AZLK 2140 1979 reygoo

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
reygoo
Postitusi: 55
Liitunud: 29 Sept 2013 21:52

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitus Postitas reygoo »

Tööde järjekord on minul mittenähtavatele pindadele; värv maha, trelli otsa käiv traathari, et enam vähem puhtaks saaks, liivaprits, roostemuundur(mis takistab rooste edasilevimist) happekrunt, tavaline krunt, kivikaitse ja kivikaitse peale lakk. nähtavatel pindadel on sama tööde järjekord, v.a kivikaitse osa, selle asemel tuleb värv. Kivikaitse jääb värvi alt sama mügarikuline nagu Lõuna-Eesti maastik, kui sa seda just siledaks ei lihvi, liivapaberit läheb muidugi palju ja töö suht mõttetu, kui tahad ilusti teha siis ma ei soovitaks, kui veidi värskemat väljanägemist, kus eeltöö ei pea ideaalne olema siis tuld!
reygoo
Postitusi: 55
Liitunud: 29 Sept 2013 21:52

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitus Postitas reygoo »

Mosse tiibade ja kerede vaheliste tihendite tegemiseks sobib ideaalselt jalgratta õhukumm
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitus Postitas stern100 »

Müüakse ka õiget kummiprofiili, nagu originaalis. Lihtsalt infoks, jääb sellise korraliku tegemise juures viisakam! :beer
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
reygoo
Postitusi: 55
Liitunud: 29 Sept 2013 21:52

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitus Postitas reygoo »

hea info, ilmselgelt ma ise ei tulnud selle peale, samas jääb mulle nende mõte ka siiani arusaamatuks eriti kui kõik pinnad korduvalt krunditud ja värvitud
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitus Postitas stern100 »

reygoo kirjutas:hea info, ilmselgelt ma ise ei tulnud selle peale, samas jääb mulle nende mõte ka siiani arusaamatuks eriti kui kõik pinnad korduvalt krunditud ja värvitud
Mingi vibratsioon kahe detaili vahele ikka jääb, seega ka kasvõi väike hõõrdumine. Insenerid on selle pannud sinna, seega peab olema :) Aga noh eks igaühe enda valida kus ja mida.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
reygoo
Postitusi: 55
Liitunud: 29 Sept 2013 21:52

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitus Postitas reygoo »

No seda kindlasti, kuii on olemas palju tänapäevasemaid vahendeid läksin ikka kummitihendi teedpidi, tehasest polnud keegi isegi viitsinud sinna alla värvi ega isegi kruntvärvi lasta, üllatavalt hästi oli vastupidanud, ei olnud mingit tugevat roostet, ainult pinnapealne, samas lahendas Lada tehas asja ilmselt ainult nende jaoks lihtsamalt keevitades ka esitiivad kinni, kujutan ette kuidas kõik kes on pidanud Lada tiibasid vahetama on neid kirunud.
reygoo
Postitusi: 55
Liitunud: 29 Sept 2013 21:52

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitus Postitas reygoo »

Sai lõpuks alustatud ka tagumise paneeli haljaks võtmisega:
Pilt
Pilt
reygoo
Postitusi: 55
Liitunud: 29 Sept 2013 21:52

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitus Postitas reygoo »

Üldistest tegemistest on järgi jäänud veel parempoolne tagumine uks värvist puhtaks teha, esimene uks kruntida ning tagumine luuk väljast kruntida ja katus, seega saab varsti alustada ka välispindade värvimisega, ootan seda juba siiralt pikkisilmi. vist sai viimsetestki õõnsustest vanaisa poolt sinna paigaldatud plastelin välja koogitud, peale mida jõudsin kahele järeldusele 1) vanaisa on mänginud plasteliniga rohkem kui mina 2) ma vihkan plastelini.... igatahes mina oma lastele seda kunagi ei anna, mine tea mis mõtted võivad pähe tekkida ja kuhu seda topitakse. See kes on kunagi puhastanud 2140 tagapaneeli värvist ilmselgelt teab et kõige haigem koht on paagi luugi alune osa, parajalt kitsas ja ebamugav et millegiga vahele ei mahu, aga see eest on rooste ilusti olemas. üllatusena värvi maha lihvides avastasin ka seda, et nn must ala kroomliistude vahel ja tulede ümber ei ole tehtud nii nagu normaalsed inimesed oletaksid, vaid auto tagumine osa on värvitud krundi peale kõigepealt imeõhukese kihi musta värviga ning alles seejärel ülejäänud valgeks, ma oleks muidugi vastupidi teinud, küllap vist vene autotööstus minu arvamust ei jaga, kuid selle imeõrna kihi musta värvi alt oli kõik ilusaid roostekoldeid täis, tänu millele tuli ka see osa ilusti paljaks koorida. Suure üllatuse valmistasid ka nn need pigimatilärakad mis olid tagaluugi sisse kleebitud, mina nimetaks seda pigem mitmekihiliseks paberiks, mis on mingi tõrvalaadse asjaga immutatud, mõned pildid ka vahepealsest:
Pilt
Pilt
Pilt
reygoo
Postitusi: 55
Liitunud: 29 Sept 2013 21:52

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitus Postitas reygoo »

Olen jõudnud niikaugele, et jäänud on vaid tagaluugi välispind ning katus, tänan siinkohal siiralt OÜ MotoTrading-ut kust sõprade abil olen ainult kiitust ning poolehoidu, tööriistu ning kõike vajaminevat koos "know how-ga" saanud.
lemmiktööriist.... "Pain In The Ass Factor...":
Pilt
Pilt
vanakooli tööriistad ja võtted, "püssi plaadi " lihvimise liivapaberid millega on minumeelest siiani kõige edukam maha võtta vana värvi, sest Moskvitš on ilmselt üks väheseid autosid mis on tehasest peale lisavarustatud läbiroostetamisega.
Pilt
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: AZLK 2140 1979 reygoo

Postitus Postitas r384n3 »

See audio läheb ka pärast nende jookide manustamist, mis taustal paistavad, mossesse? :D :beer
Audide lainel
Vasta