ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
Wennad
Postitusi: 28
Liitunud: 22 Juul 2009 23:35
Asukoht: Tartu

ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Postitus Postitas Wennad »

Küsimus?
On foorumis on inimesi kes on mosse originaalkasti vahetanud volga või žiguli kasti vastu ja milline on lõplik tulemus?

Ka sellel vahetusel üldse on jumet, peale selle et käiguvahetus muutub täpsemaks ja ......... mis siis üldse muutub!?

Ootan mõtteid ja arvamusi inimestelt kes on asjaga kokku puutunud!
Iž 2715
Kui sul on pukseerimiseks kolmnurka vaja siis küsi julgelt!
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Postitus Postitas Tiit »

Žiguli käigukasti eeliseks on natuke suurem vastupidavus ning mugavus, et kolmanda käiguga sõites kast ei unda. Kütusekulule mõjub ka postitiivselt, kuna sõltuvalt ülekande arvust peaksid mootori pöörded langema. Samas on üsna mõttetu tegevus, kui ülejäänud auto pole järgi aidatud.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Kasutaja avatar
silver
Postitusi: 34
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:23
Asukoht: Tallin, Nõme

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Postitus Postitas silver »

Siksi kasti paigaldamine Mossele on "maitse" asi. Kui sõita sportrallit, siis saab juurde kiiruses(5 käik) ja see põhjendatud.
Mosse kasti ainsad puudused on viienda käigu puudumine ja hoovastik. Muidugi on võimalik teha mosse kastist ka "nn" otsekast, aga sellised mehi Eestis ei ole! Muideks see oli väljakutse Teile!!
Rääkides Mosse ja Siksi kasti erinevusest. Siksikasti paigaldamine ei andnud oodatud tulemust!
Startisime kehalas kõrvuti Ahto Mooriga kellel oli mosse kast ja minul oli siksi kast, kuni stardisirge lõpuni sõitsime koos, mingit edu kummlgi ei olnud. See vahe mis on siksi ja mosse kasti kiirenduses on olematu!
Küssa on selles milleks teile seda kasti vaja? Kiirendus? Ralli? Väiksem kütusekulu? Valige ise!

Silver
Mosseraider
Postitusi: 43
Liitunud: 14 Juul 2009 23:35
Asukoht: Rakvere

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Postitus Postitas Mosseraider »

silver kirjutas:Siksi kasti paigaldamine Mossele on "maitse" asi. Kui sõita sportrallit, siis saab juurde kiiruses(5 käik) ja see põhjendatud.
Mosse kasti ainsad puudused on viienda käigu puudumine ja hoovastik. Muidugi on võimalik teha mosse kastist ka "nn" otsekast, aga sellised mehi Eestis ei ole! Muideks see oli väljakutse Teile!!
Rääkides Mosse ja Siksi kasti erinevusest. Siksikasti paigaldamine ei andnud oodatud tulemust!
Startisime kehalas kõrvuti Ahto Mooriga kellel oli mosse kast ja minul oli siksi kast, kuni stardisirge lõpuni sõitsime koos, mingit edu kummlgi ei olnud. See vahe mis on siksi ja mosse kasti kiirenduses on olematu!
Küssa on selles milleks teile seda kasti vaja? Kiirendus? Ralli? Väiksem kütusekulu? Valige ise!

Silver
Kui ma ei eksi siis oli Ahto mossel forseeritud mootor mille ta peale ostis ! Ja kusjuures mossel minekut oli :D

Pm :Ahto meie küla Rallimiis :D Aga paratamatult müüs ta Mosse maha ja hakkas sõitma 3 se Bemmiga rallit !
Vabandust natuke teema välise jutuga :D
Mosse is da best :D Tel :56317983
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Postitus Postitas moskiito »

rallil vast suuremat vahet pole, kuid maanteel peaks kütusekulu langema küll.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Postitus Postitas Tiit »

Tegelikult väga mõtet Žiguli kasti panna ei ole. Pigem võiks juba mõne Fiati kasti alla panna. Sõitis ka Kopikas kiirendusvõistlustel Fiati kastiga ning mõned sõidud isegi kestis. Need jõud mis sellest umbes 400 hj mootorist tulid olid ikkagi vähe teist masti kui Mosse poolt tekitatavad.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Kasutaja avatar
Sten
Postitusi: 327
Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Asukoht: Eesti

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Postitus Postitas Sten »

Ennast huvitaks ka, et milline käigukast Mossele hästi istuks, et 90-100 kmh sõites pöörded ka normaalsed oleks?
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Postitus Postitas indrek06 »

Keda huvitab, siis siin teemas on siksi kasti paigaldusest natuke juttu ja pilte:

http://autoforum.volgograd.ru/viewtopic ... c&start=15
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

silver kirjutas: Mosse kasti ainsad puudused on viienda käigu puudumine ja hoovastik. Muidugi on võimalik teha mosse kastist ka "nn" otsekast, aga sellised mehi Eestis ei ole! Muideks see oli väljakutse Teile!!

Silver
Otsekast ammu leiutatud. Türi mehed vanasti valasid kaaned ja neid kaste on vahetevahel näha olnud.
Vana lugu juba.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: ŽIGULI/VOLGA KÄIGUKAST MOSSELE

Postitus Postitas Edel »

Leidsin ühe kehvapoolse video, kus Mosse mootoriga on ühendatud Lada käigukast http://www.youtube.com/watch?v=FdIZzEptAPk
Vasta