mure 2140 mootori tööga !

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
martvl
Postitusi: 92
Liitunud: 21 Veebr 2009 03:38
Asukoht: Järvamaa-Järva-jaani Karinu

mure 2140 mootori tööga !

Postitus Postitas martvl »

külmalt käivitub mootor koheselt,tühikäik ja asjad kõik ideaalsed,sõidad 10km maha sureb auto välja,temperatuur ja asjad kõik normis.peale välja suremist mootor ei käivitu,toore klapp lõpuni välja ja pikalt pikalt käiates veab ennast tööle,süüde märkide järgi paigas ja karpa kohta kah nagu nuriseda ei saaks,loe ei tõmba hinge kinni ega uputa üle!
Kellegil sarnaseid näitusi old ?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: mure 2140 mootori tööga !

Postitus Postitas partnermosse »

Kuidagi sarnane sellele, et bensiinipumba membraan äkitse jukerdab.Kui pragu sees või väljaveninud sisu, siis jätkubki ainult nii kauaks kütust,et alguses käivituda ja veidike sõita, et siis jääb nagu lahjaks see pumpamine tal.Ei jõua vajadused ära toita.Aga mosse puhul võib ka niiöelda olla veel muid mõistatusi varuks olla :smokin
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
stupiduser
Postitusi: 84
Liitunud: 09 Mär 2009 13:08

Re: mure 2140 mootori tööga !

Postitus Postitas stupiduser »

Jagaja.

Jagaja soojeneb 10 km-ga piisavalt üles, et selles olev vesi aurustub ja viskab kaane märjaks.

Alternatiivne "raviviis" oleks mõned minutid lihtsalt seista lasta...

Minu kogemusele tuginev teooria siis selline ;)
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: mure 2140 mootori tööga !

Postitus Postitas partnermosse »

stupiduser kirjutas:Jagaja.

Jagaja soojeneb 10 km-ga piisavalt üles, et selles olev vesi aurustub ja viskab kaane märjaks.

Alternatiivne "raviviis" oleks mõned minutid lihtsalt seista lasta...

Minu kogemusele tuginev teooria siis selline ;)
Jah ka niiskus on 1 selline faktor mis teeb liiga, kuid tavaliselt on nii, et kui jagaja kaas on niiske seest poolt ,siis külmkäivitus on ka tavaliselt nutune.Poes müüdaval niiskuse eemaldus spreid.Ise olen kasutanud, aga kui see puudu siis kuiv lapp on kõvaks abiks või isegi tavaline salvrätt,mis imab niiskust.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Murra
Postitusi: 1
Liitunud: 13 Veebr 2011 22:11

Re: mure 2140 mootori tööga !

Postitus Postitas Murra »

jagajas vesi aurustub??????? ei jõua kohale. teema rohkem kütuses. paagi võtjast kuni karbussini kõik korralikult puhtaks, parem teha sooja ilmaga, jäätükk muidu suruõhuga välja ei tule.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: mure 2140 mootori tööga !

Postitus Postitas wax »

Soovitan ka uusi küünlaid proovida.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: mure 2140 mootori tööga !

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Tropp. Tropp võib olla paagis ja jalutada. Teine viga mis Mossel on, kui on veetud raskeid koormaid ja bensiinipaak lössis. Nimelt surub raskus võtjatoru vastu paagi põhja ja toimib nagu augulöömistorn. See ketas võib ummistada toru. Kuna võtjatorul on vaskvõrk külges,et koos kütusega ei tuleks bensiinipumba poole sodi. Vanal ajal veeti kanistritega kütust ja see ei pruukinud puhas kraam olla. Ikka mingit sodi pudenes sisse. Olen eluaeg pidanud vaidlema igasuguste tarkadega,kes raiuvad,et neil paak puhas. Olen siis neile öelnud ,"Eks n....ge edasi".....kui minu juttu ei usu.Mul targemat teha,kui vaielda...
Paak peab puhas olema. Seal võib jalutada mingi sodi,mis asja ära ummistab. Samuti soovitan kõik torustiku üle vaadata,ka voolikud. Kuskil võib torustikus pragu olla ja sealt võib lisaõhku saada. Samuti võib tegu olla ka jäätükiga,kes seda täpselt teab. Vea ülesleidmine ongi kunst...kui keegi ette ütleks,mis viga,küll siis remont lihtne.... Jõudu!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: mure 2140 mootori tööga !

Postitus Postitas wax »

Talupoja kirjeldatud viga on väga lihtne tuvastada. Keerad kapoti all oleva pensupumpa mineva vooliku lahti ning pistad väikse kanku bensiiniga kapoti alla, voolik sisse, nii et pump võtab bensiini kankust. Kui kõik töötab nii nagu peab, siis jah viga kas torustikus või paagis. See sõel, mis paagis, kipub samuti ummistuma. Mina olen selle kõigilt oma mossedelt alati eemaldanud.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: mure 2140 mootori tööga !

Postitus Postitas marko »

Endal oli ka sarnane brobleem kunagi ja tükk aega sai möllatud enne kui aru sain milles asi,nimelt pagassis oli piisavalt kola mis surus kütte vooliku peale :D
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: mure 2140 mootori tööga !

Postitus Postitas stern100 »

Minul oli kunagi sarnase probleemi lahenduseks isoleerteibi tüki eemaldamine bensiinitorustikust :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Vasta