Masin pärineb 1985.a ja on olnud enne erakättesse müüki Harju rajooni elektrivõrgu auto!
Isegi embleem on veel uksel säilinud. Masin on heas seisus, kere keevitamist ei vaja ja see on minu
arust üsna erakordne, sest enamus tordikarpe mida ma näind olen on igalt poolt ka kõige võimatumatest kohtadest kõdud.
Auto on olnud ka erakätes aga väga vähe kasutatud ja enamuse aja garaazis seisnud.
Tehniliselt küljelt peab ilmselt vahetama karburaaotri välja,muud asjad on üsna korras!
Muud asjad mis tuleb ka üle käija:
*juhi iste lõhki, vaja korralikum muretseda
*originaal IZH kirjaga porikummid taha
*esistange on hetkel 408 oma ees, originaalis peaks värvitud olema.
Masin vajab värvkatte uuendust, kuid see on ka ainult ülevärvimine ja juhipoolse ukse peab paika sättima.
Kahjuks pole hetkel ruumi ja auto peab väljas olema
 , mis mulle ei meeldi, aga hetkel ei saa midagi teha.
 , mis mulle ei meeldi, aga hetkel ei saa midagi teha.Lisan kaks vana fotot enne seda kui minu kätte masin jõudis:


Uued pildid tulevad lähiajal! Oma jagu seiklust oli selle tordikarbi ära toomisega
 aga see on juba
  aga see on jubateema omaette, millest ma kindlasti räägin!
Küsimused teadjatele:
Kas Izh 2715-01 on deforessertud mootor ja kas ta peaks originaalis olema DAAZ 2140 tüüpi karburaatoriga?







 
 
 Õnnitlused!Täitsa nostalgia värk see pirukas, isal oli selline valge ja salong läks talvel väga kiiresti soojaks.
 Õnnitlused!Täitsa nostalgia värk see pirukas, isal oli selline valge ja salong läks talvel väga kiiresti soojaks.