AZLK 2140 1978 repe

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
repe
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Veebr 2009 01:32

Re: AZLK 2140 1978 repe

Postitus Postitas repe »

SanderV kirjutas:kuidas ploki nii puhtaks said seest?
Võtsin mootori pulkadeks ja siis pesin iga detaili eraldi leotasin plexuga.See on pigipesu aine.Kõik kanalid said puupunnidega kinni pandud ja ööseks likku sama ainega.Plokikaas ja kõik teised kaaned sai ka leotatud plexuga ja poiss nyhkis ka pintsli ja harjaga neid läikima.Survepesuga sai lõpuks kõik kanalid läbi pestud ,suruõhuga kuivaks ja mootor kokku.Kaks päeva läks mootoriga siis oli peal ja sai käima pandud.
repe
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Veebr 2009 01:32

Re: AZLK 2140 1978 repe

Postitus Postitas repe »

mario kirjutas:nõustun hannesega, töö on tõesti super - näha, et on professionaalne käsi on kallal :D :D
Palju su isal neid tutikaid juppe siis garaažis varuks oli omal ajal? :D vist olevat olnud ka suhtkoht defitsiit saada kõike, mina läksin alles nõuka aja lõpul kooli, ei adunud siis seda värki...
Aga jah, 2140 on võimalik ikka väga ilusaks saada.. Vaadates Ukraina mosse foorumit, kus on ka mõni helge pärl... :)
Jätka! :)
Rahvas nõuab veel ilusaid pilte ;)
Noh ikka oli nii üht kui teist.Paps oli mul varustaja vene ajal ja siis ta sai ka omale juppe osta kui ladudest käis toomas.Käis isegi Gorkis Volga tehases osi toomas ja Ulan-Udes UAZ ide keresid ,sõitis palju ringi mööda ilma ja hankis osi autodele.
Käigukast,tagasilla differ,poolassid ,kardaan,roolikarp,pidurisilindrid ka peasilinder,pidurikaaned mis tagasilla küljes,radikas,parem tagatiib ja parem esitiib,väntvõll,esisilla tala ja sarniirid ,õõtshoovad,roolivardad,rattarummud ja laagrid ,pidurivollad ja klotsid,esivedrud,stabikas,radikas,käigu kuliss,mootori esikaas jne.said kodulaost pandud ,aga palju osi ostsin ka juurde ja remontisin.
Eks jah üht teist ikka on.
repe
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Veebr 2009 01:32

Re: AZLK 2140 1978 repe

Postitus Postitas repe »

Kui õues jälle soojaks läheb siis panen 401 pilte ka üles.See masin on mu vanaisa auto mille mu isa juba siis ümber ehitas kui maoli veel sündimata ,arvan ,et 1966 a.Sinna oli siis ehitatud 407 esi ja tagasild ,M408 mootor ja käigukast,stanged ka 407,sees kellad 407,poritiivad laiendatud ,et rattad välja ei ulatuks,roolikarp ja sammas olid ka 407.80-ndate lõpus modisime vennaga 412 esisilla ja roolikarbi ,käigukangi kulissi ,pedaalid 412 omad ja käigukasti 412,pidurivõimendi ja palju muud,soendus M 21,suunatuled M20.Praegu auto lahti võetud ja ootab rahasüsti.Tahan teha veel laiemaks ja madalaks,peale tuleb 2103 mootor ja käigukast.
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1978 repe

Postitus Postitas Varblane »

Lada mootorit küll ära peale pane sellele 401-le Mul oli eelmise omaniku poolt pandud ja midagi ei sobinud.Karter on lada mootoril ees mitte taga, õlifilter ja genekas ei mahu mosse poolraamide vahele ära(mosse raamid kitsamad). See 412 tehnika sobib sinna vägahästi või siis juba mingi lääne tehnika.Opel näiteks?
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
repe
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Veebr 2009 01:32

Re: AZLK 2140 1978 repe

Postitus Postitas repe »

