53. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 15 Dets 2013 18:23
Postitas viirusboy
partnermosse kirjutas:See vasktüügastega asjandus mille kood algab 2108 peaks ju pesuehtne VAZ/LADA 2108 osa olema, see mosse on enamjaolt lada juppidest koostatud...ehk paras hübriid kuigi ka endale meeldib see mosse väga, aga jah ainult mosse mootoriga :)
Sai juba ladaklubisse ka soov avaldatud. Miks sulle siis lada mootoriga variant ei meeldi? Muu on ju ikka sama. :)

Spidoplokk laiali kistud. Trükkplaat vajab konkreetselt sirgendamist. Nagu banaan nägi välja. Vanaisa mul kogenud elektroonik, pidi asjaga tegelema. Nii, miks ei tööta odomeeter? Vastus on siin. Ja määre mis sees on, on täitsa kuivanud. Meenutab iirisekommi.
Pilt

Ei hakka pikalt seletama. Panen lihtsalt pildid. Saate vaadata, palju on asi edasi arenenud tavalise 2140 spidoplokist. Pisike elektroonikaplokk oli ka sees ühe kondeka ja kahe transistoriga.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja üks vanem pilt kui auto küljes veel oli.
Pilt

Põhimõtteliselt oleks seda ka teist vaja. Saaks kahest ühe kokku ehitada.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 15 Dets 2013 18:32
Postitas partnermosse
Kui on mosse mootoriga, siis on tibake mosse hõngu juures ikka :D sest nagu mainisin on suurem osa jubinatest lada omad juba :D Kiiks omaette :D

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 28 Dets 2013 22:53
Postitas viirusboy
Sain lõpuks kauaoodatud jupi kätte. Seekord sai see näpatud Sputniku küljest. Kangid peab lahti kookima ja ära puhastama/määrima. Neid hetkel külge ei pannud.
Pilt

Huvi pärast hakkasin uurima, mis toimub armatuuri taga. Hoolega vaadates oli seal natuke omaloominguliselt juhtmeid veetud. Hakkasin siis seda välja meisterdama. Oleks teadnud, et see üks paras keberniit saab olema, poleks alustanudki. Igatahes, algus sujus ilusti, lõpp venis pikaks ja närviliseks. kokku ca 2 tundi. :D
Pilt

Olles ära keeranud kõik nähtavad ja peidetud poldid/mutrid, hakkas asi vaikselt ilmet andma.. Äärtest oli lahti, keskelt oli lahti, aga välja ei tule. Sai uuritud nii siit kui sealt, kuskilt ei paistnud midagi kinni olema.. Selge, tõmbasin siis jõuga ja kupatus oli süles. Alles hiljem avastasin, kus kinni oli.
Pilt

Mürasummutusmatid on nagu pesukäsnad. Nende all aga kokkuhoid värvist.
Pilt

Sisetunne ütleb, et 41 jääb garaasi veel pikaks ajaks ja selle kõrvale tuleb osta üks rape doonoriks.

Kokkuvõte tänasest päevast - ei midagi positiivset.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 29 Dets 2013 10:30
Postitas MAZ
Ära kurvasta sõber, ega karpa mootoriga Audi 100 on umbes sama lugu. Spetsiifilisi juppe saada raske, lammarites on harva neid autosid,kui üldse. Ning ainus võimalus ongi Ebay või pood.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 29 Dets 2013 21:01
Postitas viirusboy
MAZ kirjutas:Ära kurvasta sõber, ega karpa mootoriga Audi 100 on umbes sama lugu. Spetsiifilisi juppe saada raske, lammarites on harva neid autosid,kui üldse. Ning ainus võimalus ongi Ebay või pood.
Laagris kuskil romulas pidi 41 sees olema. 2tk vist isegi. Kas keegi sealtkandist saaks uurida, kuipalju nad terve auto eest tahavad? Paluks siis juba mõnda pilti ka.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 04 Jaan 2014 19:01
Postitas vootele
Kui soovid, võin enda doonori annetada, kapotialuse tegin tühjaks, mootor on muidu olemas veel ja mõned väiksemad pudinad. Mootor ise oli suhteliselt korralik, kütusekulu väike ja õli ei võtnud.
Kui kusagilt leiaks stangede doonori, oleks vägagi käpp.
Ise olen mõelnud venemaalt uute klaasplast bamprite ostmisele
http://azlk.cc/publ/16-1-0-10

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 28 Jaan 2014 00:16
Postitas viirusboy
Väike update ka 2140 kohta. Nimelt tekkis tuju jäärada proovida. Aga mosse mootor ei suutnud enam vetki sees hoida ja kuhu sa talvel ikka veega lähed. Kuna lekkis veesärgi kaanest, sai kolle maha kistud ja kaas lahti kruvitud. Imestan veel, et vesigi sees püsis. Nii kõver kui kõver. Sitta oli ka omajagu.
Pilt
Panin uue kaane, tihendi ja igaksjuhuks ka punast silikooni. Kui kõik koos oli, mahtus radikasse ainult 2l dosooli. :D Alles peale paari korda temperatuuri 100 kraadini laskmist hakkas juurde mahtuma. Päris huvitav oli seda tramburaid seal lõdvikutes kuulata. Aga enne jonni ei jätnud, kui salongiradikas pealt kuum oli. Kokku kulus dosooli 7,5l. Ülejäänu oli siis jäätunud vesi. Jätsin auto veel ööseks sooja ja homme vaatan asja uuesti üle. 5 tundi läks kokku jääkülm mootor dosoolikindlaks ja ühtlaselt soojaks saamiseks.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 28 Jaan 2014 00:46
Postitas partnermosse
Kasuta sellist TOSOOLI igaks petteks :)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 28 Jaan 2014 07:47
Postitas moskiito
no mosse veesärk ongi 6-8L mahutavusega, koguse paneb paika kui umbes teine on ja palju saasta sees vedeleb.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 28 Jaan 2014 10:18
Postitas 21406
Tuli ka isu peale rada proovida? :auto