Mootori kokku panemine.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
meinuuu
Postitusi: 73
Liitunud: 11 Sept 2009 15:47

Mootori kokku panemine.

Postitus Postitas meinuuu »

Kuna olen kuulnud, et nt. BMW mootorit kombineeritakse erinevatest mootoritest kokku ( erineva kubatuuridega mootoritest ) siis tekkis ka selline mõte, et teeks sama mosse mootoriga.
Nimelt seisab kapis üks laiali lammutatud tutikas mootor. Et äkki keegi oskab nõu anda kuidas seda hakata kokku panema ?
nt. mosse plokk, volga kolid ja hülsid jne ?!
Südameks võtaks Moskvich 412 mootori ploki.


ühesõnaga, tahaks võimalikult võimsa ja samas töötava mootori kokku panna :)
Igasugune abi oleks tere tulnud.


PS. Ei viitsi mingit laimamist lugeda, nii et jätke need enda teada !!!
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Mootori kokku panemine.

Postitus Postitas wax »

erinevalt bmw-st ei ole 412 mossel erineva kubatuuriga mootoreid :)
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: Mootori kokku panemine.

Postitus Postitas marko »

Volga kolvid ja hülsid soovitan ära unustada,see on võimalik,aga kodustes tingimustes seda teha pea võimatu.Freesimis jms.töid kõvasti,lisaks kimbutas neid mootoreid jahutus probleemid ja eluiga ka lühike.Muidugi kui raha ja tahtmist on siis miks mitte.Ennem tasub mootorit järgi aidata sellega,et kolvid,kepsud jne.kergemaks ja tasakaalu.Plokikaas portida,suuremad sisse-väljalaskeklapid jne.Selle sarnaseid teemasid nii siin kui liigafoorumis küllalt,et tasub tuhnida.
Volgakolvidega mootorit olen omalajal omanud ja ega sealt midagi väga ulmelist välja ei tulnud,toorest jõudu jah oli.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
meinuuu
Postitusi: 73
Liitunud: 11 Sept 2009 15:47

Re: Mootori kokku panemine.

Postitus Postitas meinuuu »

marko kirjutas:Volga kolvid ja hülsid soovitan ära unustada,see on võimalik,aga kodustes tingimustes seda teha pea võimatu.Freesimis jms.töid kõvasti,lisaks kimbutas neid mootoreid jahutus probleemid ja eluiga ka lühike.Muidugi kui raha ja tahtmist on siis miks mitte.Ennem tasub mootorit järgi aidata sellega,et kolvid,kepsud jne.kergemaks ja tasakaalu.Plokikaas portida,suuremad sisse-väljalaskeklapid jne.Selle sarnaseid teemasid nii siin kui liigafoorumis küllalt,et tasub tuhnida.
Volgakolvidega mootorit olen omalajal omanud ja ega sealt midagi väga ulmelist välja ei tulnud,toorest jõudu jah oli.
et siis nt. volga mootori juppe pole mõtet kasutada ?

endal oli plaan teha nii, et teen hooratta kergeks, sisselaske kolle poleerin ära, või panen ültse bmw 1.6 moto pritsungi peale, siis kolvid kergemaks. klapid suuremaks, või kui leidub ja saab siis paneks topelt nukiga plokikaane,

kas midagi sellist oleks nt. võimalik ?
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Mootori kokku panemine.

Postitus Postitas sass »

Mis kasu sa loodad bmw monopritsest saada? Ja mis eesmärkidega seda mootorit ehitad üldse? Tee originaalmootor korda (sisu ühte kaalu, valujäägid eemaldada, klapivedrud ühe eelpingega ja loomulikud tavalised hooldustööd) ja pane korralik pritse peale, kontaktivaba süüde ja rohkem pole tarvis. Mootorit juhtima Megasquirt. Edasi vöid juba ülelaadimise peale möelda (kui oled eelnevad tööd ära teinud). Tuleb palju odavam, kui ajusid nu**ida mingite volga kolvide ja hülssidega.
Kasutaja avatar
meinuuu
Postitusi: 73
Liitunud: 11 Sept 2009 15:47

Re: Mootori kokku panemine.

Postitus Postitas meinuuu »

sass kirjutas:Mis kasu sa loodad bmw monopritsest saada? Ja mis eesmärkidega seda mootorit ehitad üldse? Tee originaalmootor korda (sisu ühte kaalu, valujäägid eemaldada, klapivedrud ühe eelpingega ja loomulikud tavalised hooldustööd) ja pane korralik pritse peale, kontaktivaba süüde ja rohkem pole tarvis. Mootorit juhtima Megasquirt. Edasi vöid juba ülelaadimise peale möelda (kui oled eelnevad tööd ära teinud). Tuleb palju odavam, kui ajusid nu**ida mingite volga kolvide ja hülssidega.
okeii, jälle hea variant.
mul hea näppida seda mootorit, see on tutikas mootor, mida pole kunagi kokku pandud :D
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Mootori kokku panemine.

Postitus Postitas SanderV »

vana sa oled?
Kasutaja avatar
meinuuu
Postitusi: 73
Liitunud: 11 Sept 2009 15:47

Re: Mootori kokku panemine.

Postitus Postitas meinuuu »

SanderV kirjutas:vana sa oled?
mis see siia teemasse puutub ?
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: Mootori kokku panemine.

Postitus Postitas Kombimiis »

Kvaliteetkolb,kõik tasakaalu,custom nukk, suuremad klapid, ITBd, Megasquirt ja EDIS ning oledki juba mäel.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Mootori kokku panemine.

Postitus Postitas partnermosse »

Kombimiis kirjutas:Kvaliteetkolb,kõik tasakaalu,custom nukk, suuremad klapid, ITBd, Megasquirt ja EDIS ning oledki juba mäel.
Ma olen kuidagist arengus mahajäänud.Kas tohib paluda kõik need lühendid eestikeelde tõlkida koos nende rakenduste tähendustega ja vajadustega lahtiseletatult. :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta