2. leht 3-st

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 15 Mai 2010 23:41
Postitas Kombimiis
IŽ 21251 peaks korrektne markeering olema ;)
Mina pole enda oma iidamast-aadamast käivitanud, usun et 2 aastat on kindlasti täis...

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 17 Mai 2010 07:47
Postitas vootele
Noh siis on hea, et see ketipinguti mul kusagil teepeal saatuslikuks ei saand :D Loodan, et uus mootor on seest vähe korralikum.
Kui karpa jääb üle, anna teada. Mul oleks sellele kasutust...

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 29 Mai 2010 18:50
Postitas moskiito
sai siis lõppuks masin ka ette võetud. mootor sai maha ja laiali samuti. Paraku selgus et kokku panna ei saa ka parema tahtmise juures, kuna väntvõll (ka tagavaraks olnud võll) tahab saada väheke lihvimist. Hädapärast saaks tagavara võlliga asja tööle, ise asi kui kauaks. Lisaks avastasin enda meelehärmiks et nii esimene osa kui mootori ruum on pindmisest roostest lausa punnis. seega ennem kui mootori peale saan, üritan sealt asjad korda saada.
tegin ka mõned pildid ja sellega teen mõnele mei klubilisele puust ette ja värvin punaseks samuti selle kohapealt et käigukasti on käige mugavam ja kiireim moodus maha võtta ilma sidurikojata, aga noh maitseasi

siin siis fotod tööde järjekorras

pärast täiendan seda albumit vastavalt selle kuidas ja palju ma teha jõuan.

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 31 Mai 2010 12:36
Postitas moskiito
oskab keegi anda mõnda kontakti kus oleks võimalik teha väntvõllile lihvimist?

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 24 Juun 2010 20:20
Postitas moskiito
eile sai natuke jaanipäeva tähistatud ja mosse mootorit putitatud. Kuna raha on vähevõitu, siis peab si**t saia tegema. Alustuseks lihvisin käsitsi teravad nurgad maha varuväntvõllil väga peene paberiga (2500) ja lappisin vända peale. Käsitsi ringi lüües tundus et kõik sai enam vähem korda aga noh, eks aeg näitab...

Künnapilt loodan peagi saada ka töökorras mootori, siis jääb praegune rohkem experementideks kasutusse.

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 27 Juul 2010 16:52
Postitas moskiito
kuna vool oli 20H ära, siis otsustasin täna pärast jalgratta remonti et hakkan mosset lammutama. Paari tunniga sain niikaugele et tagumik on paljas+ osa salongist.

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 22 Aug 2010 16:18
Postitas moskiito
väheke infot mis mossega toimunud on.
Toimunud on niipalju et mosse otsustas strippi teha et oleks võimalik tal liivapritsi külastada. Praeguse seisuga on alles veel jäänud sillad ja tagumised poritiivad.
Ebameeldivaid ülltasui oli ainult üks. Nimelt juhipoolne keskmine tala on alt läbi täielikult roostetanud. See oli asi mida ma kohe ültse ei ootanud. Lisaks juhi istme alune põhi läbi roostetanud. Esimene raami osa läbi roostetanud, mis tuleb välja vahetada, kuid seda ma teatsin juba aastaid tagasi et too läbi. Rohkem ebameeldivaid ülltasi nagu ei tekkinudki. Nüüd lisaks sildade eemaldamisele oleks vaja veel trell muretseda ja katki keeratud poldid välja puurida vasaku sammuga puuriga.

mõned pildid siis ka sai tehtud http://album.ee/album/510076/50217313?

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 12 Veebr 2011 02:26
Postitas mario
moskiitole palju õnne sünnipäevaks :)

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 12 Veebr 2011 09:01
Postitas moskiito
mario kirjutas:moskiitole palju õnne sünnipäevaks :)
tänud, järgmine verstapost käes. mis seal ikka :)

Re: IŽ 2125, 1989, moskiito

Postitatud: 12 Veebr 2011 10:27
Postitas Jossu
Õnne ka siitmailt...