MZMA 401 1955 TiitS

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
G63
Postitusi: 8
Liitunud: 13 Aug 2010 19:33

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas G63 »

Nõustun eelmisega. :)
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Varblane »

Nüüd on välimuselt juba väga hea! Eks lustisõidul näeb jälle? :beer
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Ikka näeb ma loodan.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Seekord võtsin käsile peaülekande vahetuse, kuna vana hakkas alates 70km/h undama. Aega läks aga vist sai asja. Uus differ läks algul külge endiste poltidega, see oli viga, kahte polti pingutades läksid need pooleks. Ühe alumise jäänuse sain välja keerata, aga ülemist ei õnnestunud kätte saada. Seejärel panin kõik ülejäänud poldid uued. Juttude järgi pidi eelmine differ kõige aeglasema ülekandearvuga olema (4,55 pirukas), uus sai toodud 4,22. Lootsin, et nüüd saab kiirema ülekande alla panna. Aga vana diffri hambaid üle lugedes tuli välja, et ülekandearv oli ka sellel 4,22. Nüüd jääb vaid loota, et uus differ ei uluks nagu trollibuss.

Pilt
Pilt

uus differ

Pilt

vana

Pilt

Enne diffri vahetust panin tähele, et tagasild on vasakult poolt kuidagi imelikult tagapool koopa suhtes. Mõõtsin siis mõlemalt poolt esisilla ja tagusilla vahelise kauguse ära ja tuli välja, et vasakult poolt oligi sild tagapool umbes 2 cm.
Peale diffri vahetust tegelesin siis ka sellega. Lasin kammitsad lahti ja üritasin silda siis ettepoole nihutada, aga liikus ainult 5mm ja siis nagu sein ees. Tundus, et ainuke asi, mis takistada saaks on kardaan. Keerasin kardaani lahti, ja sild nihkus nii palju, kui vaja. Probleemiks siis liiga pikk kardaan. Autot madalaks lastes läks kardaani otsapuks täitsa käigukasti sisse lõppasendisse ning liikumismaad puksil enam ei olnud. Arvatavasti lükkaski kardaan silla paigast. Nüüd peab siis kardaani veidi lühemaks tegema.
Kasutaja avatar
Gun
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Asukoht: enamasti Tartu

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas Gun »

Kumb oleks ohutum- kas kardaani lühemaks teha või vedrukronsasid tahapoole nihutada?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas stern100 »

Spets vendade tehtud gardaanide pärast küll karta ei ole vaja. Pingis ilusti tasakaalu ja timm.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Tegin niimoodi, et nihutasin ühe poole vedrukronsat tahapoole nii palju, et esimestest šarniiridest mõõdetuna oleksid mõlemil pool teljevahed ühesugused. Seejärel tegin ka kardaani veelkord lühemaks (varem tegin käigukastipoolsest otsast, seekord tagasilla poolt). Aga õnnetuseks sai seekord veidi kehvasti tehtud ning sõidu ajal alates 50km/h tuli vibra sisse. Veidi liiga lühikeseks jäi ka. Laupäeval sai siis riiulist uus mosse kardaan jälle võetud ja see siis parajaks tehtud. Proovisõidul oli kõik ok. Uus differ täitis ka oma eesmärki (ulgumine on kadunud). Tekkinud on nüüd uued probleemid. Summuti käib vastu tagasilda vetrumisel ja diffri otsasimmer lekib. Arvatavasti panen tagavedrudele need eemaldatud lehed tagasi, liiga pehme on hetkel ikkagi.

Üks kevadine pilt kah:

Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas SanderV »

isiklik arvamus on see et esimesed rattad peaksid 5cm sees pool olema.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas stern100 »

Minu arust väga kena :beer Mitme tollised veljed all on?(laiuse poolest) ja kas kasutad flantse ka?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Ees on 6,5 ja taga 7,5 tolli, flantse ei ole. Nende esimestega on selline mõte, et mingi aeg teen ühed originaal laiusega 407 veljed korda ja vaatan kuidas need istuvad. Kõige parem jääks, kui poritiibu laiendada nii palju, et kataks ratta ära.
Vasta