Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Suletud
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas r384n3 »

mart kirjutas:
r384n3 kirjutas:Vendi paksuses pole probleem, selle poolest mahub pea iga vent sinna ära. Probleem on vendi diameetris.
Mosseklubi suvesõidul oli ühel kodanikul vanemale 412-le mootori poole pandud el. vent. Ei küsinud küll mis marki sõidukilt see pärit oli aga kahtlaselt sarnane oli see vaz 2107 omaga. Istus seal originaal radikal nagu valatult.
Mul selles probleem ongi et mul ei mahu teatud põhjustel mootori poole midagi. Veepumba rihmaseibi ja radika vahe u. 1cm.
Audide lainel
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas mart »

Midagi taolist tal seal oli. Huvitav kuidas tal see sinna siis ära mahtus ???

Pilt
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas stern100 »

Hakkan ka ise rallikale lähiajal lada el. venti külge pookima. Tundub et kuidagi ikka mahub :D Kui ei, tuleb mõne lääneka oma, õhem variant võtta.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas r384n3 »

Mul hetkel käepärast 3 el venti. Kõik kolm on aga diameetrilt piisavalt suured et radika ette mingil juhul ära ei mahu. Samas orig. mootoriga ei tohiks mingi probleem seda mootoriruumi paigaldada olla. :beer
Audide lainel
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas r384n3 »

Sain siis täna oma kauaoodatud kardaani kätte, kuid sellega on väike probleem.
Pilt

Kardaani teine pool on nagu ikka mossele kohane, ei mingeid muutusi.
Pilt

Probleem nimelt järgmine, et see kummimuhv murdub ühe poldi koha pealt ära, ja seda juba väga väikestel kiirutel. Kohapeal, 1 ratas õhus ei ole häda midagi. Kardaan on tsentreeritud ning ei viska. Minu mõistus on otsas :(

Edit: Neid kummimuhve läks 2tk järjest.
Audide lainel
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas Lauri-L »

Hea oleks pilt sellest kuidas gardaan póhja all asetseb, tugi puki asukoht ja asetus juhul kui too olemas on.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas moskiito »

probleem on selles et sierra kastil ei ole sellist funktsiooni nagu seda on mossel. Nimelt, mosse kardaanil olevad nuudid liiguvad käigukasti otsas olevatel nuutidel. Sellega kompenseeritakse tagasilla liikuminsega tekkiv vahemaa vähenemine-kaugenemine. Sierral on taga sõltumatu vedrustus ja reduktor kere küljes ning sellepärast pole ka kardaanile ja käigukastile nuute vaja et seda vahemaad (mida ei ole) kompenseerida. kui soovid et asi kestaks, pead laskma kardaanile installida liigend mis seda vahemaa kõikumist kompenseeriks. Näiteks veokitel on täpselt sama asi aga seda viimasel kardaanil eesmises otsas. Kui õnnestub sul kuskilt mõne vanema volvo FL6 seeria kardaani saada, siis saaksid sealt ka vajaliku liigendi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas r384n3 »

Lauri-L kirjutas:Hea oleks pilt sellest kuidas gardaan póhja all asetseb, tugi puki asukoht ja asetus juhul kui too olemas on.
Tugipukki ei ole. Pildi saaks homseks teha.
moskiito kirjutas:probleem on selles et sierra kastil ei ole sellist funktsiooni nagu seda on mossel. Nimelt, mosse kardaanil olevad nuudid liiguvad käigukasti otsas olevatel nuutidel. Sellega kompenseeritakse tagasilla liikuminsega tekkiv vahemaa vähenemine-kaugenemine. Sierral on taga sõltumatu vedrustus ja reduktor kere küljes ning sellepärast pole ka kardaanile ja käigukastile nuute vaja et seda vahemaad (mida ei ole) kompenseerida. kui soovid et asi kestaks, pead laskma kardaanile installida liigend mis seda vahemaa kõikumist kompenseeriks. Näiteks veokitel on täpselt sama asi aga seda viimasel kardaanil eesmises otsas. Kui õnnestub sul kuskilt mõne vanema volvo FL6 seeria kardaani saada, siis saaksid sealt ka vajaliku liigendi.
Mingil määral ikka liigub. Ja mul mossel tagaots ikka päris jäik ning kui palju see kardaani liikumine edasi-tagasi on? Uue kardaani jaoks ei jätku finantsi enam, selle teha laskmine maksis juba terve varanduse.
Audide lainel
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas moskiito »

r384n3 kirjutas:
Lauri-L kirjutas:Hea oleks pilt sellest kuidas gardaan póhja all asetseb, tugi puki asukoht ja asetus juhul kui too olemas on.
Tugipukki ei ole. Pildi saaks homseks teha.
moskiito kirjutas:probleem on selles et sierra kastil ei ole sellist funktsiooni nagu seda on mossel. Nimelt, mosse kardaanil olevad nuudid liiguvad käigukasti otsas olevatel nuutidel. Sellega kompenseeritakse tagasilla liikuminsega tekkiv vahemaa vähenemine-kaugenemine. Sierral on taga sõltumatu vedrustus ja reduktor kere küljes ning sellepärast pole ka kardaanile ja käigukastile nuute vaja et seda vahemaad (mida ei ole) kompenseerida. kui soovid et asi kestaks, pead laskma kardaanile installida liigend mis seda vahemaa kõikumist kompenseeriks. Näiteks veokitel on täpselt sama asi aga seda viimasel kardaanil eesmises otsas. Kui õnnestub sul kuskilt mõne vanema volvo FL6 seeria kardaani saada, siis saaksid sealt ka vajaliku liigendi.
Mingil määral ikka liigub. Ja mul mossel tagaots ikka päris jäik ning kui palju see kardaani liikumine edasi-tagasi on? Uue kardaani jaoks ei jätku finantsi enam, selle teha laskmine maksis juba terve varanduse.
see mingil määral liikumine ei ole piisav, sierral vast hea kui 1cm annab liikuma aga sõltuva vedrustusega masina kardaanile vaja rohkem liikumisruumi, kuskil 5-6cm. Kui neid nuute pole vahel siis palju pole vaja et padi murduks, piisab kui juba 3-4cm asi liigub ning ongi teine sul puru.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas r384n3 »

Väike update: Kardaani kummimuhvi enam pole, kogu süsteem on jäik, nagu mossele omane. Kardaan vajab küll uuesti tasakaalustamist, aga laiali ta ei lagunenud, burnoudi pidas vastu :) Praegu otsin inimest, kes tahaks selle roolis tln sõita haapsalust. Ajutiselt liiklesin laenatud audiga, mis tuleb tlna tagasi viia, aga ei taha bussiga ise tagasi tulla ja tln olles ka autot vaja, millega liigelda. Kui keegi tasuta tln tahab, ss 59077987, seda eeldusel, et load on olemas. Tagasisõidu võin ka kompenseerida.
Audide lainel
Suletud