23. leht 24-st

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 04 Juun 2013 22:21
Postitas Martpoiss
kOll kirjutas: Tuletage palun mulle meelde, miks ma selle pirossiga üldse tegelen, endal korralikud Mossed olemas?Pilt
Elu ei peagi lihtne olema :lol Aga hullult hea on ikka kui midagi vedada on vaja ja saad garaazist vastava auto välja ajada ja ei pea käruga jamama hakkama. Sellise garaazi juures on ju pidevalt vaja tuua juppe, viia vanarauda ja prügi, tuua küttepuid jne. Kui ära oled harjunud ei kujuta elu ilma taolise "majandusautota" ettegi.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 10 Juun 2013 20:11
Postitas kOll
Niiviisi, sellise värdjaga olen nüüd siis hakkama saanud:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
PiltPilt
Pilt

Nagu viimaselt pildilt hästi näha, siis sild ei istu nagu õigesti auto all. Seda põhjustavad valesti keevitatud(valesti asetatud ja vale nurga all) klambrid. Jällegi sisseostetud teenus ja osutub täielikuks :bs . Palju see jama maksma läks ei viitsi siia enam kirjutada... aga ei midagi, eks siis tuleb jälle lahti lõigata ja KÕIK ISE TEHA, uuesti!

Sellisesse "asendisse" muidugi auto ei jää, tagaotsa vaja uuesti alla poole saada natu ja esiotsa nii 50-70mm veel kõrgemale.

Ja koos ilmade soojenemisega ajab piross igaastaselt ka värvi :D

Tänud Martpoiss, iga grammike motivatsiooni kulub praegusel ajal kohe ära! :beer

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 10 Juun 2013 20:19
Postitas moskiito
aga miks ära vahetada :D talvel sellise kõrgusega jube hea ringi kimada :auto

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 10 Juun 2013 21:06
Postitas Edel
Jämeda mustriga rehv alla ja maastikule :D Kõiksugu Toyota RAV4, Honda CRV-d jt. jäävad kohe seljataha :lol
Ausalt, nii see olekski :D

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 11 Juun 2013 00:51
Postitas mart
Edel kirjutas:Jämeda mustriga rehv alla ja maastikule :D Kõiksugu Toyota RAV4, Honda CRV-d jt. jäävad kohe seljataha :lol
Ausalt, nii see olekski :D
Kas just päris nii, aga jah... nagu üks uunikute talveralli näitas siis on mosse parema läbitavusega paksus lumes kui mõni tänapäevane "esiveoline". Kõlab küll uskumatult kuid omal nahal sai seda korduvalt kogetud.

Üks mosse maastur kuluks ära küll siia :rokib

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 18 Juun 2013 13:47
Postitas MAZ
Tehasest oleks võinud säärane auto juba 4x4 veoga olla.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 18 Juun 2013 17:04
Postitas moskiito
MAZ kirjutas:Tehasest oleks võinud säärane auto juba 4x4 veoga olla.
aga mosset on ju olemas 4x4 veoga, muidugi 403 baasil.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 18 Juun 2013 20:33
Postitas MAZ
See M407(mitte M403) baasil tehtud M410 on kõigile teada asi aga miks ei võinuks tehas teha 412 baasil 4x4 mudelit? Selline 4x4 veoga pirukas oleks olnud paljudele hea abimees ja väheke villise aseaineks.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 18 Juun 2013 20:59
Postitas Urukoer
MAZ kirjutas:See M407(mitte M403) baasil tehtud M410 on kõigile teada asi aga miks ei võinuks tehas teha 412 baasil 4x4 mudelit? Selline 4x4 veoga pirukas oleks olnud paljudele hea abimees ja väheke villise aseaineks.
Kui nüüd väga täpseks ajada siis 402/407 baasil. Ehk siis M 410 / M 410 N :)

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 19 Juun 2013 09:03
Postitas MAZ
Urukoer kirjutas: Kui nüüd väga täpseks ajada siis 402/407 baasil. Ehk siis M 410 / M 410 N :)
M402 jäi mootor vist liiga nõrgaks ja sellepärast tehti 407 jõuallika baasil neid 4x4 veolisi. Aga juttude baasil väga vastupidavad autot ei olnud. :(