1. leht 2-st
					
				küttusekulu
				Postitatud: 23 Mär 2011 15:36
				Postitas oliveer
				Kas see auk, mis on õli sissevalamise juures, peaks olema ühendatud õhupuhasti küljel oleva auguga, et kütusekulu vähendada?
			 
			
					
				Re: küttusekulu
				Postitatud: 23 Mär 2011 16:35
				Postitas SanderV
				seleta oma loogika lahti?
			 
			
					
				Re: küttusekulu
				Postitatud: 23 Mär 2011 17:52
				Postitas Gun
				Ilmselt peab kodanik silmas klapikambrikaane ja õhupuhasti vahel olevat voolikut ehk karteri tuulutust?
Seost kütusekuluga ei oskaks sellele küll hästi leida.
			 
			
					
				Re: küttusekulu
				Postitatud: 23 Mär 2011 21:21
				Postitas wax
				Peaks olema ühendatud küll, kuid mitte kütusekulu pärast, vaid muul põhjusel.
			 
			
					
				Re: küttusekulu
				Postitatud: 23 Mär 2011 23:25
				Postitas marek
				Karteri tuulutus see, tavaliselt kui mootor juba kulunud ning heitgaase/tahma liiga palju kambrikaane all töötamise ajal siis pannakse pime ette, ses muidu ei taha mootor enam käia normaalselt.
			 
			
					
				Re: küttusekulu
				Postitatud: 24 Mär 2011 08:46
				Postitas moskiito
				marek kirjutas:Karteri tuulutus see, tavaliselt kui mootor juba kulunud ning heitgaase/tahma liiga palju kambrikaane all töötamise ajal siis pannakse pime ette, ses muidu ei taha mootor enam käia normaalselt.
Pimedat ei tohi sinna kohe kindlasti ette panna, see laus lollus 
 
 
 Kui liiga palju gaase sinna koguneb ja välja neil pole kuskile minna, siis hakkavad nad seda kohta endale tekkitama ning sedasi ennegi tihendeid lennanud. Kui segab mootori tööd, tuleb viia voolik mootori küljele põhja alla. Sedasi kõik venemaa tehnika omanikud teinud, keda ma näinud olen. Vahet pole kas mosse, lada, gaz, zil või zahaar (sõjaväe graz)
 
			
					
				Re: küttusekulu
				Postitatud: 24 Mär 2011 11:18
				Postitas saldion
				õige... ka minul jookseb tuulutus mootori kõrvalt ilusti käigukasti juurde alla välja... tuulutuse suunamine õhufiltrisse on karpale pigem kahjuks, kui kasuks, kuna aurud mis sealt tulevad ei ole sugugi need kõige puhtamad...
saldion
			 
			
					
				Re: küttusekulu
				Postitatud: 24 Mär 2011 12:50
				Postitas partnermosse
				Ise olen eluaeg mossedel karteri tuulutuse õigesse kohta kinnitanud ja pole kunagi mingit häda olnud ja kütuse kulu ka saanud norm tingimuste juures 6 kuni 7,5 L /100-le
			 
			
					
				Re: küttusekulu
				Postitatud: 24 Mär 2011 13:03
				Postitas moskiito
				partnermosse kirjutas:Ise olen eluaeg mossedel karteri tuulutuse õigesse kohta kinnitanud ja pole kunagi mingit häda olnud ja kütuse kulu ka saanud norm tingimuste juures 6 kuni 7,5 L /100-le
see sõltub karpa ja mootori korrasolekust ja nende omavahelisest koostööst. kui üks neist peaks tõrkuma, siis hakkavad probleemid peale. Ju siis sinu mossel on see koostöö ilusti harmoonias 

 
			
					
				Re: küttusekulu
				Postitatud: 24 Mär 2011 13:38
				Postitas marko
				Korras mootori puhul pole vajadust seda karteri tuulutust eemale juhtida,pigem siis kui mootoril juba nõrk surve karterisse tekkinud kuna siis võib heitgaaside normi juba ületada :) Nii,et teha tasub seda enne ülevaatusele minekut :)