AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

stern100 kirjutas:Katseta ikka enne muud asjad ära kui kolde maha võtad jah. Huvi pärast võid ju surved ka ära mõõta.
Ega muud polegi jäänud,kui korralik karpa ja surved. Karpa sai hoolitsevatesse kätesse antud ja sellega läheb tibake aega.
Küünlad sai kaks korda vahetatud ja küünlajuhtmed ka,no nii igaks petteks. Aga ei miskit. Näppisin piduri vaakumvõimendi voolikut ka aga tolku nemaa.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas tarmo400 »

Sisselaske kollektori kõik ebatihedused saab ju lihtsalt Brake cleaneri pihustamisega kindlaks teha. Ei pea midagi lammutama hakkama.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

tarmo400 kirjutas:Sisselaske kollektori kõik ebatihedused saab ju lihtsalt Brake cleaneri pihustamisega kindlaks teha. Ei pea midagi lammutama hakkama.
Novott. Hea,kui muret saab jagada...ise poleks ausalt öeldes selle peale tulnudki :)
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas sass »

Üldiselt kontaktivaba süütega on kontaktidega jagaja mured välistatud. Peaasi, et süüde hästi paika saab, küünlad on head ja juhtmed ka.

Ja tegelikult K126 on nii lihtne ja lollikindel karburaator, et selle paikasaamiseks pole palju vaja. Kui 126 karbussiga ka ei saa tööle, siis peab viga mujal olema.

PS. enda autol oli niimoodi, et ühtlasel kiirusel aeg-ajalt jättis ka vahele. Kiirendades hakkas kõrgel pöördel rohkem vahele jätma. Kõik sai kontrollitud, kontaktivaba tavalise vastu vahetatud, karburaatoreid vahetatud, düüse vahetatud, kõike tehtud. Lõpuks tuli välja, et bensupump oli lihtsalt kehv, ujuk jäi tühjaks ja segu läks lahjaks. Kontrolli see ka igaks juhuks üle. Osa kütet läks ka karterisse.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Bensupump sai tutikas peale pandud. Ning kasutusele sai võetud viimane,proovimata K 126. Ja oi seda õnne - mootor hakkas tööle nagu siidi. Käima läheb matsust,ühtlase gaasiga sõites tühje kohti ei ole. Seega läks õnneks.
Aga.
Minek on liig uimane,seega peaks vist mõned düüsid ära vahetama?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1717
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas wax »

Muhulane kirjutas:Minek on liig uimane,seega peaks vist mõned düüsid ära vahetama?
või kontrollima, ega mõni pidur peal pole :D
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas sass »

Muhulane kirjutas:Minek on liig uimane,seega peaks vist mõned düüsid ära vahetama?
Mersust Moskvichi rooli minnes võib selline tunne jääda küll. :D
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Tunne on tugev :) kW teevad oma töö jah.
Eelmise K-ga oli minek edulisem aga tühikäik,ühtlane töö vilets ja ilge ving oli järel.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Nii,karpateema lõpetatud õnneks ja masin veereb edulisemalt. Ette sai võetud järgmise sümptomi likvideerimine. Kuna jahutussüsteemi jamad on mulle juba liiga sage teema,siis seekordki ei saanud sest üle ega ümber. Nimelt pisut agressiivsemat sõitu harrastades kippus tosool keema minema ja osa tosoolist virutas radikas välja. Ühtlasel kiirusel,90km/h,probleeme ei esinenud. Ok,võtsin nõuks siis kaanetihendi ära vahetada aga mnjah,see jama jäi ikka alles. Ühtlasel sõidul oli kõik normis aga käike peeneks lastes tõusis temp jälle kõrgeks ja keetis osa tosooli välja.
Järgmisena tagadiffer. Tegi pisut häält ja otsustasin selle ikka ära vahetada. Mõeldud-tehtud. Uus differ all ja sõitu...ja krt...trollibussi hääl hakkas tagant kostuma. Vurasin siis miski 100 versta maha,lootes mingisugusele paranemisele aga ei halligi. Tuli siis vana jälle aga tagasi panna. Kas mosse difrit regullida ka annab? GAZ-i oma sai küll timmida.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas stern100 »

Annab kenasti timmida :P
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Vasta