M 401, 1955, hallarvi

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas viirusboy »

hallarvi kirjutas:seda ma tegin kõigepealt kohe, kuid ei mõjunud kummalegi poole. Ega seal supportites mingeid klappe pole?
Ma ju ehitasin selle pidurisüsteemi oma loogika järgi, ehk kuskilt supportist mingi tagasivooluklapp ei lase läbi, jagurites igatahes klappe pole, selles veendusin enne paigaldamist. Pole mul kunagi mosset olnud, vanasti olid vaz-id aga ka nendest suurt enam ei mäleta.
Võimalik et sa veadasid või koostasid midagi valesti?
Eesmised ketaspidurid
Piduritorustiku skeem sedasi, kuidas need autol asetsevad.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas SanderV »

tagasivoolu klapp? Pidurisüsteemis? Mosse supportidesse peab sul minema 2 voolikut, mõlemal oma süsteem, 1 voolik liigutab suuri kolbe, 1 voolik väikeseid.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas Edel »

SanderV kirjutas:tagasivoolu klapp? Pidurisüsteemis? Mosse supportidesse peab sul minema 2 voolikut, mõlemal oma süsteem, 1 voolik liigutab suuri kolbe, 1 voolik väikeseid.
Kui ees on 2140 ketaspidurid siis neil on õhutamisel ka oma teatud järjekord. Selle leiab raamatust "Sõiduautod Moskvitš" (1978a.) lk 91/92.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Täna sai kütusepaagile aretadud raamid alla ja toru tagant ette viidud, ka sai ehitatud paagile külge andur ja muud jutud.
Koos flantsiga jäävad rattad marudalt välja koopast, seega peab tiivad lahti lõikama ja 6 cm juurde laiust andma.

Pilt

Pilt


Pilt


Pilt
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

2 parempoolset lähevad esimesse juhipoolsesse, vasak ülemine kõrvalistuja ratta juurde, vasak alumine siis alumisse jagurisse, kuhu tulevad ka tagant ja kõrvalistuja ratta juurest, alumine töösilindrist. Kas keegi targem võiks öelda, et kas peaks toimima.

Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas SanderV »

no so sure.. minu arust ikka on natuke teisiti...
E: Pilt
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas viirusboy »

Võtame nüüd selle julla kätte, nii, et silindrist otse tulev toru, mis läheb alla otsa, on allpool ja juhtmed käivad vasakult.
ülemised 2 haru: Vasakpoolne kõrvalistuja ette rattasse. Parempoolne piduri peasilindrisse kapotipoolsesse vasakusse.
Alumised 2 haru: Vasakpoolne läheb alla, kere külge kolmikusse, kust 1 läheb esisilda kõrvalistuja poole ja teine tagasilda. Parempoolne juhipoolsesse esirattasse

Hetkel mälu järgi, aga kui täpselt vaja, võin homme teha paberile joonise kuhu täpselt miski läheb.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Nojah armsad sõbrad, selle pildi järgi ma paneks kokku küll, kui mul vaid võimend oleks......................
Paraku ei mahtunud see ära ja ostsin uue töösilindri ilma võimendita.
Seletage mulle lollile, et kui selles jaguris klappe pole, siis pole ju ka oluline, kuhu mingi toru läheb, kuna surve ju igal pool samasugune.

Pilt
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas moskiito »

siin see probleem ongi. ja sa näed seda ise ka väga hästi kui tähelepanelikumalt pilte vaatad. Sinul on selline silinder kust tuleb välja ainult 1 õlitoru, kuid jagaja peab õli saama kahest kohast, vaata tähelepanelikumalt sanderv pilti, siis saad aru. Kui sul kettad ees (ma ausalt ei mäleta), siis ühele silindrile läheb otse peasilindrist toru, nii et seda jagajat vahel ei ole, ehk siis peasilindrist läheb välja 3 toru sinu ühe asemel. Sellel jagajal on reaalselt teistsugune otstarve, mitte ainult õlide laiali jagamine. Nimelt, kui kuskil läheb voolik katki, või toru, siis lülitab süsteem automaatselt ringi avarii rešiimile ja tööle rakenduvad ainult esimesed pidurid, et oleks võimalik sõita lähima remondikohani. See on teooria vähemalt, reaalselt pole täheldanud mitte mingeid erinevusi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Tänud. Seedisin siin vähe värske peaga ja tõepoolest- aru sain, vaja ainult paar toru teise kohta tõsta ja peaks ok olema. Ka üks lisatoru vaja jupike panna.
Tänud kõigile selgitavate piltide ja jutu eest, oli palju abi.
Veel täna teen ringi süsteemi.
Vasta