2. leht 10-st

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitatud: 11 Veebr 2009 22:22
Postitas MAZ
Viisakas ettevõtmine :) varsti saab ka liivapritsist tulnud keret näha ma eeldan!
http://album.ee/node/18862897/50155479 mis laiusega rehv see on? (mitte segamini suurusega ajada see ju 13")
Kas see http://album.ee/node/18794813/50154151 ja see rool http://album.ee/node/18794971/50154151 on sama läbimõõduga?
http://album.ee/node/18794833/50154151 kas saaksid mulle mõned fotod teha päevasirmidest, lähemalt natuke!
http://album.ee/node/18794855/50154151 kas sellest originaal võtmest saaks koopia :D mul on see GAZ oma :uhoh mis ei sobi konseptsiooniga kokku!

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitatud: 12 Veebr 2009 00:10
Postitas moskiito
see peaks olema originaal rehv veel. 175/65 13

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitatud: 13 Veebr 2009 14:35
Postitas hannezk
Auto on tänaseks 13.02.2009 liivapritsis käinud, selle tulemusena ilmnesid mõningad augud keredetailides. Samuti kohad mida on juba eelnevalt lapidud või siis vahetatud. Vasakpoolsel küljekarbil on B piilari juures tõsine mõlk, tagapaneel on läbi ussitanud. Kahjuks sellist paneeli pole kusagilt uut saada, seega taastamis töö ette võtta. Kapoti alust vaadates, võiks väita, et vägagi hästi säilinud. Elvast sain endale uued küljekarbid, mis on 408 originaal siltidega. Laupäeval peaks minema ühe tuttava juurde ja sealt ära tooma terve auto jagu uusi plekke, siis annab valida, kuhu midagi paneb.

hetke pildis.

http://album.ee/node/18874843/50155771

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitatud: 13 Veebr 2009 14:54
Postitas MAZ
Neid fotosid vaadates tekib endal hirm,selles osas,et mis üllatusi veel enda masinast välja tulema hakkab! :err :uhoh

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitatud: 13 Veebr 2009 15:46
Postitas mart
Pilte vaadates tuleb just tunnistada, et vähe tuli üllatusi...
küsimus, kas põhja ei lastud väljast poolt puhtaks? Miks esipõlle seest haljaks ei last?

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitatud: 13 Veebr 2009 23:30
Postitas hannezk
mart kirjutas:Pilte vaadates tuleb just tunnistada, et vähe tuli üllatusi...
küsimus, kas põhja ei lastud väljast poolt puhtaks? Miks esipõlle seest haljaks ei last?
Teema selles, et esipõll peaks kõikide õnnestumiste korral uus tulema, ning põhja olukord oli sellne, mis ei vaja mitte mingit taastamist. sellega on sedasi. Homme lähen siis kogu plekiringile järgi, mis sisaldab ka ühte mootorit ning muid pudinaid.

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitatud: 14 Veebr 2009 16:02
Postitas hannezk
noo nii täna 14.02.2009 Tootsis käidud ja kogu masina plekiring toodud. Sain ka kaasa ühe töökorras mootori. Peatselt panen ka pildid ülesse :)

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitatud: 14 Veebr 2009 21:06
Postitas risto626
kas teh. passis on musta katuse kohta ka miski märge olemas? auto ise on ilus :)
käis endalgi vahepeal mõte katus mustaks lasta :)

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitatud: 14 Veebr 2009 23:53
Postitas kaupov
See topelttuledega 408 on ikka ilgelt ilus. Jõudu sulle :)

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitatud: 15 Veebr 2009 10:44
Postitas hannezk
risto626 kirjutas:kas teh. passis on musta katuse kohta ka miski märge olemas? auto ise on ilus :)
käis endalgi vahepeal mõte katus mustaks lasta :)
Teh passis on viide mitmevärviline. Katuse ise on mingi plastmassi taolise massiga üle tehtud juba tehases. Taastamise käigus seda ei puudu mitte mingil juhul. Jääb nii nagu on :)