13. leht 16-st

Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten

Postitatud: 08 Jaan 2013 22:10
Postitas ABS
Tõenäoliselt minu vanad veljed,rehvid ka veel samad. http://www.upload.ee/image/2968712/DSC01818.JPG
Muidu auguvahe täpselt 1:1 ei ole ja ette peab flantsid ja pikemad poldid sebima. :)

Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten

Postitatud: 08 Jaan 2013 22:45
Postitas Sten
Ilmselt sinu omad jah. :)
Sa müüsid veel edasi kellelegi ja sealt läksid need kummiboksi seisma või kuidas?

Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten

Postitatud: 08 Jaan 2013 22:55
Postitas ABS
Ma umbes poolteist aastat tagasi müüsin nad ühele inimesele maha,paistab et nüüd on uuesti müügis.

Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten

Postitatud: 27 Jaan 2013 12:10
Postitas Sten
Veepumba panin uue peale. Tallinnas Lauliku 18 poes 280 krooni. See on määrdenipliga variant. Kui palju määret peab sisse suruma?
Radika ees kate, ventilaatoril 2 laba maha võetud. Karterikaitse all.
Kuidas poritiiva peal oleva suunatule klaasi vahetada? Milline oleks mõistlik viis, kuidas vanalt klaasilt kroomrõngas kätte saada ja uuele klaasile kroomrõngas ümber saada?

Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten

Postitatud: 27 Jaan 2013 13:07
Postitas SanderV
vana kätte saada lebo nagu ikka, mina võtan tõmmates :D peale panekuga veits jamamad lood, ise tegin mingi viirusboy meetodiga, soon õliseks ja siis mingi juhtme moodi asi soonde ja siis hakkad vaikselt kuskilt keskelt minema välja poole samal ajal tõmbad välja juhet... paras keberniit on aga saab hakkama..

Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten

Postitatud: 27 Jaan 2013 13:41
Postitas Urukoer
esiklaasist räägid?

Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten

Postitatud: 27 Jaan 2013 17:14
Postitas viirusboy
Tavalist mootoriõli ära pane, tihend ei kannata. Tursub ära. Ma kasutasin psk või bsk punast pidurivedelikku. Peaks ka dotiga saama. Aga muidu jah:
viirusboy kirjutas:Asi käib nii, et esmalt määrid õli liistu soone sisse, siis surud samasse soonde voolujuhtme, üks üles ja teine alla. Ülemine ja alumine osa saavad kokku külje peal. Edasi võtad liistu ja hakkad esmalt nurki soonde suruma.. Kui need hakkavad paika minema, siis ka küljepealne osa.. Edasi on ühte jukut juurde vaja, kes juhet sikutaks.. Alguses ülemist (Ise pead samal ajal suruma liistu soonde) ja pärast alumist. Kui üks pool on paigas, tuleb paigalada lukustid (need väiksed jupid mis 2 liistu kokkusaamise kohapeale käivad) ja siis korrata toimingut teise poole liistuga. Kui see ka paigas, lükata lukustid omale kohale ja lapiga pühkida kokku laiali voolanud õli. Nii lihtne see ongi.

Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten

Postitatud: 27 Jaan 2013 22:48
Postitas ABS
Kui jutt käib klaaside ette panemisest siis mina olen tihendi ja nööri(kasutan nööri) vaseliiniga kokku teinud.Minumeelest igasugune õli ei toimi nii hästi kui vaseliin.Vaseliin ei tee tihendit ka pehmeks.

Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten

Postitatud: 27 Jaan 2013 23:10
Postitas partnermosse
Ise kasutanud tavalist ""Mayeri" aknaklaasipesuvahendit kuna on märjalt nagu seep ehk libe,ei kuiva kohe ära ka kuni pusimine käib ja kui kuivab ära, siis ei jäta jälge ka.

Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten

Postitatud: 27 Jaan 2013 23:18
Postitas Urukoer
Sten kirjutas:Veepumba panin uue peale. Tallinnas Lauliku 18 poes 280 krooni. See on määrdenipliga variant. Kui palju määret peab sisse suruma?
Radika ees kate, ventilaatoril 2 laba maha võetud. Karterikaitse all.
Kuidas poritiiva peal oleva suunatule klaasi vahetada? Milline oleks mõistlik viis, kuidas vanalt klaasilt kroomrõngas kätte saada ja uuele klaasile kroomrõngas ümber saada?

minuarust Stenil küsimus ikka mitte esiklaasis vaid pisikeses porika suunatule klaasis :)