1. leht 1-st

tagaamordi kaldenurk

Postitatud: 21 Veebr 2013 09:56
Postitas insener
olen alati mõelnud et mis mõte on osta mossele taha mingi hirmkallis amort, kui selle kaldenurk on mingi 45 kraadi - kuidas sellise kaldega amort üldse töötab. kui kallet vähendada, äkki siis oleks hea ja originaal amordi vahe mingitmoodi paremini tunda? keerdvedru peale minna ei saa, sest rahvaspordis nii palju ümber teha ei või

Re: tagaamordi kaldenurk

Postitatud: 21 Veebr 2013 12:45
Postitas stern100
insener kirjutas:olen alati mõelnud et mis mõte on osta mossele taha mingi hirmkallis amort, kui selle kaldenurk on mingi 45 kraadi - kuidas sellise kaldega amort üldse töötab. kui kallet vähendada, äkki siis oleks hea ja originaal amordi vahe mingitmoodi paremini tunda? keerdvedru peale minna ei saa, sest rahvaspordis nii palju ümber teha ei või

64 euri eest kaks tutikat monroe toodangu amorti, mõeldud land cruiserile. Ei ole vast hirmkallis ning rahvarallis teevad oma tööd väga hästi ;)

Re: tagaamordi kaldenurk

Postitatud: 21 Veebr 2013 13:19
Postitas Seenior
Kuna lehtvedru laseb sillal ka külgsuunas liikuda,siis amordi viltune asend pisut kompenseerib seda.

Re: tagaamordi kaldenurk

Postitatud: 02 Okt 2013 18:02
Postitas Tsuky
Mida arvate master sport amortidest. Jaama tänava poes neid mulle ca 35 euri paar pakuti. Pidavat olema sakslaste tehtud.

Re: tagaamordi kaldenurk

Postitatud: 04 Okt 2013 09:56
Postitas sass
Tänavale sobivad küll. Ühepoolsed õlikad, nagu on ka originaalis. Amorditestis saavutavad u. 50% tulemuse, ka uuest peast. Olid oma auto all mõne aja, kohe lekkima ei hakanud ja midagi nagu summutasid ka.