3. leht 4-st

Re: IZ 27151-01 (1986) Simmo

Postitatud: 21 Sept 2017 18:21
Postitas Simmo
Öelge mulle mis ma pean endale ostma minema. Sidur hakkab võttma siis kui siduri pedaali peaaegu lahti lastud.
Ja siis kuskilt alt käikukasti kõrvalt tuleb sidurdamis öli aegajalt välja.

Re: IZ 27151-01 (1986) Simmo

Postitatud: 21 Sept 2017 18:34
Postitas Seenior
Siduripedaali vabakäigu kadumine viitab kulunud sidurikettale,õli saab tilkuda siduri töösilindrist ja põhjuseks kas manseti või kogu silindri kulumine.

Re: IZ 27151-01 (1986) Simmo

Postitatud: 21 Sept 2017 18:41
Postitas janekee5
Pilt








Kastikaaslane:)

Re: IZ 27151-01 (1986) Simmo

Postitatud: 10 Okt 2017 16:31
Postitas Simmo

Re: IZ 27151-01 (1986) Simmo

Postitatud: 10 Okt 2017 22:08
Postitas janekee5
:) :) Kas läheb rebimiseks :burnout

Re: IZ 27151-01 (1986) Simmo

Postitatud: 14 Nov 2017 20:48
Postitas Simmo
Siuke küsimus, et kas keegi oskab öelda mis mul autoga toimub, käis teeninduses kuna sidur võttis siis kui pedaali lahti lasid ja vahetati ära siduri kettas ja töö silinder kuna see lekkis, nii sain auto tagasi kätte, siduri petaali vaevu kergitasid juba hakkas võtma, käigud ei läinud sisse nagu rajju vastu rauda ja siduri öli jooksis siduripeasilindrist salongi põrandale, nii läks teeninduse tagasi vahetasid survelaagri ära ja mingid mansetid ja sain auto tagasi aga sidur võtab ikka põhimõtteliselt pöranda vastust vaevu saad varvast kergitada kui võtab ja käigud ei taha ka just köige paremini sisse minna nt: kolmanda pealt teisekäigu peale peab natuke jõudu kasutama ja esimene ei taha ka kõige sujuvamalt sisse minna ja tagurpidi käik läheb raginaga. :(

Re: IZ 27151-01 (1986) Simmo

Postitatud: 14 Nov 2017 21:02
Postitas marek
Siduri peasilindri korral pakun sellepärast jooksma hakkamist, et eluaeg BSK-ga töötanud süsteemi valati DOT-4 sisse. Arvatavasti sul siis ka piduris BSK sees ja tuleb ettevaatlik olla, et sinna ei hakkaks mõni "mehaanik" rõõmsalt DOT-4 peale valama.
Seda viga on paljud teinud (ka mina).

Hetkel tundub nagu siduri vabakäik oleks reguleerimata. Muidugi on ka võimalus et ka uus töösilinder rikuti ära BSK ja DOT-4 seguga ning see nüüd jamab. See vähemtõenäoline kui külge läks tänapäevane töösilinder. Kui aga teadmata päritolu veneaegne varuosa siis seal võivad ka vabalt sees olla mansetid mis DOT-4 ei kannata.

Vene masinaga peab vahel mehaanikule rääkima selliseid asju, mille peale tavaline inimene ei oska tullagi. Muidu pärast kahju rohkem kui kasu.

Re: IZ 27151-01 (1986) Simmo

Postitatud: 14 Nov 2017 21:51
Postitas Muhulane
Kus kohas sa oma autot putitada lasid?

Re: IZ 27151-01 (1986) Simmo

Postitatud: 14 Nov 2017 22:24
Postitas marko
Kontrolli palju siduri kahvel põhjall liigub,palju vabakäik on,ehk tahab veel peale keeramist/regullimist.

Re: IZ 27151-01 (1986) Simmo

Postitatud: 14 Nov 2017 22:42
Postitas Simmo
Muhulane kirjutas:Kus kohas sa oma autot putitada lasid?
Kuressaare auto teeninduses mis asub selveri kõrval.