16. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 31 Mär 2010 11:39
Postitas hannes24
töötas ikka , kütusekulu läheb üsna suureks aint :D aga noh, prostalt tehtud asja kohta ikkagi suht hea mineka tekkis .

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 03 Apr 2010 16:28
Postitas TiitS
Nädala sees sai mootor korraliku leotuse ja survepesu, et parem ja puhtam nokitseda oleks. Mingi aeg tegin ka karteripõhja ja õlivõtturi sobivaks. Karter jäi isegi pidama 8) . Eile panin mootori asukoha paika ja valmistasin uued padjakronsteinid. Nüüd istub mootor ilusti patjadel. :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 03 Apr 2010 18:55
Postitas Martpoiss
Kuidas sellise ehituse legaalseks saamisega on?

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 03 Apr 2010 20:04
Postitas TiitS
Seda peab uurima mingi aeg. Aga arvatavasti ARK-i onud sellesse asjasse hästi ei suhtu.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 03 Apr 2010 21:40
Postitas moskiito
mis seal suhtuda, täidad vastavad dokumendid ära, läbid katsed-testid ja saad tunnistuse et masin on teedele kõlbulik.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 03 Apr 2010 22:10
Postitas TiitS
Siis peab olema asi väga korralikult tehtud ning näidatud peavad olema ka igasugused tugevusarvutused ja tehtud vajalikud mõõtmised. Arvatavasti on seda paberimäärimist väga palju. Nagu näha siis antud projekt on rohkem selline põlve otsas nokitsemine ning seetõttu ARK-st eriti head vastukaja loota ei ole.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 03 Apr 2010 22:18
Postitas sass
Ütleme nii, et ARK-i pole mötet seda näitama minna. ÜV ajaks vöib-olla töstetakse teine mootor tagasi ja ülejäänud ajast nagunii nn. öige mootor peal.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 03 Apr 2010 23:02
Postitas moskiito
sass kirjutas:Ütleme nii, et ARK-i pole mötet seda näitama minna. ÜV ajaks vöib-olla töstetakse teine mootor tagasi ja ülejäänud ajast nagunii nn. öige mootor peal.
nii kaua see töötab kuni politsei kinni ei pea, siis saadab erakorralisele ülevaatusele.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 08 Apr 2010 19:37
Postitas pppp
Kõige väiksema töömahuga Opeli CIH-mootor oli 1,5-liitrine (võimsus 60 hj) - see nii oluliselt oma näitajate poolest peal olnud M408 mootorist ei erine. Omaette küsimus muidugi, kuskohast selline tänapäeval kätte saada...
Vot sellised mõtted tulid mul siis seoses selle asutusega, mida siin 3 tähega kutsutakse ja mis uuemal ajal hoopis teist nime kannab, pähe...

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 26 Apr 2010 00:13
Postitas TiitS
Vahepeal siis midagi jälle tehtud. Kuna Opeli mootoril on sidur trossiga, siis otsustasin terve pedaaliboksi Senatori pealt ümber tõsta, pedaalid ise jäid siiski pooleldi mosse omad:

Pilt

Sel nädalavahetusel nokitsesin käigukasti tunneli kallal. Käigukangi hoovastiku tegin ka u. 10 cm lühemaks, et kangi ettepoole saada. Kangi asukoht jäi täitsa ok. Kuigi kang oleks võinud veel eespool olla, aga rohkem lühemaks hoovastikku ei saanud teha.

Pilt

Salongi üldmulje siis selline:

Pilt

Sain ühe päris kena rooli kah, täitsa mõnus on 8)

Teha on veel tuhat asja, aga suveks tahaks ikka liikvele saada.