5. leht 13-st

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 21 Veebr 2013 23:16
Postitas wax
Minul on see vaakumvoolikuga jagajasse ühendatud. Kuid küsin samas, kuhu sellest ringiga märgitust nõks vasakule poole toru ühendada? Mul seisab niisama lahtiselt, ja karpa töös anomaaliaid ei esine.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 21 Veebr 2013 23:19
Postitas Urukoer
wax kirjutas:Minul on see vaakumvoolikuga jagajasse ühendatud. Kuid küsin samas, kuhu sellest ringiga märgitust nõks vasakule poole toru ühendada? Mul seisab niisama lahtiselt, ja karpa töös anomaalialid ei esine.
tegelikult see vaskpoolne peaks minema jagajasse .läbi karburaatori hõrenduse juhib jagaja süütenurka vastavalt pööretele. see jutuks olnule aga saab vaakumi stutsist ,mis kollektoril ja ühenduses pidurivõimuga.

lihtsalt see ökonoomika värk on elektrovaakum klapp ,mis on voolikule kollektorist kuni sinna pildil punase rõngaga otsikuni, vahele pandud. kord andes vaakumit reguleerklapile ,kord sulgedes vaakumi.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 21 Veebr 2013 23:21
Postitas r384n3
See vasakpoolne toru oli ka sellel masinal jagaja peale viidud, kust see karburaator pärit on. Aga sellelt elektronplokist polnud halli haisugi, torujupp oli ainult küljes. Sellepärast painama jäigi, et kas minul jäi miskit kahesilma vahele või ei olnudki seal midagi.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 21 Veebr 2013 23:29
Postitas viirusboy
http://varstu.planet.ee/tehnika/TT/tt6%20daaf.pdf
Siin on eesti keeles natuke juttu sellest koos joonistega. Omal punasel sama süsteem peal alles, aga karpa ei mahu. Kolle pealt tulev veekraan jääb ette. Tegelikult on sul nii vana mosse et sellist süsteemi ei saakski sul seal peal olla.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 21 Veebr 2013 23:32
Postitas Urukoer
r384n3 kirjutas:See vasakpoolne toru oli ka sellel masinal jagaja peale viidud, kust see karburaator pärit on. Aga sellelt elektronplokist polnud halli haisugi, torujupp oli ainult küljes. Sellepärast painama jäigi, et kas minul jäi miskit kahesilma vahele või ei olnudki seal midagi.
kõige lihtsam kui ei tea kas see number 17 reguleeritav pöördekruvi on seest ümbertehtud või mitte anda kollektori pealt vaakum ja asi kindel.
töötab ka ilma vaakumi ühendamata aga omal kogemus et kui ikka ühendatud siis töö sujuvam.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 02 Juun 2013 23:20
Postitas Peeter
Pöörduks tagasi selle 06 karpa magnetklapi juurde. Ülevaatusel soovitati sinna mingi relee vahele toppida, et mingist hetkest oleks vool maas, mitte et see käiks koos süütega. On keegi midagi sellest kuulnud

Teiseks, mis peaks olema normaalne kütusekulu sellise karpaga. Hetkel on selline tunne ,et 20l sajale põhiliselt maantee sõiduga. Mootoril on kõik uus süüte süsteem ja karpa targemate meeste poolt reguleeritud, puhastatud ja pärast veel ülevaatus punktis näpitud. Aga neelab palju kütet ja lisaks põhjagaasi puhul poob kinni.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 02 Juun 2013 23:40
Postitas moskiito
20 liitrit sajale ja maanteel on ikka liiast mis liiast. ma soovitan sul see karpa veelkord üle käia, panna sisse väiksemad düüsid peakanalile ja uuesti reguleerida.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 03 Juun 2013 00:51
Postitas partnermosse
Peeter kirjutas:Pöörduks tagasi selle 06 karpa magnetklapi juurde. Ülevaatusel soovitati sinna mingi relee vahele toppida, et mingist hetkest oleks vool maas, mitte et see käiks koos süütega. On keegi midagi sellest kuulnud

Teiseks, mis peaks olema normaalne kütusekulu sellise karpaga. Hetkel on selline tunne ,et 20l sajale põhiliselt maantee sõiduga. Mootoril on kõik uus süüte süsteem ja karpa targemate meeste poolt reguleeritud, puhastatud ja pärast veel ülevaatus punktis näpitud. Aga neelab palju kütet ja lisaks põhjagaasi puhul poob kinni.
Arvan,et 2kambri düüsid on esimese kambriga vahetusse läinud. Sellest ka lõppkiirusel poomis tunne ja võimalik,et ka lörisemise hääl kostub. Vaakummembraanis võib ka mõra olla, et kui 2 kamber peaks töösse astuma,siis ta seda ei tee...

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 04 Juun 2013 18:08
Postitas SanderV
kuidas saada küttekulu võimalikult alla?
endal hetkel karpas
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 05 Juun 2013 00:00
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:kuidas saada küttekulu võimalikult alla?
endal hetkel karpas
Kamber 1
107 küte 170 õhk
Kamber 2
162 küte 170 õhk
Sellise seadistusega nagu sul kirjas jääb 1 kamber lahjaks kütte osas ja hakkab puperdama ning 2 kamber on liiast küttega üle doseeritud ehk rüüpab meeletult ja suurem osa küttest läheb lihtsalt niiöelda toorelt sumpast välja ja peaks ka küünlad tahmama. Teiste sõnadega võib öelda, et sujuvus üleminekul ühe kambri tööst teisele puudub ja see on kütuse kulu suurenemise põhjuseks.

Pane kamber 1 - 109 või 110 küte, 150 või 157 õhk
Pane kamber 2 - 157 või 160 küte, 170 või 177 õhk