76. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 22 Aug 2018 22:07
Postitas Edel
Moskvitš on endiselt käigus, hetkel igapäevaselt ja sõidetud peale mootorivahetust 700km. Nüüd on hakanud kahtlane hääl sisse tulema. Siduripedaali vajutamisega kaob. Viimastel päevadel juba pidevalt. Ilmselt survelaager otsa saamas. Sai pandud sama laager, mis mootoriga kaasa tuli. Eks siis tuleb mingiaeg vahetus ette võtta. Praegu töökojas mul VAZ 2102 tegemisel, saaks selle jalust siis võtab Mosse ette. Niikaua tuleb kärutada, loodetavasti täiesti otsa ei lõpe.
Muid jamasid pole ette tulnud. Täheldanud olen vaid sõites, et kusagilt tuleb ratta pöörlemise taktis klõk-klõk-klõk, mis on eriti hästi kuuldav lahtise aknaga teise auto kõrval või müüri ääres liikudes. Pika otsimise peale tuvastasin selle hääle tekitajateks ilukilbi rõngad (mõlemal pool on kuulda). Painutasin seda veidi, läks paremaks aga päris vait ei ole.
Tagaistme ja parema esiistme tegin korda, puhastasin ja panin katted peale. Järgmine päev mõtlesin võtta juhiistme ette aga kurjam mitte ei viitsinud... Näpud kanged eelmise päeva nõelumisest (topelt niidiga, topelt ring) ja ei olnud mingit soovi sellega tegeleda. Mõtlen küll siin sellega Haapsalu nostalgiapäevadele minna aga sinnani veel aega ja mis see üks iste ära teha pole :D Jah kuid järgmine projekt tuli jube äkki peale ja nii see tegemine ootab :D Sõitmist ei sega ja ennast ei häiri :D Teen mingi aeg ikka ära.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Aug 2018 07:18
Postitas Martin2140
See "siduripedaali vajutamisega kaob ära" võib vabalt näidata käigukasti probleemi. Üks sõidukas tuli samasuguste sümptomitega töökotta sisse ja probleem seisnes selles et käimaris oli 0 õli sees. Hääl kadus õli lisamisega.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Aug 2018 17:46
Postitas partnermosse
Mootoris väntvõlli pikilõtkuseib ehk hakkab hääbuma.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Aug 2018 18:21
Postitas wax
ka sidurikorv võib süüdi olla

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Aug 2018 20:19
Postitas Edel
Eks tuleb mingiaeg lahti võtta. Kastis õli puudumist ei usu, lekked peaaegu pole ja mootorivahetusel sai taset kontrollitud. Kunagi olen ka 300 grammi õliga sõitnud, hääle vahet küll ei teinud. Pikem kahtlustan sidurit.
Väntvõlli pikilõtku seibide kulumist väga ei usu, mõne päevaga ei saaks nii suurt muutust tulla.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Aug 2018 21:15
Postitas partnermosse
Edel kirjutas:Väntvõlli pikilõtku seibide kulumist väga ei usu, mõne päevaga ei saaks nii suurt muutust tulla.
Vene tehnikaga juhtub suhteliselt tihti ka imesid :)

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Aug 2018 22:03
Postitas wax
Edel kirjutas:Väntvõlli pikilõtku seibide kulumist väga ei usu
Seda ju lihtne kontrollida. Heebel vända rihmaratta ja ploki vahele ja proovid kas vänt liigub.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 24 Aug 2018 06:54
Postitas stern100
See üldiselt häält küll ei tee. Pigem siduri teema.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Aug 2018 22:25
Postitas Edel
stern100 kirjutas:See üldiselt häält küll ei tee. Pigem siduri teema.
Piisab siduripedaali puutumisest, paar cm vajutada ja vaikus ning seda isegi sõidu ajal. Siduri teema ikka.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 23 Sept 2018 19:15
Postitas Edel
Mosse jaoks sai hooaeg selleks aastaks läbi, eile sõitis viimast korda. Odo näit jäi 7256,4km.
3331km kogunes tänavu suvel läbisõitu, sellest 1582km peale mootorivahetust. Tõtt öeldes peale mootorivahetust ma tehnika osa näppima enam ei pidanud, istmete kallal nokitsesin aga muud erilist ei meenu. See siduri survelaagri jama ma ei torkinud, igastahes viimane kuu kõrvalisi helisid eriti ei täheldanud, vahel korraks oli aga kadus kohe, sama oli ka pedaali vajutades, vahest sidurit libistades pedaal jala all värises, vahel mitte. Otsustasin, et ei hakka seda torkima ja nii jäi.
Mõte oli sellega minna Haapsalu nostalgiapäevadele aga nagu ikka, sellel parajal ajal eelarve ei venitanud kuidagi välja ja jäi Mossega minemata. Käisin küll, aga kleepisin ennast sinna minevale tuttavale kaasa :D
Lõppkiirust ei proovinud, aga selle spidoga jõudis osuti 135 (tahho pöörded 5500). Eile ja üleeile proovisin kiirendust 0-100. Kõikidel kordadel 19 sek kanti.

Lasin tal bensutorustiku, pumba ja karba bensiinist kuivaks töödata ja enne järgmist kevadet käima ei pane. Millal ta jälle kasutusele võtan, veel ei tea. 2 suve järjest on ta mind sõidutanud, tuleb nüüd jälle väike paus. Teised hobiautod tahavad ka liigutamist :D
Pildigaleriid täiendan ka varsti.