AZLK 2140 1985.a. Vix.

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Kahjuks seal pole selliseid peegleid :(
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Küsimus selline et tahaks minna Mossega jäärajale aga kas keegi on mossele GAZ 53 4.3 V8 pealt pärit karpa peale pannud? Muidu panevad Weberi 2.5 v6 mootori omi ja siis veel Pierburgi omi aga pole veel kuulnud et keegi oleks GAZ oma peale pannud. Et siis küsimus selles et kas teeb energilisemaks kui siksi karpa. Praegu peal ziguli oma aga vanemad jääraja sõitjat ütlevad et selles jääb väheks :)
Ootaks arvamusi.
Aitäh. :)
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas partnermosse »

vix kirjutas:Küsimus selline et tahaks minna Mossega jäärajale aga kas keegi on mossele GAZ 53 4.3 V8 pealt pärit karpa peale pannud? Muidu panevad Weberi 2.5 v6 mootori omi ja siis veel Pierburgi omi aga pole veel kuulnud et keegi oleks GAZ oma peale pannud. Et siis küsimus selles et kas teeb energilisemaks kui siksi karpa. Praegu peal ziguli oma aga vanemad jääraja sõitjat ütlevad et selles jääb väheks :)
Ootaks arvamusi.
Aitäh. :)
Tee ujuk raskemaks, siis saad ka siksi karpaga lasta ringiratast ja mitte halvemini kui veebrid ja pitsburgid :lol
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Pole ziguli karpat lahti lammutanud ja ei tea kus se ujuk tal asub. Mosse enda karpal tean aga sellel küll mitte.
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas Jeekim »

Võtad pealt kaane maha ja kohe esimese asjana vahib ujuk vastu. Ei ole seal midagi keerulist, järsku oli 5 kruvitüüpi polti. :D
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas sass »

Eks 2101 pisut jääb ikkagi Weberitele alla, lihtsalt õhku ei mahu sealt nii palju läbi. Ja see V8 karbuss võib jääda suureks... Pealegi oma ehituselt ei ole kõige parem ta mossele. Kui tahad rada sõita, siis vene karbussidest sobis hästi K126, millel siis ujukitase tõstetud täpselt nii palju, et tühikäigul napilt veel käis. Tuleb leida piir, kus veel käib ja ära ei uputa.
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Kunagi sai midagi sellist tehtud aga siis oli nii et tühikägul vaevalt käis. Edasi läks aga nii kui gaasi maha lasid siis uputas ära -.-
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Kui raskeks seda ujukit tuleb teha? Üle aru ei ole ka vist mõtet vms. ?
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Eilse päeva seisuga sai siis nii kaugele mõeldud et ei hakka lähi ajal mossega liiklema. Kõigepealt vaja mootor timmi saada. Niisiis eile öösel kell 23.30 tuli idee minna garaasi ja mootor maha võtta. Kella kaheks oli maas ja nüüd siis ka küsimus et kustkohast on põhilised kohad kust õli võib lekkida. Kuna mootor alt ja külgede pealt päris kahvatu.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ja selgus et ka parem poolne mootori padi oli puruks. Nüüd tuleb lähiajal ära ilusti puhastada ja lahti võtta ning uued tihendid jne et mootor oleks ilus ja kuiv.
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Kasutaja avatar
vix
Postitusi: 73
Liitunud: 28 Jaan 2014 22:07
Telefon: 56939381
Asukoht: Paide

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitus Postitas vix »

Tänasepäeva seisuga sai siis siduri koja simmer ning ka kardaani poolse otsa simmer vahetatud ning ka tehtud väike ilu ravi. Käisin eile siis Türil kus müüakse vene masinatele varuosi sing sai siis ka kõik tihendid jne uued ostetud. Paari päeva jooksul üritaks ka mootori uuesti kokku panna. Eks näha ole kuidas tuleb. Ja siis küsimus ka et mis õli oleks kõige parem käigukasti panna. Kuna kast käis laiali ja oleks vaja ka uus õli sisse panna. Võib sinna tavalist Kasti õli panna või ei? Mõned vanameged räägivad et või teised jälle vastu pidi

Pilt
Tõeline auto on Moskvitch!!!
Vasta