1. leht 1-st

2140 pidurid,uus bensiinipump uputab karpat.

Postitatud: 06 Juun 2015 09:21
Postitas Guntsik87
Terekest.Peale peasilindri mansettide vahetust läksid mansetid ``paiste``.Vahetasin korra veel siis mansetid ,tunduski juba,et asi toimetab ,pedaal hakkas tõusma ja kõik kena,aga õhutamiseks polnud aega ja jätsin asja sinnapaika.Nädal hiljem hakkasin asjaga tegelema ,surusin pedaali põhja ja pidurikolb põhja jäigi.Harutasin asja laiali ja jälle paistes.Saan aru,et seda võib põhjustada vale õli või halb partii mansette ?Kasutasin ise dot4 ,aga seda mis varem oli ei tea keegi,masin oli 10 aastat seisnud.Kas peaksin kogu süsteemi puhastama ja ikkagi proovima dot 4 ja uuesti mansetid vahetama või minema üle siis neva peale ? Kui seda veel müüakse üldse?
Ostsin mokitsale ka uue bensupumba ülo ärist,pumpamise osa nagu siksil peab allapoole vajutama ,aga mosse jaoks mõeldud.Pumpabki bensiini nii hästi,et karpa seest niriseb bensiinist käimise ajal ja väljaspoolt ka läksid osad kohad niiskeks nagu lekiks.Seisma jättes ka bensiini niriseb veel mõlemasse lõõri mingi aeg järgi.Proovisin kahte karpat ,mõlemaga sama jant.Lõpuks võtsin teise mosse pealt 2101 karpa ,millesse olin hiljaaegu uue remontkomplekti pand.See tundub enamvähem pidavat,kuigi peale seismajätmist ka niriseb natuke mõlemasse lõõri bensiini.Kas seda bensiinipumpa ei saagi siis kasutada,liiga suur tootlikkus või asi kuskil karburaatori nõelas mis peaks seda kogust piirama või järgi jätma.Ometi viimasel karburaatoril sai ka see päris uus sisse.
Jutt juba läks pikaks,aga samas oleks vaja mul ka veel vasakut esitiiba ja juhi tagumist ust samale margile (korralikku või uut). :) Parimat.Gunn

Re: 2140 pidurid,uus bensiinipump uputab karpat.

Postitatud: 06 Juun 2015 09:30
Postitas moskiito
mansettide kohapealt nii palju et kahjuks liigub turul ringi ebakvaliteetseid mansette ning enne uute pealepanekut soovitan panna need mõneks päevaks õli sisse likku. Kui ei paisu siis pane pale, kui paisub, viska minema. Mina kasutan enda mosses dot 4 ja mõni kasutab dot 5 ning pole kummagagi probleeme tekkinud, pigem on probleeme neva õliga.
mis pensupumba ületootlikust puudutab, siis viga ei ole pumbas vaid karpa nõelas mis ei pea. Kui see on korralik, siis mitte ükski pump ei suuda üle pumbata sest kui surve tekib sisse, lõpetab pump töötamise. soovitan et võta karpa laiali ja vaata nõel üle, kui see on kahtlane, siis vaheta välja aga ära Ülo ärist kl midagi osta, kui sa just rahapeale tige ei ole sest tema võtab kruvib juppidele 3x hinna otsa.

Re: 2140 pidurid,uus bensiinipump uputab karpat.

Postitatud: 06 Juun 2015 10:02
Postitas Muhulane
Nõela otsas on pisike,heledat värvi kummimansett,see kipub jah,kurjajuureks uputamisel olema.Kas on kulunud või üldse minekut teinud.

Re: 2140 pidurid,uus bensiinipump uputab karpat.

Postitatud: 06 Juun 2015 12:11
Postitas partnermosse
Bensiinipumba reguleerimist ei tohi ka unustada vaheplaadi ja tihendi sättimisega, on kindel mõõde kui palju PEAB ehk mitu millimeetrit see nukkvõllist tulev tokk bensiinipumba "pedaalile" vajutab. Kui see regullimata, siis vajutab tokk nii sügavale, et tootlikus/surve on ULME ja ei pea mitte üks karpa nõel seda kinni koos ujukiga !
Nina raamatusse ja mõõtma toki käiku !!! :D

Re: 2140 pidurid,uus bensiinipump uputab karpat.

Postitatud: 06 Juun 2015 18:21
Postitas irukas
partnermosse kirjutas:Bensiinipumba reguleerimist ei tohi ka unustada vaheplaadi ja tihendi sättimisega, on kindel mõõde kui palju PEAB ehk mitu millimeetrit see nukkvõllist tulev tokk bensiinipumba "pedaalile" vajutab. Kui see regullimata, siis vajutab tokk nii sügavale, et tootlikus/surve on ULME ja ei pea mitte üks karpa nõel seda kinni koos ujukiga !
Nina raamatusse ja mõõtma toki käiku !!! :D
Partnermosse ütles kõik, sapikaga oli sama üleujutamise jama, aitas pumba regull.