4. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 04 Aug 2014 19:47
Postitas Lepik
Lõpuks ometi veidi vaba aega ja teemaks klaasid-tihendid.
Esi- ja tagaklaas olid liialt kraabitud ja tihend räbal.Siit foorumist leidsin aadressi retrodetall.ru.Esi- ja tagaakna tihend 120 eur.Hullud hinnad,kulla sisaldus peab neis ikka päris suur olema,aga kui mujalt võtta pole siis ostad ja nutad. 3 nädalat ja tihendid käes.KURAT kas nad teevad neid samast materjalist millest tehakse kumminuiasid miilitsatele.Teiseks-tihendid LÜHIKSED ca 20sm.Tihendit ei tule venitada ümber klaasi vaid lükkad tihendi nii pikalt akna auku kui saab,muidu jäävad nurgad tühjaks.Sihukese tihendiga pole muud kui juppideks teha ja märulipoliisile kumminuiadeks annetada.Tihendiks läks UAZ-469 akna tihend ja sobib ideaalselt ,hind-18 .- EUR-i. Klaasid ette-taha 3-kihilised Viljandis klaasitöökojas lõigatud-55 EUR-i.
Pilt
Pilt

Vaatasin täna mis maksavad Venes kroom-detailid 401 ninale -669 EUR-i. Sellise raha eest pistku need omale ...........
Pilt
Pilt

Taga istmed Ford-Eskort-i omad ,veidike kitsamaks tehtud.
Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 04 Aug 2014 21:05
Postitas 13piisab
kena. Roheline on küll riskantne värv, aga näikse tooniga õnneks läinud olevat ;)

aga juhiiste on tagaistmest lausa häirivalt erinevat tooni :D

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 04 Aug 2014 21:46
Postitas Lepik
Ma just mõtlesin,et rohelisega eksida ei saa,kõik toonid on kenad.
Aga,nagu naiste kota öeldakse-Mida vanem eit, seda särtsum kleit.Kehtib autode kohta sama moodi,seepärast ka selline värvi toon.
Värvi kood,.-B-6-1036-4. Õiget värvi näed laupäeval PÄRNUS.
Esiiste on täitsa õige-lepapaku hall.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 05 Aug 2014 00:31
Postitas 13piisab
ega maitse üle tõesti vaielda.
mul on ühel "vanal eidel" (tunnistan - Su omast on see muidugi 11a noorem) sarnast tooni kleit. See on enne mind kleidi saanud ning esimeses lähenduses heleda "samblarohelise". Pildil taamal paistvast "prügikastirohelisest" mõnevõrra heledama. Ei sobinud ning võõbati kohe praegusesse tooni. Püüdes heledamat ette kujutada, olen ma järeldanud, et see "kiiks" oleks mullegi liig suur olnud. Ilmselt mitte päris nii ületamatu, et kohe uuega katnud oleks, aga rahule ei oleks ilmselt jäänud...
...ning ka koledaimat värvi masina tiitli omistaks ma just ühele rohelisele kulgurile. Pealinnas kulges ca 15a tagasi ringi üks Renault 21 universaal. Nägin mitme aasta jooksul mitu korda ning tõdesin iga kord, et on see eeldatavalt tava-pinnakaga võõbatud masin on ikka värvivaliku tõttu kole nagu öö :)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 12 Aug 2014 14:09
Postitas tanello2
Väike küsimus- kas lada pensu näidik on kordades täpsema näiduga kui mosse oma, et need armatuuri panid ?

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 12 Aug 2014 20:44
Postitas Lepik
Ma aimasin seda,et nende näidikute eest ma ükskord ikka peksa saan mossefännidelt.Kuid püüan põhjendada olukorda.
401-l on algsel kujul 2 ümmargust näidikut,spidokas oli korras,kahjuks teine kell mitte. kuna kandilised näidikud selle auto armatuuri ei sobi,otsustasin panna siksi omad,need ilusad kroomitud servadega.Ja siis need jamad algasid.Siks ja mosse on erinevad nagu siga ja kägu.Panin 2 spidokat lauale, trossid külge,akutrelliga max. pöörded, mosse spido näitas 110, siksi oma samadel pööretel vaid 62 km-h. seega läks esialgu vana valge orig. spidokas.Kavatsus on panna 412-u.spido ja istutada ta siksi spidoka korpusesse siis on kellad ühesugused.

Bensu näidikuga sama jama.Siks ja mosse,Ühel näitab näidik tühja paagi puhul nulli, paagi anduri takistuse puudumisel, teisel max.takistusel.Ühesõnaga töötavad vastupidi.Peale selle on ka paagis andurite takistused erinevad,mossel 60 oomi,siksil vist 380 oomi.
Seega mosse ujuki ja siksi näidikuga jääks seier vaid veidi värisema kuskil keskmises asendis, olgu paak täis või tühi.Katsetatud,testitudatsetatud.Aga minu näidik töötab,kuna ON MOSSE näidik ,mis paigutatud siksi näidiku korpuse sisse.Nii lihtne see ongi.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 12 Aug 2014 21:35
Postitas Lepik
Pilt

Veel selgituseks, kellad on paigutatud rooli taha põhjusel,et armatuuri keskmine paneeli osa on 2-e kihiline,selle vahelt puhub soe õhk esiklaasile ,et niiske ilmaga klaasid uduseks ei läheks ja keskel paneeli taga on ka klaasipuhasti mootor,mootor-siksilt,hoovastik 412-lt ja veidi lühemaks tehtud,aga kõik mis nähtav väljast on 401.-e oma.
Ja et tõelistel mossemeestel hari punaseks ajada,siis see punane nupp on starteri käivituseks.Nüüd sai vist kõik ausalt ära räägitud.Puhtsüdamlik ülestunnistus kergendavat karistust. SORRY!

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 12 Aug 2014 23:07
Postitas tanello2
:lol kes sulle ikka peksa annab ? ei hakka siin keegi rusikatega vehkima, see on ikkagi sinu auto, olgu nagu on , mind lihtsalt huvitas puhtfüüsiliselt miks just sai selline lahendust tehtud, kombinatsioone kuidas oleks saanud teha on mustmiljonit, see oli lihtsalt sinupoolne tegevus ja meie asi on seda aksepteerida või vaikida sootuks ;) .
Ise ma olen märganud kahel ladal lihtsalt, et pena näidik jookseb kokku siis kui alla poole paagi on kütust alles ja sõidu ajal jääbki osuti poolt paaki näitama,alla selle lihtsalt ei vajugi.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 13 Aug 2014 10:31
Postitas fokser
Algul mõtlesin, et miks need näidikud omal kohal armatuurlaua keskel pole. Aga et sinna alla on klaasisoojendus ära peidetud, seda ei märganud. Mulle see lahendus täitsa meeldib! Kui Sina juba sellise ümberehituse osas kardad tappa saada, siis tuleks mind küll klubist välja visata :)

Muide! Kust selliseid kroomitud "Moskvich" kirju saab? Nägin neid ka teistel autodel.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 13 Aug 2014 11:50
Postitas SanderV
mosse 408 kindalaeka pealt :D