5. leht 6-st

Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser

Postitatud: 05 Aug 2010 00:00
Postitas partnermosse
stupiduser kirjutas:Nii?
Ja miks tuleb neid eelpoolkirjeldatud viisil reguleerida?

Hmm, nüüd siis sain teada, miks see "regulaator" mu autol üldse olemas on, vaatamata sellele, et sinna ühtegi juhet ei lähe. senini arvasin, et see on "punase tulukese" käitamiseks leiutatud perverssus...
Kuidas ma seda ilma tulukeseta reguleerima peaksin?
Punane tuluke läheb siis põlema kui 1 kontuuridest ei ole töös.Aga õhutama pead nii,et tuluke põlema ei läheks.Kui läheb siis pead mõtteliselt vastas(teist)kontuuri kohe õhutama hakkama,et "kuulike" taas keskel oleks seal regulaatoris ja armatuuris tuli kustunud !!! Õhutada soovitavalt 2 kesi ja mitte olema õlle käes seal rooli taga ning mitte olema "raske jalaga" :) Ikka õrnalt hellita oma raudset leedit :)

Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser

Postitatud: 05 Aug 2010 00:08
Postitas stupiduser
Hmmm, aga sel keerulisel viisil õhutataksegi ju esmalt üks kotuur täiega ja seejärel teine kontuur täiega (parem1-vasak1-parem2-vasak2). Normaalsel viisil õhutades tuleks ühtlasem (parem1-parem2-vasak1-vasak2)?

Btw, nagu öeldud pole mul mingit tulukest.

Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser

Postitatud: 05 Aug 2010 00:24
Postitas partnermosse
stupiduser kirjutas:Hmmm, aga sel keerulisel viisil õhutataksegi ju esmalt üks kotuur täiega ja seejärel teine kontuur täiega (parem1-vasak1-parem2-vasak2). Normaalsel viisil õhutades tuleks ühtlasem (parem1-parem2-vasak1-vasak2)?

Btw, nagu öeldud pole mul mingit tulukest.
Sel skeemil asjandus nr 25 ! http://www.mosseliiga.ee/materjal/elektriskeem.jpg sealt jookseb juhe otse läbi kaitsme armatuuri punase tule juurde ehk sama tulukese juurde mis on ka käsipiduri märguandetuli !Ja sellel skeemil on joonisel nr 4 selle pidurijagaja tööpõhimõte ka olemas http://www.mosseliiga.ee/materjal/mossepidurid.pdf

Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser

Postitatud: 05 Aug 2010 00:27
Postitas stupiduser
Ma tean, millest Sa räägid.
Oma eelmisel mossel tõmbasin selle juhtme kodurahu huvides välja ;)

Praegusel mossel ei ole seda juhet. ja pole kuskil näha kah, et oleks ripakil või ära lõigatud.

Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser

Postitatud: 05 Aug 2010 00:31
Postitas partnermosse
stupiduser kirjutas:Ma tean, millest Sa räägid.
Oma eelmisel mossel tõmbasin selle juhtme kodurahu huvides välja ;)

Praegusel mossel ei ole seda juhet. ja pole kuskil näha kah, et oleks ripakil või ära lõigatud.
Vaata hoolega.Lisasin eelmises postituses veel 1 skeemi juurde.

Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser

Postitatud: 05 Aug 2010 09:06
Postitas stupiduser
Väga hea skeem! Aitähh!

Loodan, et juhul kui juhe on eemaldatud siis see keskmine kolb samuti tema poolt fikseeritud on saanud.

Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser

Postitatud: 05 Aug 2010 10:53
Postitas vootele
Mina olen teinud nii, et kõigepealt ajan selle kaitseklapi keskele, kas siis stutsi avast traadijupiga lükates või siis pedaaliga pumbates ühe kontuuri nippel avatuna.
Seejärel võtan suure 150ml süstla silikoonvoolikuga ja imen läbi õhutusnipli õhu välja. Sel meetodil ei nihku kaitseklapp paigast.
Pilt

Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser

Postitatud: 05 Aug 2010 23:01
Postitas stupiduser
Tänane päev algas Pidurimeistrist uue piduritoru tellimisega (5 minutit ja 45 raha).

Koju tagasi, tunniga piduritoru, voolik ja lohakas õhutamine.

Ja siis testsõidule.

Kõik töötas kenasti, tagapidurid läksid kuumaks, sild soojaks.
Koju tagasi sõites läks sild kuumaks. Ilmselt 110 (spido järgi) sõitmisest.
Sild tundub aeglasem olevat: enne valetas 10 ja nüüd 15 protsenti.

Pidurid võtavad kui kännu taha.

Garaazis pingutasin tagasilla poldid üle.
Ka loksuvate laagritega pooltelgede omad. Vasak laager on muuseas kergelt vidisema hakanud.

Piduriklotsidelt hakkab läige maha kuluma aga nõuab veel sissesõitu.
Homme ilmselt testsõit vol 2.

Suure õhutamisega (1 l vedelikku, pigem õlivahetus seega) hakkas piduripedaal kriuksuma.
Testsõidul osutus, et pedaal ei tule üles ja pidur jääb peale.
Hunnik WD40 ja probleem lahenes.

Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser

Postitatud: 06 Mär 2011 21:07
Postitas stupiduser
Vahepeal juhtunust.

Mosse esines tublisti Uunikute Tähesõidul 2010.
Öise maratonorienteerumise võit ja kokkuvõttes 4.. koht.
Lähemalt: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... 0&start=10

Iga mosseomaniku üks tähtsündmustest- ülevaatus- sai läbitud edukalt.
Vaatamata sellele, et piduripedaal alla ja pidurid peale jäid.

Re: AZLK 2140, 1977, Stupiduser

Postitatud: 06 Mär 2011 21:32
Postitas stupiduser
Täna oli nii häbitult ilus ilm, et otsustasin mosset remonteerima asuda.

Mureks siis pealejäävad pidurid ja kinnijääv piduripedaal.

Peale peasilindri eemaldamist selgus, et selles viga ei ole.

Kolvikomplekt liigub vabalt ja pedaal jääb ikka kinni.

Peale pidurivõimendi mahakiskumist selgus, et sellesse on voolanud 3 cm jagu õli.
Äravooluava oli umbes.
Võimendi iseenesest kinni ei jää. Vähemalt mitte peale mõningast edasi-tagasi loksutamist.
Pedaal liigub samuti vabalt. Vedru annab veidi soovida aga midagi hullu ei paista olevat.

Peasilinder sai osandatud.
Kõik paistab OK olevat.
Tagasivoolukanalid paistavad puhtad olevat. Anumas muidugi sitta on ja veidi tuli metallipuru kah.
Homme Volgasse ja uued tihendid sisse.

Teooria: kuna pidurivõimendisse pole õli sattumine ette nähtud siis sealsed tihendid on pundunud ja see põhjustas kinnikiilumist.
Kas võib tõele vastata?