Ebatöökindlus. Kui nt tööl käimine sõltub autost siis on päris halb uudis kui hommikul avastad et pidurid on kadunud, jagaja võll pooleks, genekarihma seib on pooleks ja muud imeasjad
No jah, aga keegi ei anna kindlust et 85 aasta volkariga, audiga, fordiga või prantsuse panniga sama juhtuda võib. See on suhteline asi ja pealegi, oleneb sellest kuidas autot hoiad ja hooldad.
Ebamugavus. Mootori- ja maanteemüra sees ei viitsi pikki otsi sõita
Suhteline, mina näiteks naudin mootori ja maantee müra kui hommikul tööle sõidan ja õhtul koju. Isegi makki panen haru harva tööle
Dünaamika. Maanteel möödasõitu olete proovinud teha?
Olen, ja korduvalt. Samas oleneb kuidas sul segu reguleeritud on. Kui veel lisaks ka düüsid karpas ära vahetad omavahel, siis hoia piip ja prillid et need sulle kurku kinni ei lendaks
Vend tegi enda 412-ga sedasi. 8 meetrised rehvi juttid asfaldil nagu naksti. Küttet muidugi ka mehiselt läks. 35L sajale
Kohutav ebapraktilisus. Ülipisike pagasiruum mida ei saa salongi arvelt suurendada.
Ja arvad et WV Golf hiilgab selle pakiruumi mahutavusega
Talvel ei ole mossega väga sõitnud aga arvan et ega tal lahti ajamata teel väga hea läbivus ka ei ole
vaidlen vastu, olen ise mokitsaga seal sõitnud kus isegi jeep kinni jääb. Vend isegi mängis 2140-ga traktorit. Naabril oli vaja talvel maakodu külastada. teed täis tuisanud, vend rahulikult esimese käiguga tiksus taluni välja. Vahemaa peateega oli tserka 1,5km. Jah, kapoti alune oli muidugi lund pärast totaalselt täis, aga ära sõitis. Ah jaa, siis olid masinal all ebaseaduslikult LUAZ rehvid taga.
Mosse on lihtsalt suvine hobiauto
Totaalselt päri. Paremat nõuka aegset tehnikat eputamiseks annab leida. Olin ise hilja aegu ühele autojuhiks enda kombiga. Viisin pruuti "tüdrukute õhtule" pidutsema