1. leht 14-st

MZMA Moskvich 401 1953 a 401 "Piilu"

Postitatud: 23 Nov 2011 22:28
Postitas 401
Garages kaua seisnud juba üks 401 ja võtsin siis kätte,et teen ta endale esimeseks autoks.
Autot on varem juba ümber ehitatud ja ehitan ise veelgi. Tööd on ikka kõvasti enne kui valmis saab.Hetkel tegelen 2140 tagasilla paigaldamisega ja tagumise osa pukside vahetusega ning järgmiseks võtan ette vast mootori.Peale läheb 412 mootor millele saab viili antud ja kap remont tehtud.
Mõned pildid ka siis hetke seisust
Pilt
Pilt

Re: Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 23 Nov 2011 22:42
Postitas stern100
Tere tulemast mossemeeste seltskonda :D Lõpuks ometi üks teema 401 taastamisest tehtud. Ehk räägid veel täpsemalt, kus mida kerel teha vaja on ja kostitad meid veel piltidega. Muidu tundub päris kobe vanake. Edu! :beer

Re: Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 23 Nov 2011 22:47
Postitas 401
stern100 kirjutas:Tere tulemast mossemeeste seltskonda :D Lõpuks ometi üks teema 401 taastamisest tehtud. Ehk räägid veel täpsemalt, kus mida kerel teha vaja on ja kostitad meid veel piltidega. Muidu tundub päris kobe vanake. Edu! :beer


Eks põhi tuleb puhtaks lasta uus krunt kivikaitse jne,kere vaja natuke modida,poritiivad laiemaks teha,hiljem tahan peale lasta kindlasti pärlmutter värvi,auto tuleb kindlasti madalamaks lasta,ette lähevad veel vb ketas pidurid tööd jagub küllaga ei jõua kohe kõiki asju siia ära kirjutada eks iga õhtu nokitsen peale kooli ja eks ma teen neid pilte kindlasti töö käigus kõvasti ja postitan neid siiagi...

Re: Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 23 Nov 2011 23:17
Postitas SanderV
kere tundub suht kobe jah.. kui tahad keraspidureid kompunnida sinna siis pane juba 412/2140 esisild ka.

Re: Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 24 Nov 2011 17:00
Postitas Martpoiss
Kui madalaks tahad lasta pead silla kinnitusi ümber ehitama, vedrude lõikamisega ei saavuta eriti midagi, megakõrge jääb ikkagi.

Re: Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 24 Nov 2011 22:20
Postitas 401
Martpoiss kirjutas:Kui madalaks tahad lasta pead silla kinnitusi ümber ehitama, vedrude lõikamisega ei saavuta eriti midagi, megakõrge jääb ikkagi.


Taga polegi sellel vedrusid kui selliseid ju ainult isetehtud lehtvedrud on ja sealt saab alati ära võtta ja silla kinnitused keevitangi ümber sest pikem sild ei hakka alla muidu.Auto tuleb selleks madalaks lasta et kurvis ümber ei läheks ja teel püsiks :)

Re: Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 24 Nov 2011 22:46
Postitas moskiito
401 kirjutas:Auto tuleb selleks madalaks lasta et kurvis ümber ei läheks ja teel püsiks :)
tere tulemast klubisse. Selleks ei pea autot sugugi madalamaks tegema, tuleb sõita lihtsalt sobiva kiirusega :auto :)

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 24 Nov 2011 22:55
Postitas Martpoiss
Tegelt mu jutt käis esisilla kohta, lehtvedrudega tagasilla madaldamiseks tehakse "klots" vedrude ja silla vahele.

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 25 Nov 2011 22:12
Postitas 401
Martpoiss kirjutas:Tegelt mu jutt käis esisilla kohta, lehtvedrudega tagasilla madaldamiseks tehakse "klots" vedrude ja silla vahele.

Vedrusid lõigates saab ka aga mina teen muud moodi ja saab väga eduliselt madalaks :P

Re: MZMA Moskvich 401 1953 a 401

Postitatud: 26 Nov 2011 20:41
Postitas repe
Noh seisis jah vanake juba 1992 aastast garaasis ja otsustasin siis poistele pakkuda.Algul ei tahtnud keegi ja oleksin juba äärepealt itärauta foorumisse soomlastele müüki pannud aga siis vennapoeg mõtles natuke ja tahtis hakata ehitama seda autot.Auto on aastast 1953 ja minu jaoks ka tal oma ajalugu.Minu vanaisa auto oli ,siis oli minu isa auto kes ta kunagi m 407 agregaatidele ümber ehitas,poritiivad laiemaks tegi ja 407 me poolraami alla pani.Mootor sai 408 oma ja käigukast ka.Praegu esisild 412,käigukast 412 ,roolikarp ja sammas 2140.Vennaga sai vähe ehitatud 80 ndate lõpus.Mul seisis üks 2140 tagasild ja nüüd läheb siis see alla.Esisild ka 2140 olemas sealt saab käändteljed ja pidurid.Mootor tuleb esialgu m412.Vennapojal huvi suur ja igapäev ehitab.Ise poleks vist küll enam viitsinud ehitada. Toetan poissi osadega niipalju kui mul on ja aitan nõuga.