 2138

Postitatud: 03 Mär 2009 21:17
Postitas MAZ
Nimelt tekkis endal siin huvi mudeli AZLK 2138 osas see peask olema 2140 kere ja plekkide kuid 408 mootori ja liikuvosadega!
Huvitav kui palju neid eestimaa pinnale alles jäänud nüüd on? Kas keegi on selle mudeliga kokku puutunud?

Re: AZLK 2138

Postitatud: 04 Mär 2009 21:12
Postitas Edel
MAZ kirjutas:Nimelt tekkis endal siin huvi mudeli AZLK 2138 osas see peask olema 2140 kere ja plekkide kuid 408 mootori ja liikuvosadega!
Huvitav kui palju neid eestimaa pinnale alles jäänud nüüd on? Kas keegi on selle mudeliga kokku puutunud?
On jah väliselt ja salongilt nagu 2140 aga agregaadid 408. Usun,et need on peaaegu kõik välja surnud või tehnika asendatud 412 omaga.
10 aastat tagasi kuulutuslehtedest mossesid vaadates oli vahest harva nende lugematutest 412 ja 2140 ridadest 2138-t kohata.
2140 universaal on 2137,aga sama mudel 408 agregaatidega kandis tähist 2136. Arvan,et seda viimast Eestimaal vist enam ühtegi alles pole,sammuti pole kuulutuslehtedest nagu sellist numbrit kordagi silma hakanud.

Re: AZLK 2138

Postitatud: 04 Mär 2009 21:38
Postitas MAZ
Sellist annaks ju ise ka teha kui 2140 kerele panna 408 agregaadid natuke jama oleks nt ARK registreerida mudeli nimi 2138-ks kuid muus osas poleks keeruline teostada

Re: AZLK 2138

Postitatud: 05 Mär 2009 00:19
Postitas Edel
Lihtsam on 2140 Mosset "moderniseerida" 408 agregaatidega kui ARK-is mudelinimetust muuta.
Ka videosid 2138-st on napilt leida. Üks neist siin http://www.youtube.com/watch?v=y9dtHgcg ... re=related

Re: AZLK 2138

Postitatud: 05 Mär 2009 16:20
Postitas marek
Tavaline 2138 polegi väga haruldane, aga üleminekumudelid on. Need siis sellised ,et esiots ja uksed on Moskva 408/412 omad, armatuur 412, kellad 2140. Auto tagapaneel, luuk ja poritiivad 2140. Tehti veel ka muidu 2140, aga kroomsangadega mossesid, ju siis uksed said otsa.

4 aastat tagasi pakuti mulle isegi ühte vana ninaga 2138-t, aga see oli jube räämas kerega, kroom ka roostes... pooled plekid vajasid vahetamist. Arvatvasti nüüd see juba vanarauas, kuna viimati sai vaatams käidud 2-3 aasta eest. See isend oli aastakümneid minu sapaka garaažinaaber, st. kõrval garaažis. :D

Re: AZLK 2138

Postitatud: 31 Okt 2009 16:17
Postitas A.Roosenberg
on olnud 2138, kuid oli 412 mootor peal ja seda juba veneajal peaaegu uuest peast sinna peale originaali asemel pandud .
auto ise oli aastast 82 ja punane .

Re: AZLK 2138

Postitatud: 01 Nov 2009 01:08
Postitas A.Roosenberg
tuli veel meelde, et 2138-nel oli ainult mootor 408 oma, ülejäänud oli siiski 2140 oma .
aga vb sellel mossel, mis kunagi mul oli võisid need jupid ka vahetatud olla. kindel ei saa olla, kuid dokumentides oli kirjas ainult mootori vahetus .

Re: AZLK 2138

Postitatud: 01 Nov 2009 02:55
Postitas Edel
A.Roosenberg kirjutas:tuli veel meelde, et 2138-nel oli ainult mootor 408 oma, ülejäänud oli siiski 2140 oma .
aga vb sellel mossel, mis kunagi mul oli võisid need jupid ka vahetatud olla. kindel ei saa olla, kuid dokumentides oli kirjas ainult mootori vahetus .
Kogu jõuagrekaat oli 408 oma.

Re: AZLK 2138

Postitatud: 07 Jaan 2010 01:04
Postitas A.Roosenberg
marek kirjutas:Tavaline 2138 polegi väga haruldane, aga üleminekumudelid on. Need siis sellised ,et esiots ja uksed on Moskva 408/412 omad, armatuur 412, kellad 2140. Auto tagapaneel, luuk ja poritiivad 2140.
Ma olen ühte sellist näinud, mõtlesin veel, et kokku pandud mitmest mossest.
Tallinnas oli see ja kui õieti mäletan, siis heleroheline.

Re: AZLK 2138

Postitatud: 07 Jaan 2010 08:29
Postitas moskiito
mosseklubi suvepäevadel nägin ühte sellist isendit ning siis omanik teadis öelda et selliseid mossesid peaks olema ark andmetel eestis veel 3-4 tükki. liikuvaid ainult 2.