1. leht 1-st

K: Moskvitši mootorite kohta

Postitatud: 21 Dets 2014 23:33
Postitas Muhulane
Olen kuulnud termineid "põllumajandusliku Moskvitši mootor ja tavalise Moskvitši mootor"
Jutt käib siis ilmselt AZLK 2140 tüübi kohta.
Ons siis neil mootoritel vahet ja,kui siis mis?

Re: K: Moskvitši mootorite kohta

Postitatud: 21 Dets 2014 23:39
Postitas partnermosse
Põllumajanduslik deforsseeritud mootoriga, omal ajal kulges A-76-ga

Re: K: Moskvitši mootorite kohta

Postitatud: 21 Dets 2014 23:42
Postitas Muhulane
partnermosse kirjutas:Põllumajanduslik deforsseeritud mootoriga, omal ajal kulges A-76-ga
Ahaa,selge lugu. Siis peaks mootorinumbri kombinatsioon teine olema. Volgal vähemalt oli nii.

Re: K: Moskvitši mootorite kohta

Postitatud: 21 Dets 2014 23:51
Postitas Urukoer
ongi,mootorinumbril vene D lisaks.
tähistab deforseerimist.

Re: K: Moskvitši mootorite kohta

Postitatud: 21 Dets 2014 23:52
Postitas Muhulane
Urukoer kirjutas:ongi,mootorinumbril vene D lisaks.
tähistab deforseerimist.
Jälle tarkust juures :) Tänan :)

Re: K: Moskvitši mootorite kohta

Postitatud: 22 Dets 2014 01:08
Postitas Edel
Põllumajanduslik varjant andis 68hj muidu 75 asemel. Mootori markeering on jah 412D (krillitsas). Eksport oli vist 412E, muidu ei ole numbrite taga ühtegi tähte.

Re: K: Moskvitši mootorite kohta

Postitatud: 22 Dets 2014 09:55
Postitas moskiito
kuid nagu iga vene masinaga, ei tasu olla kunagi 100% kindel mis kirjas sest üsna suure tõenäosusega on mootoreid lahti kistud ja ringi ehitatud.

Re: K: Moskvitši mootorite kohta

Postitatud: 22 Dets 2014 10:12
Postitas Martpoiss
Mootori puhul on ainuke erinevus kolbide kujus, põllumajanduslikul on madalamad kolvid et surveaste oleks madalam. Põllumajanduslikul 2140-l (21406) on ees trummelpidurid.

Re: K: Moskvitši mootorite kohta

Postitatud: 22 Dets 2014 10:19
Postitas stern100
moskiito kirjutas:kuid nagu iga vene masinaga, ei tasu olla kunagi 100% kindel mis kirjas sest üsna suure tõenäosusega on mootoreid lahti kistud ja ringi ehitatud.

Just, ning tihtilugu just on tegeletud deforsseerimisega, ehk on pandud topelt-kaanetihendid või kolbe maha freesitud. Siinpool, Noarootsis tegutseval Kivi Matil on isegi vastav agregaat veel vene ajast säilinud, millega sai mootorit maha võtmata ja kolbe välja võtmata deforss versiooni teha ( seda siis 1 kaanetihendiga ).

Re: K: Moskvitši mootorite kohta

Postitatud: 22 Dets 2014 11:34
Postitas Muhulane
Minu omal E tähisega mootor aga kas seest näppimas käidud,vat seda veel ei tea. Kui ükskord mootorini jõuab,siis saab selgust.