IŽ 21251-010, moskiito

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Selliste komplektide sisu on vahest ka eraldi saada.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

natukene juttu ka vahepeal.
ARK-iga sai juttu puhutud ning sealt on esialgu selline vastus välja koorunud turvavööde teemal et kui tulid lisavarustuses turvavööd autoga kaasa, peavad need peal olema, kui kohti pole "selgelt näha", ei pea neid ka olema.

Mis minu masinasse puutub, siis lähiajal läheb karburaator vahetusse, kuna tahaks masinat ökonoomsemaks saada. Lisaks läheb vahetusse ka tagumised vedrud mis on ära väsinud. Kui pere peal ja järsem lohk või hüppe tuleb, käib vedrustus põhja kinni.

Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas Edel »

moskiito kirjutas: Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
Siin sternil nagu on 3,88 differ pakkuda või olen ise valesti aru saanud?
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas via »

Kui sull on 80-te lõpupoole kombi, siis seal on originaalis juba 3.91 differ :)
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas stern100 »

Edel kirjutas:
moskiito kirjutas: Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
Siin sternil nagu on 3,88 differ pakkuda või olen ise valesti aru saanud?

3.88 diffreid on mul tõepoolest pakkuda. Aga see ei ole SL differ, see peaks olema uuema tüübi iz oma. Mulle keegi tegin kunagi selgeks et SL 3.89 ja uuemad ižid 3.88.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas Edel »

stern100 kirjutas:
Edel kirjutas:
moskiito kirjutas: Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
Siin sternil nagu on 3,88 differ pakkuda või olen ise valesti aru saanud?

3.88 diffreid on mul tõepoolest pakkuda. Aga see ei ole SL differ, see peaks olema uuema tüübi iz oma. Mulle keegi tegin kunagi selgeks et SL 3.89 ja uuemad ižid 3.88.
Huvitav avastus. Mul oli siiani arusaam, et Mosse diffrid on ainult 4,22, 4,55 ja 3,89. Seda viimast on nimetatud veel ka 3,9-ks).
Kasutaja Lowrider`il ka mingi SL differ pakkumisel.
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas via »

Edel kirjutas: Huvitav avastus. Mul oli siiani arusaam, et Mosse diffrid on ainult 4,22, 4,55 ja 3,89. Seda viimast on nimetatud veel ka 3,9-ks).
Kasutaja Lowrider`il ka mingi SL differ pakkumisel.
1988 originaalis poest ostetud kombil kaasas olnud raamat annab Iž 412IE-le ja 21251-le tagasildadele 3.91, mis peaks ilmsekt olema 43/11.
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

hakkasin täna käigukasti vahetama, sest sellel kaks viga. Kahtlane vibra teatud mootori pööreel iga käiguga sees ja õli endiselt lekkib nagu vana kurat. Vibrat pean ohtlikuks sellepärast et üks teine kast, mis kolmeks lendas, vibreeris samatmoodi enne lagunemist. Lisaks on tekkinud teine probleem. tagumisest sillast lekkib õli jätkuvalt. Pooltejle simmer on läbi, see polnud üllatus küll aga teine koht kust lekkib on minule mõistatus, kuidas krt ma seda pidama saan. Nimelt lekkib õli mutri alt. simmer on uus ja sealt õli enam ei tule, kuid mutri alti lekkib jubedalt. Oskab keegi öelda kuidas seda pidama saada?
pilt sellest kohast

ja lisaks veel mõni pilt põhja alt
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135403.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135421.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135444.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135509.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135529.jpg
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas moskiito »

natuke arengust.
Käigukast jäi vahetamata, sest olemasolev käigukasti saba mansett ei sobinud. Läheb 408 oma ja 412 oma ei lähe, sest on liiga suur, küll kõigest 0,5mm kuid piisavalt.
Lisaks avastasin et tagumise reduktori otsa mutter oli lahti, keerasin kinni, vaatab, kas hakkab taas lekkima või mitte.
Lõppetuseks sain ka kokkujooksu paika. Eelmine omanik, kes tartus omas seda masinat, oli kunagi vist seda teinud, aga valesti. Pidin pärast rooli 80 kraadi vasakule keerama. Nüüd ei kisu ka nii väga paremale rooli, vaja veel ainult laagrid ära vahetada, siis peaks asi korras olema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitus Postitas tarmo400 »

Selle reduktori mutri kinnikeeramisega peab ettevaatlik olema.Kui reduktori teovõllil pole mutri serva mahalöömiseks sälku siis pole ka kahe laagri vahel distantspuksi ja sellesama mutriga reguleeritakse teo laagrite pingsust.

Tarmo
Vasta