MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas hallarvi »

Kurat, kadedaks teeb ikka küll, punnitan, mis ma punnitan, aga järele sulle vist ikka ei jõua :lol . Vääga suurepärane aparaat, pean kuidagi selle aja leidma ja sinu juurest läbi tulema, saab neid tehnilisi küsimusi arutada.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

moskiito kirjutas:selle auto puhul olen kl seda meelt et madalamaks vaja teha, kindlasti kohe nina osa.
Madaldus tulebki nina osasse. Tagant praegu ei puutu. Sisu ju tühi ja paak ja kõik asjad maas. taga ratas puudu jne. Ehk vajub. Esimese nina jaoks lähen järgmine nädal toon Volga vedrud ja panen siis nendega . Kas keegi teab, mitu keerdu on hea? või hakkan katsetama?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas SanderV »

kui sa panid 412 esisilla stockis sinna alla ja ilma poolraame tuunimata siis sul läheb väga raskeks ainult vedru lõikamisega seda normaaselt madalaks saamisel, ilma et puksid ei hakka kokku käima ja amorte lõhkuma, nii et ilus oleks.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas hallarvi »

Ma lahendasin enda jaoks esialgu asja nii, et tagasillale panin alla 225x55x16 ja ette panen 195x55x16. Esmaspäeval peaks esimesed veljed ja flantsid 4 tk. 15 mm treiali juurest kätte saama, siis panen alla ja teen teie rõõmuks mõned klõpsud ka. :lol :lol
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

SanderV kirjutas:kui sa panid 412 esisilla stockis sinna alla ja ilma poolraame tuunimata siis sul läheb väga raskeks ainult vedru lõikamisega seda normaaselt madalaks saamisel, ilma et puksid ei hakka kokku käima ja amorte lõhkuma, nii et ilus oleks.
Ma olen kuulnud, et VOLGA vedrude paigadamine lahendab selle läbilööbi pobleemi. Elame näeme.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas SanderV »

mitte ei löö puksideni välja vaid kui on norm madaldus tehtud siis jääbki pukside peale pmts...
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

SanderV kirjutas:mitte ei löö puksideni välja vaid kui on norm madaldus tehtud siis jääbki pukside peale pmts...
Niimadalaks ei ole plaani teha olnud ja ei tule ka.

Martin
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas SanderV »

siis peaks jääma kole. ratta ja koopa vahele tükk tühja maad .. vb sul mitte kuna sul suuremad veljed aga vaata Tiits-i teemat seal näed sellega jamasid
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

SanderV kirjutas:siis peaks jääma kole. ratta ja koopa vahele tükk tühja maad .. vb sul mitte kuna sul suuremad veljed aga vaata Tiits-i teemat seal näed sellega jamasid
Kellele tütar, kellele ämm. Kuna olen ka osati offroad huviline, siis mind see küll ei sega. kui saan nina 5-10 cm alla, siis oleks maasikas minu jaoks.
empudogy
Postitusi: 140
Liitunud: 18 Apr 2012 13:06

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitus Postitas empudogy »

Tänase seisuga on Mosse värvitud ja garaažis kuivamas veel järelkuivamist. Pildid äkki homme, kui ilm ilusam on.


Martin
Vasta