3. leht 4-st

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitatud: 13 Mär 2012 00:25
Postitas SanderV
viiest kasti tahaks külll.. saaks oma 9l/100 maanteel vb veel alla :D

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitatud: 13 Mär 2012 10:44
Postitas Edel
SanderV kirjutas:viiest kasti tahaks külll.. saaks oma 9l/100 maanteel vb veel alla :D
Saab originaalkastiga maanteel 8 liitriga ka hakkama, vat müra koha pealt võidab viiese kastiga küll rohkem kui küttekulu pealt :P

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitatud: 13 Mär 2012 11:35
Postitas sass
Pole need Lada kastid ka nii väga tugevad... Paar eelist neil on mosse kasti ees: puudub hoovastik ja on olemas 5. käik. Tavasõidul ei ole vahet, kas Lada kast vöi Mosse kast - peavad mölemad vastu.

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitatud: 13 Mär 2012 14:22
Postitas marek
Hmm... mina olen küll kuulnud, et lada kast ikka kõvasti vastupidavam kui mosse oma. Seda rääkind inimesed, kes omalajal ladade mossedega igapäevaselt sõitsid. Mosse kastid kuluvat ära ja hakkab käike välja viskama v. undama, aga tavasõidus lada oma läheb ainult siis peeti kui ilma õlita sõita. Muidu kestvat igavesti... Seda kuuldud inimese käest, kes 25 aastat igapäevatööna autosi remontind ja ju mingi tõetera ka sees.

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitatud: 13 Mär 2012 15:38
Postitas stern100
Edel kirjutas:
SanderV kirjutas:viiest kasti tahaks külll.. saaks oma 9l/100 maanteel vb veel alla :D
Saab originaalkastiga maanteel 8 liitriga ka hakkama, vat müra koha pealt võidab viiese kastiga küll rohkem kui küttekulu pealt :P
4.22 diffriga sain mina näiteks mosseklubi kokkutulekul 1057 kmga umbes 67-69 liitriga hakkama :)
Nüüd panin veel helerohelisele alla 3.89 diffri ning tulevad 14 tollised rehvid, ehk võin veel võita.

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitatud: 25 Apr 2012 11:26
Postitas sass
http://blog.dros.ws/article/faq_po_injektoru_na_uzam/

BMW M10B18 mootori sissepritse sobitamine. Joonised ja jutt juures.

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitatud: 04 Mär 2013 17:04
Postitas sass
Lisasin 1. postitusse sisselaske ja väljalaske flantsi joonised ja reg. nukaratta joonised. :)

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitatud: 04 Mär 2013 17:51
Postitas stern100
Kõige lihtsam oli augud kohe vastavalt ära viilida ;)

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitatud: 04 Mär 2013 22:49
Postitas sass
stern100 kirjutas:Kõige lihtsam oli augud kohe vastavalt ära viilida ;)
Mis sellega mötled?

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitatud: 04 Mär 2013 23:00
Postitas stern100
sass kirjutas:
stern100 kirjutas:Kõige lihtsam oli augud kohe vastavalt ära viilida ;)
Mis sellega mötled?
Ilma selle lisa "kettata", mis sul selle pildi peal on kujutatud. Vastavalt nukkvõllile ja vajadusele augud ringjoones ära viilida, et vastavalt pärast keerata. Kui saad aru mis mõtlen :)