1. leht 3-st

IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 21 Juun 2009 12:07
Postitas moskiito
täna vaatasin et on liiga ilus ilm et lasta enda mossel see mööda saata, seega panin vanuri tööle ja ajasin korterist välja. Käima läks esimesest pöördest aga paistab et piruditesse on õhk vahele pugenud kuskilt. Peagi teen ka mõned fotod.

Re: IŽ 2135, 1989, moskiito

Postitatud: 21 Juun 2009 12:55
Postitas moskiito
nüüd sain ka pildid tehtud. Pildistasin õldiselt mosset ja kõige hulemaid kohti mis mosse on ning pean ütlema et suht hästi on isegi hästi vastu pidanud 2 aastasele seismisele. vahetamist vajaksid vasak tagumine uks ja esimene parem poritiib. need on ikka täitsa läbi. Kui need kaks saaks välja vahetatud siis peaks esivanematelt laenama kompressorit ja siis masina üle võõpama korraliku värviga.

kui kellegil vedeleb mingid vanad tagumised lehtvedrud mida enam vaja ei lähe, siis ma heameelega võttaksin endale nood, sest siis saaksin ma ka 426 kuurist päikese kätte ajada.

siin siis minu moskiito pildid

Re: IŽ 2135, 1989, moskiito

Postitatud: 21 Juun 2009 17:04
Postitas Seenior
Kas see pole mitte IZ-2125?

Re: IŽ 2135, 1989, moskiito

Postitatud: 21 Juun 2009 17:19
Postitas moskiito
ups minu viga, 2125 on masin, mul on miskipärast anoreksia nende kahe mudeli vastu

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 22 Juun 2009 10:06
Postitas moskiito
eile sai uuritud ka pidurite probleemi. Probleemiks oli pidurivedeliku vähesus ja siis sai otsitud ka põhjust miks seda vähe on. Rattad olid kõik kuivad seega põhjust seal ei saanud olla, võtsin siis vaakumi vooliku maha ja näppuga sisse. näpp jäi kuivaks aga ikka pkahtlusepisik jäi sisse ja võtsin võilille varre :lol ja läksin sellega sinna sisse. Sellega sai ka minu kahtlustus tõeks, peasilindri otsamansett lekib :(
Natuke rohkem aega saab, siis hakkama seda lammutama.

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 10 Apr 2010 17:13
Postitas moskiito
sai täna enda mosse ka talveunest üles äratatud ja teist käivitatud. Peagi panen siia ka lingi videost kus on teise elluärkamine ilusti näha :auto
http://www.youtube.com/watch?v=yRYztxIiqYs
http://www.youtube.com/watch?v=WnY6WvnWC2A

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 10 Apr 2010 17:38
Postitas Sten
Videot poleks nagu vajagi, kommentaatori jutust piisaks ka. 8)
Aga täitsa hästi läks tööle! Edu!

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 10 Apr 2010 18:19
Postitas moskiito
Sten kirjutas:Videot poleks nagu vajagi, kommentaatori jutust piisaks ka. 8)
Aga täitsa hästi läks tööle! Edu!
seda küll, aga ma mõtsi et teen midagi teisiti. Üllatavalt hästi läks teine käima pärast 7 kuud seismist.

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 11 Apr 2010 21:21
Postitas moskiito
täna läksin natuke hoogu proovimistega ja unustasin ära et sõidupidurit ei ole ning kui meelde tuli ja käsipiduri peale tõmbasin, oli juba hilja. kuuri uks tuli vastu ja mõlkis luugi korralikult ära. seega pärast teatavaid väljaminekuid oleks vaja uut luuki. Väänasin teist piisavalt et ülevaatuse saaks tehtud, kuid muidu ei tahaks mõlkis ja kõverat luuki jätta.

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 15 Mai 2010 20:25
Postitas moskiito
täna sai siis doonormootor laiali kistud. Hea et kiskusin sest tuli välja kolm probleemi. Esimeseks kujunes mustus mis mootoris oli. Ei olnud küll kõige mustem mootor mida ma näinud olen, kuid kaan tänu sellele pasale ei tahtnud maha tulla. Järgmine asi mis avastasin oli ketti leevendaja. see oli pilbasteks sõna otses mõttes. Osa tükke vedeles karteripõhjas. Kolmas probleem seisnes raamsaaltes. teine saale oli saanud mingi sodiga matsu kätte ja oli tõmmanud korraliku suure soone sisse. Lisaks vajab väntvõll ka lihvimist, sest oli kohtutavalt ära "kriibitud".

Tegin ka väikese pildimaterjali http://fotoalbum.ee/photos/etckniht