4. leht 26-st

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 18 Veebr 2013 20:01
Postitas Urukoer
Miks ta kergem on?
Tundub pigem ,et raskem;katus pikem,raskem luuk taga ,kolmnurksed küljeklaasid jne.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 18 Veebr 2013 20:17
Postitas Lauri-L
Minu omal vaevalt et ta kergem on, kõik hinge taga olevad tööriistad jms pagassis kaasas + õli tung, rehvi pump ja muid väiksemaid pudinaid :D, ühesõnaga oma 60kg lisa kaalu, auto võiks tee ääres osadeks võtta kui vaja, seda see pärast et garaas puudub ja üles alla toa vahet neid tassida ka jama kui midagi vaja teha on, pigem aitavad kinni jäämise vastu talvisel ajal.
Endal pole nagu midagi hullu olnud külge lastes, pigem tahab asendus juht kraavi poole minna, mul muidugi sõidu staasi ka paar aastat rohkem :)

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 18 Veebr 2013 20:27
Postitas moskiito
no jah, mina siis seda asendusjuhti mosse rooli ei laseks ennem kui tal asi käppas on :D
Kahju et sa rakveres oled, muidu oleks sulle pakkumise teinud talverallist osa võtta, näitaksin kuidas kombiga sõita 8)

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 18 Veebr 2013 20:34
Postitas Lauri-L
Selles mõttes pole hullu kuna too asendus juht hakkab mul mosse kere tegema niikui enda omaga valmis saab, kõik mis kõveraks sõidab või ära lõhub, teeb ise korda või vahetab välja, kõvera esipõlle sõitis veel kõveramaks ja selle teeb ta pm nüüd tasuta korda, varem oleks ma selle eest kindlasti midagi maksnud :D
Selline kahe otsaga asi. Ise kruiisin hea meelega kõrvalistmel õlle näpus :D ja eks tal load alles mõni nädal olnud ja eks siis suur soov rooli taga olla.
Kuid kui nüüd mõtlema hakata siis järgmisele kohalikule rallile üritan osavõtjana kohale minna, ei lähe küll esi kohta jahtima, kuid ikka huvitavam sõita kui asi aja peale käib ja sõit käib ikkagi nii et autot ei lõhu ja rallikaks ma teda ei pea, pigem oma lõbuks külge lasta viimast talve, järgmine aasta võmalik et talvel enam ei liikle, eks ole näha kui siledaks saab kui kere töödega lõpetame.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 18 Veebr 2013 22:21
Postitas Lauri-L
Topelt post aga ikkagi, mõningad pildid veel :

Uus armatuur siis :
Pilt
Pilt

Makk siis mis koos armatuuriga tuli :

Pilt
Pilt


Millegi pärast arvan et täna päeval see asi enam kanaleid välja ei noki, aga kuidas nende fm transmitteritega lood on ?
Või saab miskit muud pidi ta kanaleid lugema ja mängima ?

Üks niisama pilt veel mis telefonist leidsin :
Pilt

Pildid kõik muidugi telefoniga tehtud, peab miskise digika muretsema endale mille natuke viisakamaid pilte teha.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 18 Veebr 2013 22:45
Postitas viirusboy
FM transmitteriga pole selle raadio puhul midagi teha sest puudub UKV laineala. Lihtsam võimalus on ühendada 3,5 mm otsikuga juhe maki eelvõimendisse. Kuskil netis oli näide ka, aga praegu pole aega otsida.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 18 Veebr 2013 22:58
Postitas Lauri-L
Ehk siis panna eri pleierite (telefonid, ipodid jne) pealt mängima, seega saab poweri mängima autos (telefonis net) :D, rakveres too krt ei levi ju :)

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 18 Veebr 2013 23:17
Postitas viirusboy
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... #pid109264 Palun. Hea lahendus, kui soovid sisu originaaliks jätta.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 18 Veebr 2013 23:36
Postitas Lauri-L
Uurisin natuke maad, pm saab panna täiesti ka raadio sinna taha, tuleb vana sisu välja rookida ning sobilik raadio, makk vms lihtsalt orig lülitite taha ühendada ja saab kõike maki nuppudest teha, peab homme tööjuures elektrikuga konsulteerima, too tegeleb ka vabal ajal raadiote jms. Lihtsalt et lisa karp jääb kusagile armatuuri alla peitu, see mis siis tegeliku tööd teeb.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 06 Mär 2013 14:15
Postitas Lauri-L
Natuke on saanud mossega tegutseda, 2140 armatuur sees, soendus süsteemi väheke kohendanud, väljalaske kollektor käis korra maha tihendi vahetuseks, ning selle käigus suutsin radika ära lóhkuda, nimelt jätsin kuidagi x moodi paar tööriista mootori peale kuhugi ja sealt edasi kukkusid nad käivitades ventika vahele ja tekitasid augu radikase, ónneks et käima ei läinud koheselt ja midagi rohkemat ära ei lóhkunud, pole veel vigastust lähemalt uurinud kuna väljas oli juba hämar ja hommikul enne tööle minekut ei viitsinud uurima minna et kas annab lappida vói mitte.
Kui kellegil hea hinnaga radikat pakkuda siis PS.