Varblane kirjutas:Lada mootorit küll ära peale pane sellele 401-le Mul oli eelmise omaniku poolt pandud ja midagi ei sobinud.Karter on lada mootoril ees mitte taga, õlifilter ja genekas ei mahu mosse poolraamide vahele ära(mosse raamid kitsamad). See 412 tehnika sobib sinna vägahästi või siis juba mingi lääne tehnika.Opel näiteks?
Kõike on võimalik ümber ehitada ,kui keevitus ja rällakas olemas pole ju probleem!
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1978 repe

Postitus Postitas Varblane »

Loomulikult annab kõike teha aga lada mootor pole mingi hea asi võrreldes mosse mootoriga, mõlemad on ühed parajad paadiankrud.Parem juba mingi lääne tehnika vahele istutad millel overdrive, et ei läheks maanteel lolliks tänu venelaste megaaeglaste ülekannete pärast.Paned mingi 5 käiguse manuaali või 4 käigulise automaadi ja mosse kõige kiirema ülekande ja saab teise eesti otsa inimese kombel sõita, jäävad kuulmine ja närvid ka alles.Tuleks sellest eesti vingemalt küürakalt snitti võtta: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... ?f=6&t=228
Olen antud masinas viibinud ja edasi käib too pill väga hästi! :beer
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
repe
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Veebr 2009 01:32

Re: AZLK 2140 1978 repe

Postitus Postitas repe »

Varblane kirjutas:Loomulikult annab kõike teha aga lada mootor pole mingi hea asi võrreldes mosse mootoriga, mõlemad on ühed parajad paadiankrud.Parem juba mingi lääne tehnika vahele istutad millel overdrive, et ei läheks maanteel lolliks tänu venelaste megaaeglaste ülekannete pärast.Paned mingi 5 käiguse manuaali või 4 käigulise automaadi ja mosse kõige kiirema ülekande ja saab teise eesti otsa inimese kombel sõita, jäävad kuulmine ja närvid ka alles.Tuleks sellest eesti vingemalt küürakalt snitti võtta: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... ?f=6&t=228
Olen antud masinas viibinud ja edasi käib too pill väga hästi! :beer
Mul ju oli nõuka ajal juba ta sellises konditsioonis ja see 408 mootor on ikka väga õrn olen selliseid laiali saanud paar tükki.Sain temast 150 kätte aga 20 tuhat ja mootor laiali ,kas kolvid või saaled,või jaotushammakas tuli ka vahetada selle 20 tuhande km sees.Tagasillas on 38 ne differ ja käigukast 412 aga see pole see, ma tahan tast hotrodi teha .Toyota Hiace tagasild on see mis kestab ja see tuleb alla kompunnida.Sellisena nagu see punane võiks ta kohe kokku laduda st. teha eeltöö ja värvida aga see ei rahulda mind.Esiuksed tuleb pikemaks teha ja tagumised kaotada ,siis mahun ka mina normaalselt sisse istuma ja tagaiste tuleb väiksemaks teha jne.Kui teha siis juba teha.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1978 repe

Postitus Postitas stern100 »

Kas lugesid selle teise 401 teema ikka lõpuni ja said ikka aru et seal 2.0 opeli mootor vahel? 408 mootor oli seal väga ammu.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
repe
Postitusi: 18
Liitunud: 06 Veebr 2009 01:32

Re: AZLK 2140 1978 repe

Postitus Postitas repe »

stern100 kirjutas:Kas lugesid selle teise 401 teema ikka lõpuni ja said ikka aru et seal 2.0 opeli mootor vahel? 408 mootor oli seal väga ammu.
Sorry aga ei vaadand jah lõpuni.Respect aga ma tahan teha natuke teistmoodi pilli.Sinna punasele oleks vaja Toyota Hiace tagasild panna,see mosse oma ei kesta ju mosse mootoritki kui vähe tuunida.Mul juba ammu plaan aga pole lihtsalt jõudnud selle 401-ni.Kinksepp ju ise paljajalu.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: AZLK 2140 1978 repe

Postitus Postitas TiitS »

Tõsi, nagu üleeelmine nädalavahetus Kiltsil näitas, ei pea mosse differ valule vastu. Liiguvad ka minu mõtted teise tagasilla suunas.
Vasta