Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Mossekene
Postitusi: 45
Liitunud: 21 Juun 2011 21:56

Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Postitus Postitas Mossekene »

Pilt
Viimati muutis Mossekene, 30 Juul 2011 14:52, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Postitus Postitas Edel »

Tõsiselt omapärane aparaat!
Kas kere ära ei lagune sellise kange mootori all? Standard kere ilma lisatugevdusteta ei kannataks sellist võimsust välja.
Mossekene
Postitusi: 45
Liitunud: 21 Juun 2011 21:56

Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Postitus Postitas Mossekene »

Edel kirjutas:Tõsiselt omapärane aparaat!
Kas kere ära ei lagune sellise kange mootori all? Standard kere ilma lisatugevdusteta ei kannataks sellist võimsust välja.
Kere on ära keevitatud ja põhja alt on kõik keretööd tehtud ja siiamaale on vastupidanud:)
Mossekene
Postitusi: 45
Liitunud: 21 Juun 2011 21:56

Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Postitus Postitas Mossekene »

Täna sai siis paika pandud soojendus.
Mossekene
Postitusi: 45
Liitunud: 21 Juun 2011 21:56

Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Postitus Postitas Mossekene »

Täna on plaanis teha:
Masslüliti
Üks summuti kinni panna.
Esiklaas ette.
Kapotile väike kinnitus keevitada,kuhu saaks amordi külge panna.
Mossekene
Postitusi: 45
Liitunud: 21 Juun 2011 21:56

Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Postitus Postitas Mossekene »

Selgus viga miks masin puterdab aeg ajalt,asi oli küünaldes,küünlad vahetatud ja masin liigub poole paremini nüüd:)
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 380
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Postitus Postitas mario »

kõikidel autodel, mis on ehitatud enne 1.01.1970, ei mõõdeta heitgaase, seega seaduslik alus puudub, mis kohustab kasutama originaaltehnikat. Leivategija Pobeda on legaalne, Tiidu punane mosse on legaalne, hiljuti müügis olnud 3.0liitrise Opeli motoga hirve-Volga on legaalne... Ainult et üle mõistuse ei tohi minna, kui veered vana 403/407'ga ja V8 lörin käib järgi. :D :D
Mõistuse piires, sis ei sunni sind keegi kapotti avama. seega BMW mootor on igati legaalne seal, kui on esitatud dokumendid jne..
Küll aga on see M20 mootor natuke vale valik seal. Olen ise mitut OHC mootoriga R6 pidanud ja nende suur miinus on see, et karteri põhjas puuduvad ribid, mis õlivõtturi ümber õli hoiaksid, see on ka tegelikult BMW kirjutamata reegel, et need vanad motod ei sobi kiireks sõiduks. Isegi kasutasin oma relva lumerajal hullamiseks ja tulemuseks oli 3 järgnevat päeva kuvatav Öl.zustand veateade ning mootor kippus kolistama. Õnneks pääsesin saalte vahetusest.
M50 on juba teine maailm. 2 nukkvõlli, riknev Vanos, kõrgpingesüüde ja suht lollikindel materjal.. Küll on aga see natuke raskem. eelpool mainitud 2.8, ehk siis NikaSil mootor M52, on kõvasti kergem, 1kW rohkem, rohkem väänet ning väiksem kütusekulu kui sellel õnnetul 141kW'sel. Aga jah, juhtmete aretamine on paras jura ja uuemad mootorid on õrna immoplokiga.
Isiklikust vaatevinklist sobiks siia kõigeparemini 2.7eta mootor. Sigapalju väänet ja madal küttekulu. Ka BMW enda kere peal täitsa võimeline driftima..sisuliselt on vaja ainult plokki ennast ja alumist osa. Kaas on 2.5 oma.. ja madal 8,3:1 surveaste on üks madalamaid üldse vabalthingavatel ning ideaalne turbotamiseks. Kannatab ilma midagi ehitamata suht 400hj rattast.
Mossekene
Postitusi: 45
Liitunud: 21 Juun 2011 21:56

Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Postitus Postitas Mossekene »

mario kirjutas:kõikidel autodel, mis on ehitatud enne 1.01.1970, ei mõõdeta heitgaase, seega seaduslik alus puudub, mis kohustab kasutama originaaltehnikat. Leivategija Pobeda on legaalne, Tiidu punane mosse on legaalne, hiljuti müügis olnud 3.0liitrise Opeli motoga hirve-Volga on legaalne... Ainult et üle mõistuse ei tohi minna, kui veered vana 403/407'ga ja V8 lörin käib järgi. :D :D
Mõistuse piires, sis ei sunni sind keegi kapotti avama. seega BMW mootor on igati legaalne seal, kui on esitatud dokumendid jne..
Küll aga on see M20 mootor natuke vale valik seal. Olen ise mitut OHC mootoriga R6 pidanud ja nende suur miinus on see, et karteri põhjas puuduvad ribid, mis õlivõtturi ümber õli hoiaksid, see on ka tegelikult BMW kirjutamata reegel, et need vanad motod ei sobi kiireks sõiduks. Isegi kasutasin oma relva lumerajal hullamiseks ja tulemuseks oli 3 järgnevat päeva kuvatav Öl.zustand veateade ning mootor kippus kolistama. Õnneks pääsesin saalte vahetusest.
M50 on juba teine maailm. 2 nukkvõlli, riknev Vanos, kõrgpingesüüde ja suht lollikindel materjal.. Küll on aga see natuke raskem. eelpool mainitud 2.8, ehk siis NikaSil mootor M52, on kõvasti kergem, 1kW rohkem, rohkem väänet ning väiksem kütusekulu kui sellel õnnetul 141kW'sel. Aga jah, juhtmete aretamine on paras jura ja uuemad mootorid on õrna immoplokiga.
Isiklikust vaatevinklist sobiks siia kõigeparemini 2.7eta mootor. Sigapalju väänet ja madal küttekulu. Ka BMW enda kere peal täitsa võimeline driftima..sisuliselt on vaja ainult plokki ennast ja alumist osa. Kaas on 2.5 oma.. ja madal 8,3:1 surveaste on üks madalamaid üldse vabalthingavatel ning ideaalne turbotamiseks. Kannatab ilma midagi ehitamata suht 400hj rattast.

Ega kui korralikult sõita ja avalikult lollusi ei tee siis pole hullu,hetkel on selle mootoriga see probleem et sooja mootoriga madalatel pööretel kaob õlisurve ära,ei tea kas on õlirõngad läbi,või pump,aga tulevikus on plaan panna tõesti kaasaegsem mootor.
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 380
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Postitus Postitas mario »

rõngad peaksid heasti pidama.. mu m20 oli 400 000km odomeetril, kui lahti võtsin.. silindriseinad veel hoonimisjälgedega ning muid anomaaliaid ei leidnud, lasin teha vaid kaane enda kontrolli, muu jäi samaks..
pigem võib süüdistada õlivõtturit, mis kipub umbe minema, kui on pikalt vana õliga sõidetud või kasutatakse vaheldumisi erineva viskoossusega õlisid... või siis on tõesti pump kuluma hakanud ja ei suuda hõrendust tekitada piisavalt..
kui sul nagunii plaan uus mootor peale lükata, siis pigem hangi too juba valmis ja võta vana tükkideks. 2.3 on suht tagaotsitud mootor, selle saab kordatehtuna päris hea raha eest maha müüa. :)
Mossekene
Postitusi: 45
Liitunud: 21 Juun 2011 21:56

Re: Moskvich 407 2.3 R6 ,1957,Mossekene

Postitus Postitas Mossekene »

mario kirjutas:rõngad peaksid heasti pidama.. mu m20 oli 400 000km odomeetril, kui lahti võtsin.. silindriseinad veel hoonimisjälgedega ning muid anomaaliaid ei leidnud, lasin teha vaid kaane enda kontrolli, muu jäi samaks..
pigem võib süüdistada õlivõtturit, mis kipub umbe minema, kui on pikalt vana õliga sõidetud või kasutatakse vaheldumisi erineva viskoossusega õlisid... või siis on tõesti pump kuluma hakanud ja ei suuda hõrendust tekitada piisavalt..
kui sul nagunii plaan uus mootor peale lükata, siis pigem hangi too juba valmis ja võta vana tükkideks. 2.3 on suht tagaotsitud mootor, selle saab kordatehtuna päris hea raha eest maha müüa. :)

Ega see 2.3 on suht defka värk ja juba,ise mõtlesin ka et maha müüa vana mootor,kuna tollega pole enam midagi siis teha kui uus vahel.
Vasta