IZ 412 IE 1981 Jeekim

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

Väiksema keskava saab suuremaks lasta treida aga minu meelest VW velg Mosse all on võõrkeha. Aga nagu ikka see on 5 senti minu arvamust. :D
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas sass »

Alati annab keskava suuremaks teha... Ja tagumistel velgedel ei ole see isegi vajalik.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Edel »

stern100 kirjutas:Mosse keskava peaks küll suurem olema kui 67 ;)
Tagasillale läheksid aga ette mitte, keskava on Mossel 73mm ja ofset (ET) ei klapi ka, Mossel on see 33.
Soovitan velge kindlasti proovida. Põhiliseks takistuseks saab keskava, mis on enamus velgedel väiksem kui Mossel.
hulgus
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2012 23:07

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas hulgus »

MAZ kirjutas:... aga minu meelest VW velg Mosse all on võõrkeha. Aga nagu ikka see on 5 senti minu arvamust. :D
... aga tegu ikkagi testivõidu rehvidega, mille soetusmaksumus oli samas suurusjärgus sõiduki turuväärtusega ja mõeldud sihtotstarbeliseks kasutuseks.
Selles kvaliteediklassis N... rehvidega 13" veljele on pehmelt öeldes ... s---i, seega ikka 14" velg või suurem, millele veel midagi saab. tendents on, et ka 14" valik aina aheneb.
Kuna tegu õnneks ainult paariga, siis jääb veel võimalus müügiks, vahetuseks jms.

edu.
a.
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Jeekim »

Tänud sternile :beer . Sai siis karpa kinnitus augud üle puuritud ja paika pandud. Töötas küll. Ainuke viga oli selles, et ei pannud jagaja vaakumit külge ja kui natuke aega ära käis hakkas karpast tagasi peksma suurematel pööretel. Kas keegi 2140 omanik oleks nii kena ja teeks mõne pildi kuidas tal on daaz karpa külge ühendatud jagaja vaakum. Peale pandud daaz 2107 oma on täpselt sama mis daaz 2140 oma- jalas on ainult mõned erinevused.

Pilt

Kas see vasakul all olev vasktoru jupp peakski olema vaakumi jaoks? Kas see toru jupike tuleb sealt pesast välja? Või pean leidma mingi alternatiiv varjandi kuidas sinna jagaja küljes olev vasktoru ühendada? Nt kummivoolikuga ???
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas SanderV »

jagajast käibki vaakumvoolik tavaliselt nende vahele. Aga minu puhul. pimedad ette mõlemale poole ja timmis.
hulgus
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2012 23:07

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas hulgus »

SanderV kirjutas:jagajast käibki vaakumvoolik tavaliselt nende vahele. Aga minu puhul. pimedad ette mõlemale poole ja timmis.
Kuidas mootor kõrgematel pööretel ja järsemalt gaasi andes käitub? pmst kui süüde piisavalt varaseks reguleerida, siis peaks miskit moodi käima?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas SanderV »

minul on süüde täiesti originaal märgi järgi süütemomenti ja jagajast tuld.
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Jeekim »

Sai uuritud miks raadio ei tööta, viga paiknes süüteluku ja raadio vahelises aheleas, ehk siis kaitse ei andnud ühendust korralikult. Kuna kaitse ja kaitsme kest said lahti võtmisel vigastada, siis küsimus kas oleks mõtet juhe otse süütelukust raadiosse vedada või ikka läbi kaitsme?
Endiselt mosse liikumis võimetu, ehk jama karpaga vol.10 :bs See daaz 2107 karpa ei ole vist ikka mossele see parim lahendus. Algul kui peale sai oli tühikäik enam vähem timm, kuid järsult gaasi ei saanud lisada, hakkas puterdama. Sai siis segukruvi näpitud ja asi läks veel hullemaks kadus ka tühikäik. Käima jäi ainult kõrgematel pööretel, aga siis ka nagu vägisi. Jõud puudus ja pöördesse ei läinud sugugi enam. :angry
Kas viga võib-olla liiga väikestes düüsides, et mootor jääb nälga?
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

Ma üritan järgmise nädala sees aega leida mõni õhtu ja uurime seda sinu moskvichi probleemi,kui sul selle vastu miskit pole.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta