28. leht 30-st

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 18 Juul 2013 21:21
Postitas r384n3
mario kirjutas:pean nüüd sealt selle skeemi välja printima omale ja lausa auto juures näpuga järge ajama...
leidsin tagurdustule ühe juhtme puru oleva.. lappisin ära, aga ei miskit..kõige huvitavam on see, et juhtmed jooksevad armatuuri alla, aga ei klemmliistudel ega süüteluku juures teist otsa üles ei leia... ja lambid endiselt tummad..
Tagurdustule lüliti juhtmed jooksevad kapoti alla starteri juhtmetega samasse punti. Ehk on abiks :)

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 18 Juul 2013 22:50
Postitas mario
homme kontrollin su teadmisi :P
tänud :beer

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 18 Juul 2013 23:43
Postitas ik260
r384n3 kirjutas:
mario kirjutas:pean nüüd sealt selle skeemi välja printima omale ja lausa auto juures näpuga järge ajama...
leidsin tagurdustule ühe juhtme puru oleva.. lappisin ära, aga ei miskit..kõige huvitavam on see, et juhtmed jooksevad armatuuri alla, aga ei klemmliistudel ega süüteluku juures teist otsa üles ei leia... ja lambid endiselt tummad..
Tagurdustule lüliti juhtmed jooksevad kapoti alla starteri juhtmetega samasse punti. Ehk on abiks :)
Mul olid rotid läbi närinud armatuuri konsooli alt kaloriiferi juurest. ;)

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 18 Juul 2013 23:59
Postitas r384n3
ik260 kirjutas:
r384n3 kirjutas:
mario kirjutas:pean nüüd sealt selle skeemi välja printima omale ja lausa auto juures näpuga järge ajama...
leidsin tagurdustule ühe juhtme puru oleva.. lappisin ära, aga ei miskit..kõige huvitavam on see, et juhtmed jooksevad armatuuri alla, aga ei klemmliistudel ega süüteluku juures teist otsa üles ei leia... ja lambid endiselt tummad..
Tagurdustule lüliti juhtmed jooksevad kapoti alla starteri juhtmetega samasse punti. Ehk on abiks :)
Mul olid rotid läbi närinud armatuuri konsooli alt kaloriiferi juurest. ;)
Mul täpselt samamoodi :D

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 20 Juul 2013 11:54
Postitas risto626
Njaa, täitsa huvitav su tegemisi lugeda. Kuigi suht müstika on see, kust sa nii plaju vigu välja kaevanud oled...tundub, et paariaastane seismine on üsna kehvasti mõjunud.
Mis tartusse tulekusse puutub, siis ajavahemikul 30.07-01.08 teen ühe kiirvisiidi, aga kas jõuab läbi astuda, ei oska öelda. Eks sügise poole loodaks pikemalt kohale ilmuda.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 20 Juul 2013 14:51
Postitas mario
aga seismine nii teebki.. mäletad küll, mis Mazdaga juhtus, kui Itaaliasse läksin....
nagu ma sulle öelnud olen, ma olen nende vigadega arvestanud. :P
eks üllatud isegi, kui jälle rooli istud :P

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 20 Juul 2013 16:37
Postitas moskiito
ega ilmaasjata öelda et "kui soovid et auto kestaks, sõida temaga, seistes ta laguneb"

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 20 Juul 2013 19:21
Postitas mario
pole vahet, kas lääne, vene, või jaapani auto.. seismine tapab.. kuigi, ma vaatan, et sakslane jääb seistes tuttu.. üks 2004.a passat, mis meil müügiplatsil oli 2.a seisnud, oli endiselt samasugune nagu siis, kui ta viimast korda platsil sõitis... aga käima läks, külma puhus ja kuigi automaat oli jube uimane ja diisel köhis tomu välja, läks ja osteti ära...
enda autod on kõik seismisega hapuks läinud - enamasti ikka rooste... Mossel on, vaatan, et rooste vähem liiga teinud, aga tehnika nigu tahab vähe kõpitseda.. pole hullu.. Kõik on tehtav ja ega mul nüüd käed ka päris p*rsest ei kasva....

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 22 Juul 2013 21:44
Postitas mario
noh, ja saan ka nüüd hõigata, et koguaeg on furoori tekitanud üks kaitse, mis näiliselt oli terve, aga ühendus njetu.. vana traat maha, ,tõmbasin uue traadi peale. timm. tagurdustuled säravad ning salongipuhur kiunub ka kuivale jäänud laagritega.. :D :D
aga tagatulede tihendid on sammaldunud.. sammal kasvab ka tulede sees.. vaja need mingi hetk uuendada..
nüüd ongi sisuliselt asi veel seisupiduri taga kinni, et ÜV minna ründama.. :auto

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 24 Juul 2013 19:10
Postitas mario
kaasklubiliste autode kapoti all passides tuli enda masina kallal ka tuhin nokitseda..
tööpäev oli lahjavõitu ja nii siis ajasingi mosse pesulasse, kraamisin välja võtmed ning kruvisin maha tagaluugi.
Ühe hinge kinnitus juba puruks väändunud nende aastakümnete jooksul ja ka teisel juba mõrad sees metallis.. võtsin siis elektroodi pihku ja säristasin tervema poole mõrad kinni ning siis asusin seda katkist kohta lappima.. natuke õnnestus, kuid üldiselt on juba asi päris hapu. Luuk ise on ka parajalt banaan juba ja kuulub väljavahetamisele. Kellel on klassiku oma pakkuda, võib seda mõistliku hinna eest pakkuda.
Igatahes keevitasin ära, lasin kruntvärvi peale ning kruvisin tagasi külge. Enam luugi serv ei irvita, kuid kuna luuk on banaan, siis nüüd on teisest kohast kummis jälle. :D
aga vähemalt ei korja tuult enam. :P
Järgmised lõunapausid kuluvad nüüd seisupiduri seltsis. Ühtlasi proovin alla ka oma Mazda 15" plekkvelgi, mis kasutult seisavad... ei tohiks probleemiks kujuneda, ma vaatan siin teiste näiteid...

tagaamordid on üsna kutud, töö juures stend näitab 0. ja sõites ikka õõtsuvates kohtades on tunda, kuidas läbilöögipuksid mütsuvad.. :D raha tekib, siis saadan vedrupakid korraks Lehtvedru OÜsse..
vihmase ilmaga avastasin ka, et kojamehed tahavad ikka uusi harjakumme saada... siiani tegelt pühkisid adekvaatselt isegi.. aga eks need vedrud on ka vässud, kui kellelgi on korralike (veel mitte roostetavate) vedrudega luuavarred, siis võib pakkuda. :)