5. leht 12-st

Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko

Postitatud: 29 Okt 2019 15:01
Postitas Härra Erko
Mul endal oli selline teooria, et peabki süüteluku alt ühenduse ära katkestama, siis võtab kõik ebavajalikud tarbijad käivituse hetkel tagant ära. Süütepoolile jääb ju käivitamise ajal ilusti vool peale. Eks natukene multimeetriga mängimist ja leian ka selle süütepoolile mineva juhtme "alguse" üles. Eks kinnitage mu teooriat või lükake ümber :D

Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko

Postitatud: 30 Okt 2019 06:57
Postitas Martin2140
süüde peab käivitamise hetkel sees olema.

Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko

Postitatud: 30 Okt 2019 22:11
Postitas martinjev
stern100 kirjutas:Mis nõu sa tiiva vahetamisel soovid? Aga punktipuur kätte ja puurid vana tiiva küljest, kindlasti tuleb üllatusi koopaserva ja alumise nn taskuga.
Kus punktipuure osta saab? Ise otsisin neid kunagi ja ei leidnud Eestist.....

Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko

Postitatud: 31 Okt 2019 00:03
Postitas stern100
martinjev kirjutas:
stern100 kirjutas:Mis nõu sa tiiva vahetamisel soovid? Aga punktipuur kätte ja puurid vana tiiva küljest, kindlasti tuleb üllatusi koopaserva ja alumise nn taskuga.
Kus punktipuure osta saab? Ise otsisin neid kunagi ja ei leidnud Eestist.....
Würth, Stokker, k-rauta on need kohad kust mina olen muretsenud.

Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko

Postitatud: 31 Okt 2019 00:10
Postitas mass

Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko

Postitatud: 31 Okt 2019 23:07
Postitas martinjev
Tänud. Tean siis kust otsida☺. Ma olen vähe teise kujuga otsinud (keskel ca 2mm puur ja 6mm kroon ümber)

Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko

Postitatud: 01 Nov 2019 00:08
Postitas Härra Erko
Jätan tiiva vahetamise mõneks teiseks korraks ning jätkan pritse teemadel. Kui kõik lauapeal tehtud, mis teha andis, oli aeg kogu lugu autosse tõsta.

Pilt

Klemmide pigistamine ning juhtmekimbu mähkimine

Pilt

Väntvõlli asendianduri pistik, kaablina kasutasin mikrofonikaablit.

Pilt

Veel palju mähkimist ja tegutsemist

Pilt

Tänaseks kõik :)

Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko

Postitatud: 21 Nov 2019 13:36
Postitas Härra Erko
Eriti garaaži pole jõudnud, sest kolimine oli pooleli, aga midagi on siiski tehtud. Originaalne vasktoru, mille kaudu kütus enne üles jõudis, on muudetud tagasivooluks ning selle kõrvale vedasin kummivoolikuga teise liini. Kütusepump on paagisisene mingi Volvo oma, head pilti mul selle jaoks hetkel ei ole, aga midagi ikka saab aru :D
Pilt

Süüde on siis täiselektrooniline wasted spark, mille süütepool pärineb Focuselt, ühte pistikut veel ootan, siis saab süütele joone alla tõmmata(loodetavasti)
Pilt

Proovinud olen niipalju, et enne kollektori paika panemist andsin kütuselatile rõhi peale ja andsin starterit, pihustid töötasid ilusti ja lekkeid ei paistnud olevat. See õhufiltri teema on ka tegelt veits jama ja sinna peaks midagi muud välja mõtlema, see suur kobakas võtab kõik ruumi ära, paisupaak napilt mahub tagasi, aga klaasipesuvedeliku pean mujale kolima. Millegipärast olen ma ülimalt kitsi piltide tegemise osas, niiet kõike ei ole ma jäädvustanud.

Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko

Postitatud: 23 Nov 2019 00:43
Postitas Härra Erko
Esimene käivitus tehtud, käis millegipärast jube sitasti, nagu ühte silindrit taga ei oleks, aga täna ei olnud aega viga otsida. Garaaž mossehõngu täis ja täna sain rahuliku südamega koju minna :D
https://youtu.be/WVzdAR6GWSw

Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko

Postitatud: 23 Nov 2019 08:08
Postitas Martin2140
3 püttaga käib jah