3. leht 9-st

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 23:00
Postitas hamada
Volgapoes oli suvel mingi 5-6€ ühe supordi komplekt.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 23:33
Postitas Oliver
hamada kirjutas:Volgapoes oli suvel mingi 5-6€ ühe supordi komplekt.
Elan kahjuks Tartus.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 15 Jaan 2018 10:37
Postitas wax
Tänapäeval on ainult kallimatel luksautodel ja sportautodel nelja silindriga pidurid. Tavalistel pillidel, mida tänavatel näeme, on sadulas 1-2 töösilindrit. Selles mõttes oli mosse oma ajast ikka väga kõvasti ees :D

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 15 Jaan 2018 15:10
Postitas marek
Oliver kirjutas:
hamada kirjutas:Volgapoes oli suvel mingi 5-6€ ühe supordi komplekt.
Elan kahjuks Tartus.
Uuri siis Mekre Ärist, neil ka täitsa kodulehel telefoninumber olemas. Teine variant Tartus on Ülo äri aga seal üldjuhul varuosad hinnad kallimad.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 15 Jaan 2018 18:01
Postitas stern100
Kui kolbe ei saa siis neile lääne analoogid ka olemas. Koode peast ei tea aga kui vaja otsin välja :)

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 16 Jaan 2018 23:01
Postitas Oliver
Nonii!

Tänaseks mõlemad sillad pulkadeks lahti võetud. Teise mosse sillast tuli välja üllatusena kangemad vedrud (äkki niva omad). Mõtlesin, et kui kõik juba laiali on, siis kõik uued puksid ja šarniiridele uued kausid sisse (kuna mul neid suhteliselt palju). Sain ülemised õõtsad laiali ja vaatasin, et mul on olemas ühed puksid, mis mõõtmetelt sobiks, aga ei tundu õiged olevat. Vanadel puksidel oli 3 sälku sees. Ehk keegi oskab paar sõna nendest puksidest rääkida. Kui ei ole õiged puksid, siis mille puksid need on?
Pilt

Originaal on vist selline?
Pilt

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 16 Jaan 2018 23:15
Postitas Muhulane
Ülemisel pildil alumised puksid,alumisel pildil ülemine puks.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 18 Jaan 2018 22:18
Postitas Oliver
Muhulane kirjutas:Ülemisel pildil alumised puksid,alumisel pildil ülemine puks.
Alumine on tõesti ülemine puks, aga ülemised ei ole alumised puksid. Tuhlasin puksihunnikus ja leidsin sealt alumised puksid. Vahest on ikka hea, kui endal juba kõik olemas on, aga ise seda veel ei tea :D Vahetasin alumised ja ülemised õõtsa puksid ära.

Šarniiridele tegin suurpuhastuse, ainult ühel pidin kausid ära vahetama, teised olid justkui uued.

Vahepeal sai värvitud ka natukene. Tänaseks peaaegu kõik esisilla detailid krunditud. Mootoriruum sai viimase värvikihi - musta. Poolraamidele ja rattakoopasse tuleb lisaks ka mastiks.

Mekre ärist saaksin supportidele rem. komplekti 26€ tükk (sisaldab uusi kolbe ja tihendeid). Ehk siis jääb see remont hetkel tegemata. Supporte peale ei keera ja jäävad oma aega ootama.

Kindlasti on tekkinud küsimusi, et miks tervet kere korraga ei keevita/värvi. Just sellepärast, et ei ole kohta, kus hoiustada maha keeratud juppe. Hetkel on kõik kuuti pandud. Esiotsa tahtsin just esimesene valmis saada. Saab esisilla alla, siis saab juba mosset liigutada. Edasi salongi põhi ning siis ehk kannatab asjad salongi tõsta ning kuudiga tegeleda.

Mõned pildid tehtud tööst.
Pilt
Pilt

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 18 Jaan 2018 23:01
Postitas Sirwilliam
Tere,
Esimesi postitusi lugedes oli juttu, et teed tasapisi. Mulle tundub, et asi on vastupidine- hullem tempo peal. :D . Arvestades kui mäda ülejäänud auto on, siis imestan, et esisillatala nii korralik on.. või tegid sellega midagi? Miks kapoti alune mustaks värvitud sai kui plaan oli auto valgeks (võibolla) värvida? :) Olen ise ka esiotsa kalla aga kuidagi vaevaliselt läheb..eriti krundi matistamine..igasugu nurkasid on palju.. :( Aeg on ka vähe auto kallal tegelemiseks.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 18 Jaan 2018 23:29
Postitas Oliver
Sirwilliam kirjutas:Tere,
Esimesi postitusi lugedes oli juttu, et teed tasapisi. Mulle tundub, et asi on vastupidine- hullem tempo peal. :D . Arvestades kui mäda ülejäänud auto on, siis imestan, et esisillatala nii korralik on.. või tegid sellega midagi? Miks kapoti alune mustaks värvitud sai kui plaan oli auto valgeks (võibolla) värvida? :) Olen ise ka esiotsa kalla aga kuidagi vaevaliselt läheb..eriti krundi matistamine..igasugu nurkasid on palju.. :( Aeg on ka vähe auto kallal tegelemiseks.
Praegu tundub sedasi jah, et hullem tempo peal :D Esisillaga on natukene kiire, sest mosse peab järgmine reede ratastel olema. Esisillatala on pärit teise mosse küljest. Piruka sillatala oli ikka väga hullus seisus. Mustaks värvisin sellepärast, et isegi siis kui auto tuleb väljast valge, sobib must kapotialune ikkagi. Sai kiire otsus tehtud. Valget kapotialust ei taha, midagi muud ja teistsugust peab olema.
Kuna ma hetkel töötan garaažis, kus kliente nii meeletult ei ole, siis jaanuari esimesed nädalad on alati vaiksed -inimestel pole jõuludest raha alles jäänud, et midagi remontida, siis ongi paras aeg mossega tegeleda :D