51. leht 59-st

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 22 Nov 2016 02:02
Postitas Muhulane
Ahaa. Ja äkki tutvustad seda teemat vähe detailsemalt? :)

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 22 Nov 2016 09:16
Postitas stern100
Helista mõni õhtu :)

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 22 Nov 2016 11:40
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:Helista mõni õhtu :)
Oki,peale 4 dets.i sel juhul. Siis olen maismaal tagasi.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 11 Dets 2016 22:05
Postitas Muhulane
Jälle pisut siis tegemistest. Pmst ei midagi suurt korda saadetud pole. Karpadega sai jahmerdatud ning praeguse seisuga siis kopika esmatüübi DAAZ peal. Töötab,käivitub,minek rahuldav ja käidud sai siis stendis ka huvi pärast,CO oli 0.18,HC 288. Võib rahule jääda. Salongiradika lõdvikud sai üle vaadatud ja välja vahetatud,tulemus hoopis soojem :) Ideaalis tuleks sisselaske kolle pealt kraan ära kaotada ja vasakule,alumise põlve külge panna. Teine ots väljalaske kolle alla väljavõtuauku panna. Siis on veelgi parem. Kuna mootoriplokk on seest ikka üsna ilgelt täis kasvanud,siis tuleb mõelda uue ja kobedama ploki peale,mis pole niipalju veega sõitnud. Ning tagadiffer võiks ka vagusi olla aga seda teemat lahkan Sterniga.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 10 Jaan 2017 11:12
Postitas Muhulane
Uus aasta,uued tegemised.
Tekkis uus anomaalia - korra saab bensiini kätte,korra ei saa. Ehk siis käivitad auto,sõidad ca kilomeetri,siis hakkab auto turtsuma ja jääb hoopis seisma. Karpa ujukikamber kuiv. Käsitsi pumbaga tuleb täis lüüa,siis vahel käivitub,gaasi andes sureb välja aga tühikäigul jääb tiksuma. Gaasi annad,kohe sureb välja või hakkab tagasi lööma. Bensupump on vahetatud,karpa on puhastatud. Nõelklapp on vaid vana,mehhaanilisel katsetusel küll toimis ning torustiku läbipuhumise peale olen ka mõelnud. On veel ideid?

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 10 Jaan 2017 11:31
Postitas marko
Minul on juhus olnud kus paagist tulev bensiinivooliku jupp mis jääb paagi(paagi peal) ja toru vahele,see oli seest tänapäevase bensiiniga vedelaks sulanud ja ei taha kütet läbi lasta,läks aega enne kui selle vea lõpuks avastasin.Võib proovide seda vahetada.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 10 Jaan 2017 11:36
Postitas tarmo400
Mul oli sarnane juhus. Siis oli süüdi paagi pealne voolik. Pealt oli kõik ilus ja suruõhuga puhudes torustik puhas. Aga vooliku sisu oli muutunud kummi asemel plastiliiniks ja imedes kütust läbi ei lasknud.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 10 Jaan 2017 12:13
Postitas wax
Mul olid samad kuivale jäämise sümptomid siis, kui paagis olev sõel oli umbes.

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 10 Jaan 2017 20:08
Postitas Muhulane
Kimasin siis torustiku tuulega läbi ja jama kadus. Seega tuleb kummiosad pluss võtutoru korra maha võtta ning kriitilise pilguga üle vaadata.
Moskva sedaanile sai uus kojameeste süsteem pandud,vana minestas ära. Jummala õnn,et enne töövalmidust sel katsetama hakkasin. Mootor ei taht üldse ringi alguses käia aga peale pisukest aitamist hakkas lõpuks vurrama. Töötaski kogu süsteem aku pealt mõnda aega enne pealepanekut. Et lolle üllatusi jälle ei tuleks :) Starter on ka pisut pahur,pendiks kõriseb vahel kaasa,õnneks remonditud starter laual ootamas. Kärukonks ka vaja külge panna.
Lõpuks sai siis ühe plokikaantest kätte,seega saab Iževskit kokku laduma hakata. Komplekt kepsusid tehti ka ära,ülemised puksid vahetati ära. Njah,kodusoleva arsenaliga oleksin ise küll jänni jäänud :)

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitatud: 11 Jaan 2017 19:10
Postitas Muhulane
Sai siis uus karpa Moskva 412 pääle pandud. Mõnusalt töötab küll :)

Pilt