1. leht 11-st

AZLK 2140 1979 reygoo

Postitatud: 29 Sept 2013 23:08
Postitas reygoo
Alustaks siis ka teemaga „Minu 2140“. Auto nägi ilmavalgust aastal 1979, alates sellest ajast kuulus minu vanaisale, kes sellega vapralt 132 000 km maha sõitis mööda meie suurt ja ühist Nõukogude Liitu. Auto ise on eksportvariant, värvuselt valge ja punase sisuga. Kuna vanaisa oli omal ajal Suure-Jaani bussipargi juhataja hoolitses ta auto eest ka väga västi, kõik õõnsused said peale ostu äraõlitatud ning ka põhi ilusasti kaetud. Auto ei ole kuangi talvel sõitnud(ei ole omanud ka talverehve), selle aja veetis ta kuivas garaazis pukkide peal, kus teda iga kuu käivitati. Sillaosadest ei ole ka ühtegi detaili veel vahetatud, ka esipiduriklotsid on veel tehase omad (vanaisa ütles et need on nii paksud et need on vist eluaegsed). Kuna vanaisa ise on juba 89 aastat vana ütles ta et talle roolikeeramisest aitab ning kinkis auto mulle 26-ndaks sünnipäevaks. Lubasin auto eest igati hästi hoolitseda ning nii ta oma teekonna Suure-Jaanist Jõhvi leidiski, igapäevaelu veedab suures kinnises angaaris katte all, kuid hetkel elab autoremonditöökojas kus toimuvad keretööd. Kuna auto on väga heas korras siis on ainult üksikud mõlgid mis vanaisa sinna suutnud tekitada, nt küljekarp ja tagauks ja veel mõned pisiasjad. Hetkel tehtud töödest: salong lahti võetud ja kaetud 4mm pigimatiga ning selle peale ka kiht viltmatti, põhi alt tehtud ja uuesti värvitud nind nüüd on hetkesesuga käsil uksevahede värvimine millele järgneb välispindade uue värviga katmine.

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitatud: 29 Sept 2013 23:12
Postitas reygoo
Esimene sõt ja teekond kodu poole:
Pilt
Padjad:
Pilt
Peale poleerimist:
Pilt
Hetkeseis:
Pilt
Suvel ülevaatusel oli retropäev:
Pilt
Pool pigimattidest pandud:
Pilt
Ning viltmatiga kaetud:
Pilt
Kohalikus lehes oli ka väike artikkel sellest
Pilt

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitatud: 02 Okt 2013 10:06
Postitas hannes24
Kena masin ja saab vist veel kenamaks!
Jõudu

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitatud: 17 Okt 2013 14:04
Postitas reygoo
Vahepeal ei ole väga olnud aega projektiga tegeleda, seega on juhipoolsed uksevahed, küljekarp ning uste sisepinnad veel värvimata, tervislikel põhjustel see ilmselt enne järgmist nädalat kahjuks ei õnnestu ka.

Kuid vahepeal sai kasutatud ohtralt kereliimi, et kere liite-ja valtsimiskohad niiskuse ja veevabaks muuta:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitatud: 17 Okt 2013 14:42
Postitas wax
väga ilus vaadata korralikku tööd :)

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitatud: 20 Okt 2013 01:17
Postitas reygoo
Uksevahede värvimiseks ei hakanud tõesti kambrisse minema, seega sai see tehtud keretööde ruumis
Pilt

Pilt

Uksehinged
Pilt

Sisepinnad (tagauks)
Pilt

Uksevahed
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Värvitooniks sai valitud surmvalge, ehk Glasuriti seeria 9*027 mis on peaaegu identne originaaltooniga

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitatud: 30 Okt 2013 21:18
Postitas reygoo
Täna sai teise poolega alustatud, küljekarbist mõlgid välja!

Pilt

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitatud: 30 Okt 2013 22:04
Postitas irukas
Siit saab võtta inspiratsiooni ja ideid, edu nokitsemisel 8)

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitatud: 11 Nov 2013 23:48
Postitas reygoo
Käsiliivaprits
Pilt

Esimene "teleka" raam sai puhastatud ning kaetud mitme kihi happekrundi, tavalise krundi ja lõpuks kivikaitsega üle pritsitud enne väärvimist.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitatud: 12 Nov 2013 00:09
Postitas Jeekim
Kas kivikaitsega tegid üle mõlemalt poolt või ainult seest poolt? Kas vävi alt jäi see kivikaitse väga künklik?