3. leht 3-st

Re: Klaasplastist kere osad.

Postitatud: 02 Dets 2013 08:53
Postitas wax
Lauri-L kirjutas:enamik drifti pillid ju eest rasked ja tagant kerged.
nii see nüüd küll ei ole :) driftimiseks ideaalne kaalujaotus on 50/50 :) ega kõik ilmaasjata mootorit võimalikult vastu tulemüüri too :)

Re: Klaasplastist kere osad.

Postitatud: 02 Dets 2013 10:53
Postitas Talts
Jossu kirjutas:radikas taha?
1. Mismoodi seekaaluvõitu annab?
2.Jahutussüsteemi suurenedes, tekib päris hulk muid probleeme. Naasedes punkt 1 juurde, kaaluvõit on pigem kaotus....
aga üldiselt võiks teha teema ka klubiliste tutvustamiseks, ise inseneri haridusega tekib vajakajäämisi siin möne tegelase puhul. Katseeksitusmeetodid käivad muidugi vene tehnikaga kaasas, kuid kusagil on piirid. Enamus tegelased on aka naised saunas rääkisid tüübid...
Kaaluvõitu see otseselt ei annagi kuid aitab jaotust veidikenegi parandada, rallikrossi autol kolis samuti radikas taha. Ja kui nüüd Aruaasi mosse pagassi oled näinud siis seal on samasugust lahendust kasutatud. Üleoleva suhtumise võid endale hoida.

Re: Klaasplastist kere osad.

Postitatud: 02 Dets 2013 11:56
Postitas Lauri-L
wax kirjutas:
Lauri-L kirjutas:enamik drifti pillid ju eest rasked ja tagant kerged.
nii see nüüd küll ei ole :) driftimiseks ideaalne kaalujaotus on 50/50 :) ega kõik ilmaasjata mootorit võimalikult vastu tulemüüri too :)
Siis olen vist valesti aru saanud, üht drifti pilli teemat lugedes jäi igatahes selline mulje et tagumik mega kerge :)

Aga jah, kaalu säästmine pole eesmärk, pigem kaalujaotus paremaks, kastikal radika taha viimine natuke raskem, nii et radikat näha ei jääks.

Re: Klaasplastist kere osad.

Postitatud: 02 Dets 2013 11:58
Postitas stern100
Ma pole veel aru saanud, et miks sa seda kõike siis plaanid teha?