5. leht 13-st

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 25 Mai 2012 19:56
Postitas MAZ
Kas selline vedrustus hüppama ei hakka teepeal? Ise ensest huvitav lähenemine tagasilla puhul.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 25 Mai 2012 21:13
Postitas Martpoiss
Miks ta hüppama peaks hakkama. Paljud Ladad kasutavad sellist lahendust, pilt Eesti ringrajaladast:
Pilt

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 25 Mai 2012 21:16
Postitas SanderV
hüppama hakkab auto siis kui kasutatakse vedrusid ilma amortideta

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 26 Mai 2012 13:31
Postitas hannes24
googlesse watts link, siis saab veel infot ja erinevaid lahendusi selle asjanduse kohta.

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 02 Juun 2012 13:25
Postitas Mastermees
Tundub päris hea värk, nüüd aitab ma ehitan enda oma ka lõpuni :D

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 06 Juun 2012 21:30
Postitas mossejumal
Kus te mangels veljed välja võlusite ?
Kui kusagil veel on siukesi andke mulle ka teada :)

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 07 Juun 2012 00:29
Postitas canyondrift

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 28 Juun 2012 23:56
Postitas canyondrift
Mossele tekkis üks huvitav idee, mida ilmselt paljud on kaalunud ja mõelnud. Nimelt sai kunagi huupi osta.ee-s ringi tuhlatud ja leidsin VW vento TD mootori turbo. No hind oli enamvähem, haarasin härjal sarvist ja nii ta meie garaaži jõudiski. KKK turbo, integreeritud WG-ga. Tundub hetkel päris normaalne tükk, õrn lõtk küll on, aga kui õli vahele läheb siis läheb see väiksemaks, korpusesse õnneks käinud ei ole. Leidsin jääkidest ka downpipe flantsi ja siin ei ole vist midagi muud kui hakata kollektori materjali otsima ja tegema. Kuskilt mäletan ka, et saab originaal kollektori tagurpidi keerata kuskilt millegi ümber puurimisega.. :think

Hetkel aga projekt sisuliselt seisab, poolpaljalt garaažis, ootamaks aega kuna saab valmis tehtud koopad (üks on valmis) ja need siis kinni säristatud. Lõikasin päris palju kraami siit küljest ära ja kere vajus ikka mõnuga esialgu läbi, panin tugevduseks auto tagant otsast pakkude peale ja kui kunagi keevitamiseks peaks minema, siis ei ole asi kuskilt kummis. Kui mul kas teine põhitöö või siis miski muu üle viskab ja Katile kord käe külge panen, siis saab see tagaosa ka kunagi valmis. Praegu lihtsalt kahjuks ei viitsi.

Pilt
Pilt
Pilt

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 29 Juun 2012 09:14
Postitas Martpoiss
Kas on karpa + turbo plaanis?

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitatud: 29 Juun 2012 10:43
Postitas hannes24
kolle on mõttekas nullist uus teha selleks flantse vaja ja torupoest hunnik keevispõlvi. Originaal kolle tagurpidi keeramisel on ikka vaja 1 vahejupp teha, seega ruumi jääb veel vähemaks.