MZMA 403 , 1965 RoTT

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas moskiito »

Jossu kirjutas:ei pea selline ´´rämps´´ üle paariaasta vastu meie kliimas
nagu vanasõna ütleb ""ajutine" peab alati kõige kauem vastu"
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
siga
Postitusi: 1
Liitunud: 22 Aug 2011 23:25

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas siga »

Tere kui küsida tohib kus kandis märjamaal elad?
hundu615
Postitusi: 10
Liitunud: 25 Aug 2009 20:58

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas hundu615 »

mario kirjutas:keredetaile ei keevitatagi õmlusega.
1. läheb lainesse ja vaid oskaja keevitaja suudab pinged välja saada
2. jäänud lõhendikud tulebki katta altpoolt kerehermeetikuga ja pealt pahtliga.

Niimoodi õpetati meid keevitama, niimoodi räägib ka eluaegne keevitaja ja sama juttu räägib ka autode taastaja.

pika õmbluse võid teha küll, kui tahad, kuid siis pead ootama u. 3-4 päeva vähemalt, et plekk vahepeal "ära sureks", siis läheb vähem lainesse, kuid siiski lainesse. Kui tahad ideaalset tulemit, siis nii on õige toimetada. Ma lasin ka omal küljekarbi pika joruga ilusti kinni, tõusin püsti, et oma kätetööd imetleda ja õpetaja tõmbas üle kukla nii et keevitusmask lendas kaarega. Et oleks see eksamitöö olnud, oleks mitmekordselt läbi kukkunud :D
Kui kasutati korralikku gaasi keevitamisel, on kõik OK, siis sõltub juba enda eeltööde oskustest, et rooste kallale ei tuleks.
Mine kae autode taastamise tehnoloogiat ja praktilist tööd Automeistri juures ja aja talle sama ila,saad veel ühe kolaka vasta pead. www.vanatehnika.ee
Kasutaja avatar
RoTT
Postitusi: 115
Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas RoTT »

Auto osandamise käigus tulid välja erinevad liiklusõnnetuse märgid, eest on poolraam natuke all pool kui teisel pool ja esipõll on sealt kortsus, katus pahtli all, tagant on ka laksu saanud. Juttude järgi oli eelmine omanik sellega vana raudtee kraavi sõitnud, mille tagajärel käis auto üle katuse. Enne seda on autole tagant sisse sõidetud.
Vahepeal tegime mossele kuuri:
Pilt
Edasi arenes auto osandamine:
Pilt
Aken eest ära, akna äär on suhteliselt viisakas:
Pilt
Tiivad, esipõll ja võre eest ära:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Esipõll, mis ilmselt vahetamist vajab:
Pilt
Pilt
Tuleb terve kupatus liivapritsi saata, aga märjamaal on vist ainult haavliprits, mis peaks liiga karm olema.
i-need-for-sped
Postitusi: 122
Liitunud: 23 Jaan 2011 05:13
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas i-need-for-sped »

Liivaprits , keevitus ja uus metall abiks sulle . ;)
Vasta