1. leht 1-st

408 vs 412 mootor-kast-kardaan

Postitatud: 10 Veebr 2016 22:48
Postitas wax
Kui visata kapoti alt välja 408 mootor+kast, ning 412 omad asemele, kas kardaan ja selle otsanuut sobivad 408 omad, või on vaja 412 oma? Kas 408 ja 412 kardaanidel on üldse mingi vahe?

Re: 408 vs 412 mootor-kast-kardaan

Postitatud: 10 Veebr 2016 22:51
Postitas stern100
408 kardaan väiksem ja teise pikkusega.

Re: 408 vs 412 mootor-kast-kardaan

Postitatud: 11 Veebr 2016 17:12
Postitas hard0
408 kardaani läbimõõt ja pikkus on väiksemad. Käigukasti poolne nuut on sama mis 412. Minu masin sõitis aastaid sellise komplektiga 412 mootor, 408 käigukast ja kardaan ning vahetükk kardaani ning difri vahel.

Paistab, et 412 mootor istub veidi eespool kui 408, sest käigukasti õlimõõtevarras ei mahtunud ka välja käima selle tõttu.

Tegin sellest vahetükist kunagi ka 3D mudeli. Kui keegi tahab, võin sellest joonised ka vormistada. Tundub, et originaali puhul on tegemist isetreitud jupiga. Pean vanaisaga konsulteerima, ta vahetas mootori juba kaheksakümnendatel ära. Tõenäoliselt vahetükk ka sellest ajast.
https://grabcad.com/library/moskvich-dr ... -adapter-1

Re: 408 vs 412 mootor-kast-kardaan

Postitatud: 11 Veebr 2016 17:28
Postitas Muhulane
Kui 427 tõin,siis sel oli sama kooslus - 412 mootor,408 kast ja 408 kardaan,kuid vahetükki polnud kuskil vahel. Käigukasti tala ei olnud proportsioonis - kast oli maksimaalselt ülemises asendis nii,et sidurikoda käis kohati vastu keret. Ja käigutunnelis olevat teenindusluuki oli ka retsitud - ehk siis ettepoole olid kaks sälku sisse tehtud,et korgile ja vardale ligi saada.

Re: 408 vs 412 mootor-kast-kardaan

Postitatud: 22 Veebr 2016 19:23
Postitas SanderV
no kas tõesti on tänapäeval nii raske ja kallis üks 412 kardaan leida :D?