8. leht 12-st

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 12 Veebr 2015 11:25
Postitas wax
partnermosse kirjutas:1 tuttav kasutas ka saepuru koos TAD-iga, et undamist vähendada :D )
on ka olnud juhuseid, kui banaan pressiti august sisse, pidavat töötama samamoodi kui saepuru

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 12 Veebr 2015 12:01
Postitas partnermosse
wax kirjutas:
partnermosse kirjutas:1 tuttav kasutas ka saepuru koos TAD-iga, et undamist vähendada :D )
on ka olnud juhuseid, kui banaan pressiti august sisse, pidavat töötama samamoodi kui saepuru
Jah, see banaani toppimine toimus mingil rallil. :-)

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 12 Veebr 2015 22:42
Postitas Edel
Vanasti autodele enne nende müüki pandi sildadesse saepuru, et asi vaiksemalt töötaks.

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 13 Veebr 2015 10:10
Postitas vix
Paneb mõtlema. Kui peale ulivahetust muudatusi ei ole siis peab vist järgi proovima :D
Aga kui palju seda sinna panema peaks?

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 13 Veebr 2015 10:18
Postitas stern100
vix kirjutas:Paneb mõtlema. Kui peale ulivahetust muudatusi ei ole siis peab vist järgi proovima :D
Aga kui palju seda sinna panema peaks?
??? ??? :kill

Võta lahti ja reguleeri ära. Või kui see ei aita, müüakse poes uusi laagreid.

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 13 Veebr 2015 10:23
Postitas vix
stern100 kirjutas:
vix kirjutas:Paneb mõtlema. Kui peale ulivahetust muudatusi ei ole siis peab vist järgi proovima :D
Aga kui palju seda sinna panema peaks?
??? ??? :kill

Võta lahti ja reguleeri ära. Või kui see ei aita, müüakse poes uusi laagreid.

:D Hea öelda. Pole kunagi tegelenud sellega. Kui keegi õpetaks kuidas seda reguleerida oleoks päris tore :D

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 13 Veebr 2015 22:22
Postitas Edel
Ega see reguleerimine nõuab ka teatud vilumust. Mina seda ette ei võtaks. Lihtsam teine differ leida, või vahetada laagrid. Võimalik, et kulunud on kõik, siis pole üksikute juppide vahetusest kasu.

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 13 Veebr 2015 23:28
Postitas TALUPOEG TALUJA
No omast kogemusest....
Difri laagrid uued sisse ja siis tuleb nii reguleerida,et hamba lõtk poleks ei liiga suur ega liiga väike. Pigem lõtk pisut suurem,kui uuest pärast.... kui liiga hamba põhja reguleerida,hakkab undama. Päris õige reguleerimine ja selle kontrollimine on kena aeganõudev töö ja asja peab ikka tundma ka tsipa... Mosse raamatutes vist oli selle kohta midagi kirjutatud,tasuks enne näppimist uurida ja lugeda. Ma ise olen umbes täpselt asja teinud ja siiani on õnnestunud. Ega viltu saa ka suurt midagi minna. Kui valesti läheb,kohe kuuled oma kõrvaga.... Asja annab parandada,võtad uuesti lahti ja nõksu kaupa reguleerid taldrikut eemale teost..... kokku jälle ja uuesti proovida. Jne. Jõudu!

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 14 Veebr 2015 00:39
Postitas vix
Nii küsimus siis selles et kui ostan uute taldriku ja tigu siis kas keegi selle pakia ka regullib. Pallnis on järgmine kuu üv ära teha ja asi korda saada? Uue taldriku saamine pole probleem aga tigu juba raskem vist leida jah?
Asi siis selles et ise tegelen lääne masinate remondiga ja vene masinatest tean suhteliselt vähe. Kui keegi on nii abi valmis et asi ära timmida oleks tänulik. :)

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 14 Veebr 2015 00:58
Postitas Seenior
Tigu ja taldrik on alati paarina müügis,tehasest omavahel sobivaks töödelduna,suvalisi osi pole mõtet sobitama hakatagi.