7. leht 7-st

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitatud: 11 Apr 2018 20:33
Postitas wolfe
Käigu vahetamine muutus raskemaks , hakkasin uurima milles asi . Eelmine suvi sai vahetatud siduri peasilindril mansetid aga näha oli et seest polnud enam kõige parem . Saigi uus muretsetud ja vahetatud , õhtatud aga kasu suurt midagi . Alumine töösilinder töötas kenasti .
Võtsin kasti alt ära ja näe imet grafiit survelaager täiesti olematuks kulunud . Õnneks oli kastist uus kohe võtta .
Kui kast alt ära , vaatasin muud asjad ka üle . Sidurikorv , -ketas olid korras aga hoorattas olev laager oli kuidagi deformeerunud . Ei tahtnud kuidagi välja tulla aga vahetatud sai . Käigukastile sai ka uued simmerid , kippus kardaani juurest tilkuma .

Kas kellegil on pakkuda pendelhoova pukse või teab kust neid küsida? See krigistabki paremal , äkki see teebki rooli raskemaks .

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitatud: 11 Apr 2018 20:54
Postitas stern100
Vända otsas oleva laagri saab kätte plastiliini või leivaga kui muid asju käepärast pole, täpse mõõduga võlliga muudkui taod sinna leiba juurde ja imeväel tuleb laager välja ;)

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitatud: 11 Apr 2018 21:07
Postitas wolfe
Õigu jaa :) Meenub see leiva lugu .... juba andekas :)

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitatud: 13 Apr 2018 21:01
Postitas wolfe
Kas pidurivõimendi rike võib ka mootori tööd häirida ? Pidurdamine on raskemaks muutunud . Kõrgematel mootori pööretel on pidur kergem , madalatel pööretel raskem ja mootori käimine muutub ebaühtlaseks .

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitatud: 13 Apr 2018 22:09
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muidugi,kui võimendi tuksis siis hakkavadki jamad pihta. Kõigepealt peaks vaatama üle vooliku mis kollektorist võimendini ulatub. Kui seal mingid mõrad või lausa katki siis ei saa asi toimida. Kummijulla ka seal poti küljes,samuti üle vaadata. Kui kõik korras siis võib kahtlustada võimendi viga. Iga asi saab ükskord otsa.

T.

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitatud: 14 Apr 2018 20:22
Postitas wolfe
Auto liigub taasa :)
Tänu uuele siduripumbale on sidurpedaal harjumatult kerge . Panin ajutiselt vana käigukasti alla kuniks oma parandatud saab . Pidurdamisele aitasid vooliku vahetus ja uued klambrid .
Puhastasin külge pandu käimarit ja märkasin et seerianumber algab 408ga . Kas võib olla 408 käigukastiga tegemist .

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitatud: 14 Apr 2018 23:44
Postitas Edel
Kastil võib tootekood olla 408 algusega kuigi tegu 412-le määratud detailiga. 408 kastil esimene käik sünkroniseerimata. Kui hoo pealt ilma vahegaasita lülitada, siis ragistab korralikult enne kui lülitub.
408 kastil tala kinnitus teises kohas ja 412 kardaan ka ei sobi? Teadjamad ehk räägivad.

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitatud: 15 Apr 2018 11:32
Postitas hard0
Pean järgi vaatama, aga on kuskilt meelde jäänud et nö 408 käigukasti kood hakkab hoopis numbriga 407...

TÄIENDAN:
M408/426/433 kataloogis on käigukasti kood 407-1700010 (korpuse kood 407-1701015)
M412/427/434 kataloogis on käigukasti kood 412-1700010 (korpuse kood 408-1701015)

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitatud: 16 Mai 2018 06:19
Postitas wolfe
Eile sõidust tulles tahtsin kapoti avada aga tross läks kas pooleks või tuli lahti . Kas on head nipi kuidas valutult kapott avada ? Eile hakkas laadimine kõikuma , ampermeeter kõigub 0 ja + vahel . Kas süüdi võib olla geneka harjad ?

Re: AZLK 2140 1979 wolfe

Postitatud: 16 Mai 2018 07:59
Postitas wax
Kui tross katki, saab trossi kõrist tõmmates kapoti lahti.